W drugiej edycji rankingu „Jakość na Bank”, przygotowywanego przez TNS Polska we współpracy z „Pulsem Biznesu”, MultiBank ponownie okazał się bezkonkurencyjny. Podobnie jak rok temu, bank zajął pierwsze miejsce pod względem jakości obsługi w swoich placówkach.
Ranking „Jakość na Bank” TNS Polska powstał na podstawie badań zrealizowanych w maju 2013 r. w blisko 1600 oddziałach 20 banków detalicznych (prowadzono je metodą „tajemniczego klienta”). Ankieterzy weryfikowali między innymi sposób przyjęcia klienta, przeprowadzenia analizy jego potrzeb, przedstawienia oferty, a także formę zakończenia spotkania. W badaniu sprawdzany był też poziom wiedzy doradców na temat oferty konkurencji. We wszystkich tych obszarach doradcy MultiBanku zostali ocenieni bardzo wysoko i wykazali się szerokimi kompetencjami. W konsekwencji, MultiBank zajął pierwsze miejsce w ogólnym zestawieniu.Co ważne, wynik MultiBanku oznacza, że nie tylko obronił on pozycję lidera, ale też polepszył własny rezultat z ubiegłego roku, zwiększając dzięki temu dystans do konkurencji (bank uzyskał rezultat 83,3 punktów procentowych, czyli o 1,5 p.p. więcej niż rok wcześniej).– Wysoki standard obsługi w placówkach MultiBanku stał się już wizytówką tej marki, z czego jestem niezwykle dumny. Już teraz o wysokich kompetencjach naszych doradców mogą przekonać się także klienci mBanku, którym zaoferowaliśmy obsługę w oddziałach, łącząc struktury Grupy BRE. Konsekwencją tych zmian będzie również zastąpienie marki MultiBanku, nazwą mBank. Nie zmieni to jednak naszego podejścia do obsługi klientów. Mamy ambicję utrzymać pozycję lidera jakości w tym zakresie – mówi Cezary Stypułkowski, Prezes BRE Banku. – W dobie bankowości elektronicznej, nieustannie zyskującej na popularności, wiele mówi się o niepewnej przyszłości oddziałów bankowych. Mam przekonanie, że kompetentny bankier, potrafiący w umiejętny sposób zadbać o klienta, zawsze będzie w cenie – dodaje Cezary Stypułkowski.