Jeden z największych na świecie serwisów z branży technologicznej i internetowej - TechCrunch - organizuje wspólnie z mBankiem, Reaktor Warsaw i Aula Polska spotkanie z cyklu TechCrunch Meetups dla twórców start-upów.
Podczas warszawskiego spotkania uczestniczące w nim młode firmy będą mogły nie tylko zaprezentować swój pomysł na biznes, ale też ubiegać się o nagrodę, jaką jest samodzielne stanowisko reklamowe podczas TechCrunch Disrupt w Berlinie - konferencji przyciągającej inwestorów z całego świata, organizowanej przez TechCrunch.Wcześniej, na spotkaniu w Warszawie kilkunastu twórców z Polski będzie miało minutę na prezentację swojego pomysłu zgromadzonym gościom, specjalistom z branży oraz potencjalnym inwestorom. Inicjatywa TechCrunch Meetups ma bowiem na celu ułatwianie pozyskiwania finansowania dla najciekawszych propozycji rynkowych.Na spotkaniu w Warszawie będzie można wysłuchać uwag Johna Biggsa, redaktora serwisu TechCrunch oraz Michała Panowicza, szefa projektu nowego mBanku - będącego gościem specjalnym imprezy. Wydarzenie będzie miało miejsce 11 lipca w Warszawie, w siedzibie co-working dla startupów Reaktor Warsaw, będzie je można także śledzić dzięki transmisji video: http://new.livestream.com/filmpointpllive/openreaktor