mBank otrzymał nagrodę Effie za kampanię mSaver
Copy

Kopiuj tekst

mBank otrzymał nagrodę Effie za kampanię mSaver

Brązowym Effie w kategorii bankowość został wyróżniony mBank za kampanię mSaver.

– W maju 2012 r., kiedy wprowadzaliśmy ten produkt na rynek, był to zupełnie nowy i nieznany na polskim rynku model regularnego oszczędzania drobnych kwot podczas wydawania - płacenia kartą czy wypłat z bankomatu. W nasze ślady poszła też konkurencja, wprowadzając do oferty podobne produkty – mówi Marta Bartosiewicz, dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej BRE Banku.""To rośnie, jak Pan płaci"" – zabawne zdanie pojawiające się w spocie TV oddaje główną ideę produktu i kampanii, której wizualnym symbolem stała się świnka rosnąca po każdej transakcji jej właściciela. – Głównym wyzwaniem było wytłumaczenie mechanizmu programu mSaver w wyróżniający się i atrakcyjny sposób, by pozyskać dzięki niemu 55 tysięcy nowych klientów dla mBanku w samym tylko czwartym kwartale 2012 r. – dodaje Marta Bartosiewicz.– Dzięki kampanii łącznie z usług mBanku zaczęło korzystać ponad 63 tysiące nowych klientów. Znacząco wzrosła też świadomość marki. Zbudowaliśmy również imponującą 92-procentową świadomość oferty mSaver wśród klientów mBanku – podkreśla Piotr Jakubowski, ekspert ds. reklamy w mBanku.– Wprowadzając mSavera staliśmy się trend-setterem na rynku. Dzisiaj tego typu rozwiązania dostępne są też w innych bankach. Na pewno jest to pochodną dużego zainteresowania wśród klientów. Z mSavera i MUltiSavera w mBanku i MultiBanku korzysta już 250 tys. osób, a wartość zaoszczędzonych środków przekracza 400 mln zł – wyjaśnia Łukasz Gajewski z Departamentu Produktów Oszczędnościowych mBanku.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.