Kioski Aspiro (należące do pośrednika z Grupy mBanku) zmienią wygląd i funkcję. Punkty rozmieszczone w centrach handlowych zostaną oznaczone logo mBanku i jako mKioski skoncentrują się na sprzedaży produktów własnych. Bez zmian pozostanie wygląd i model sprzedaży w pozostałych lokalizacjach, zarządzanych przez Aspiro.
Aspiro należy do Grupy mBanku i specjalizuje się w sprzedaży produktów finansowych różnych instytucji finansowych. Sieć Aspiro liczy obecnie 108, różniących się między sobą zakresem świadczonych usług i rodzajem punktów (wśród nich są kioski oraz Centra Finansowe). Dodatkowo, spółka posiada mobilną sieć sprzedaży.Od marca część lokalizacji Aspiro zostanie przekształconych w punkty sprzedaży mBanku. Mowa o kioskach umiejscowionych w 47 centrach handlowych w całej Polsce. Punkty te nadal zarządzane będą przez agentów Aspiro, ale zyskają nową nazwę i wygląd – zamiast logotypu Aspiro, na mKioskach pojawi się oznakowanie mBanku.W mKioskach dostępne będą:
· rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe dla osób fizycznych i firm;
· kredyty niezabezpieczone dla osób fizycznych i firm;
· karty kredytowe dla osób fizycznych i firm;
· karty debetowe dla osób fizycznych;
· produkty inwestycyjno-oszczędnościowe;
· ubezpieczenia do produktów kredytowych, rachunków oraz ubezpieczenia komunikacyjne.Detaliczna sieć mBanku liczy dziś 134 placówki. Do dyspozycji klientów są także konsultanci mLinii oraz usługi Ekspert online (video rozmowa z ekspertem banku).