Dzięki współpracy mBanku z internetowym supermarketem Frisco.pl, codzienne zakupy mogą być tańsze aż o 10 proc. Wystarczy skorzystać z mOKAZJI, dostępnej dla każdego klienta banku. To jedyna taka oferta rabatowa na polskim rynku, a zarazem oszczędność – zarówno pieniędzy, jak i czasu.
Zakupy we Frisco.pl z dostawą do domu tańsze o 10 proc. to najnowsza oferta mBanku dla klientów korzystających z mOKAZJI – unikatowego na polskim rynku programu rabatowego. Aby skorzystać z rabatu, wystarczy dołączyć do platformy rabatowej (może to zrobić każdy klient indywidualny mBanku), a za zakupy w supermarkecie online zapłacić kartą banku. Maksymalny możliwy do uzyskania rabat za zakupy we Frisco.pl wynosi 100 zł, zaś oferta dostępna jest w listopadzie br.Rabaty w mOKAZJACH naliczane są automatycznie przy płatności dowolną kartą płatniczą mBanku (zarówno debetową, jak i kredytową), a klient natychmiast po zakupie informowany jest SMS-em o zaoszczędzonej kwocie. W programie rabatowym mBanku zniżki „łączą się ze sobą”, co oznacza, że obejmują one również produkty i usługi już przecenione lub dostępne w ramach innych promocji.
Frisco.pl to jeden z największych i najdłużej działających na naszym rynku spożywczych e-sklepów. Niedawno firma uruchomiła pierwszy w Polsce wirtualny supermarket w metrze. Ściany po obu stronach warszawskiej stacji Centrum wyklejone zostały grafikami przedstawiającymi półki sklepowe, na których pojawiło się ponad 150 produktów. Klienci mBanku mogą więc nie tylko zrobić zakupy z rabatem sprzed ekranu komputera czy tabletu, ale również kupować „wirtualnie” za pomocą smartfona, czekając na pociąg. Jest to nie tylko oszczędność pieniędzy, ale i czasu.– Zgodnie z zapowiedzią, mOKAZJE wciąż się rozwijają. W naszym programie prezentowaliśmy już oferty ponad 50 partnerów, a niemal każdego dnia pojawiają się nowe. Naszą ambicją jest stworzenie platformy, która będzie towarzyszyła klientom mBanku na co dzień – niezależnie od tego czy szukają szkoły językowej, wybierają ubrania czy też robią zakupy spożywcze – podkreśla Aleksandra Król, dyrektor departamentu optymalizacji procesów sprzedaży BRE Banku.mOKAZJE zostały wprowadzona do oferty mBanku w kwietniu br. jako zapowiedź i kluczowy element projektu nowego mBanku. W pierwszych tygodniach funkcjonowania, program był dostępny jako dedykowana aplikacja na Facebooku, a od 4 czerwca można z niego korzystać także bezpośrednio w serwisie transakcyjnym. Obecnie z usługi korzysta już blisko 400 tys. użytkowników banku, co czyni z mOKAZJI jeden z największych programów rabatowych w Polsce.
Frisco.pl to jeden z największych i najdłużej działających na naszym rynku spożywczych e-sklepów. Niedawno firma uruchomiła pierwszy w Polsce wirtualny supermarket w metrze. Ściany po obu stronach warszawskiej stacji Centrum wyklejone zostały grafikami przedstawiającymi półki sklepowe, na których pojawiło się ponad 150 produktów. Klienci mBanku mogą więc nie tylko zrobić zakupy z rabatem sprzed ekranu komputera czy tabletu, ale również kupować „wirtualnie” za pomocą smartfona, czekając na pociąg. Jest to nie tylko oszczędność pieniędzy, ale i czasu.– Zgodnie z zapowiedzią, mOKAZJE wciąż się rozwijają. W naszym programie prezentowaliśmy już oferty ponad 50 partnerów, a niemal każdego dnia pojawiają się nowe. Naszą ambicją jest stworzenie platformy, która będzie towarzyszyła klientom mBanku na co dzień – niezależnie od tego czy szukają szkoły językowej, wybierają ubrania czy też robią zakupy spożywcze – podkreśla Aleksandra Król, dyrektor departamentu optymalizacji procesów sprzedaży BRE Banku.mOKAZJE zostały wprowadzona do oferty mBanku w kwietniu br. jako zapowiedź i kluczowy element projektu nowego mBanku. W pierwszych tygodniach funkcjonowania, program był dostępny jako dedykowana aplikacja na Facebooku, a od 4 czerwca można z niego korzystać także bezpośrednio w serwisie transakcyjnym. Obecnie z usługi korzysta już blisko 400 tys. użytkowników banku, co czyni z mOKAZJI jeden z największych programów rabatowych w Polsce.