mBank od zawsze proponuje swoim klientom rozwiązania technologiczne, które są proste i intuicyjne. Idea „technologii do usług” była też kluczowa podczas tworzenia nowego www. Strona będzie szybciej się ładować dzięki temu, że jest zbudowana w chmurze a uproszczone treści pozwolą łatwiej znaleźć informacje. Strona powstała z myślą o urządzeniach mobilnych (mobile-first by design) i będzie udostępniona użytkownikom już 9 marca. Co ważne, bank nie zmienia wyglądu strony logowania do serwisu bankowości internetowej.
Dlatego kluczowe jest, aby klienci mogli szybko i bez problemów odnaleźć informacje, na których im zależy. Wiele wysiłku włożyliśmy w uproszczenie nawigacji i dostosowanie jej do najnowszych trendów UX-owych
Monika Pabich, wicedyrektor departamentu Omnichannel w mBanku
Nowa wersja naszej strony internetowej to krok milowy w kierunku lepszego doświadczenia użytkowników. Dzięki nowoczesnym technologiom i designowi dostosowanemu do urządzeń mobilnych, nasi klienci będą mogli korzystać z naszych usług w sposób jeszcze bardziej wygodny i efektywny
Monika Pabich, wicedyrektor departamentu Omnichannel w mBanku
Współpraca z mBankiem nad nową wersją strony internetowej była dla nas niezwykle inspirującym projektem. Dzięki zaawansowanym technologiom chmurowym oraz dostosowaniu do standardów dostępności, stworzyliśmy platformę, która odpowiada na potrzeby współczesnych użytkowników. Jesteśmy dumni, że mogliśmy wesprzeć mBank w realizacji tak ważnego projektu, łącząc innowacyjność z niezawodnością i skalowalnością.
Mateusz Skowron, Head of Delivery w Univio