mBank Reinvented – tym hasłem największy internetowy bank rozpoczyna kampanię promocyjno-edukacyjną, wprowadzającą na rynek nowy serwis bankowości elektronicznej. W najbliższych tygodniach bank zaprezentuje klientom sześć elementów tego projektu. Jednym z nich jest uruchomiony właśnie serwis rabatowy mOKAZJE, pozwalający zarabiać na zakupach.
Rusza kampania pre-launch, wprowadzająca na rynek nowy mBank
Kampania promocyjna jest wstępem do komercyjnego uruchomienia nowej bankowości elektronicznej, co nastąpi w czerwcu br.
- W mBanku obsługujemy 3 mln klientów. Przygotowanie ich do zmiany jest dla nas wyzwaniem, dlatego komunikację i działania edukacyjne rozpoczynamy z dużym wyprzedzeniem. Priorytetem było zaplanowanie procesu w taki sposób, by klienci szybko nauczyli się korzystać z nowych funkcji serwisu i chętnie używali go w przyszłości – mówi Cezary Kocik, wiceprezes zarządu BRE Banku ds. bankowości detalicznej.Aktywności w ramach kampanii prowadzone będą pod hasłem mBank Reinvented, czyli wymyślony na nowo. Bank skieruje je m.in. do osób, dla których internet to naturalne środowisko, otwartych na zmiany i nowości.- Postrzegamy nasz projekt jako przełomową zmianę w zakresie korzystania z bankowości. Obecnie wiele dziedzin życia można w użyteczny sposób zintegrować wokół zarządzania finansami i nie musi być to ani uciążliwe, ani trudne – tłumaczy Paweł Kucharski, dyrektor banku ds. marketingu i rozwoju biznesu bankowości detalicznej. – Nowy serwis to zupełnie inna jakość dla korzystających z niego klientów, stąd idea „wymyślania na nowo” – dodaje.
Centralnym punktem kampanii jest strona nowymBank.pl, na której klienci poznają najważniejsze założenia projektu i odsłaniane stopniowo funkcje nowego mBanku. W serwisie dostępne będą poradniki i wskazówki, jak korzystać z udostępnianych narzędzi.
Za koncepcję pre-launch nowego mBanku odpowiedzialna jest agencja Artegence.W trakcie kampanii obecni i przyszli klienci będą mogli zapisać się do nowego mBankuZa pośrednictwem strony nowymBank.pl będzie można wziąć udział w licznych konkursach, organizowanych we współpracy z blogerami, a przede wszystkim zapisać się do nowego mBanku, by znaleźć się w pierwszej grupie jego użytkowników (którzy otrzymają dostęp do serwisu w czerwcu). Nowy mBank będzie bowiem udostępniany stopniowo. Dzięki temu klienci, potrzebujący wsparcia w procesie zmiany, będą mieć czas na zapoznanie się z nowościami (uruchomienie nowego serwisu bankowości elektronicznej nie oznacza natychmiastowego wyłączenia dostępu do jego poprzedniej wersji).mBank udostępnia pierwszy taki program rabatowy w EuropieZ pierwszym elementem nowego mBanku – mOKAZJAMI – będzie można zapoznać się wraz ze startem kampanii. mOKAZJE to dostęp do spersonalizowanych ofert rabatowych wielu partnerów.Aby otrzymać zniżkę, wystarczy zapłacić za zakupy kartą płatniczą mBanku. Nie jestwymagane posiadanie kuponów, kodów zniżkowych czy osobnych kart lojalnościowych. Nie trzeba też przypominać sprzedawcy o przysługującej zniżce – zaoszczędzone pieniądze naliczą i zaksięgują się na rachunku automatycznie, a o wykorzystaniu oferty bank poinformuje klienta SMS-em. Platforma dostępna jest dla klientów indywidualnych banku.
Rabaty w ramach mOKAZJI udzielane są bez „gwiazdek”. Łączna zaoszczędzona kwota nie jest ograniczona bankowymi limitami i zależy wyłącznie od aktywności klienta oraz wartości wybranych przez niego ofert. Wysokość oszczędności będzie można śledzić w specjalnej sekcji aplikacji. Co ważne, mOKAZJE „łączą się z innymi promocjami”, ponieważ rabat jest obliczany od ostatecznej kwoty zapłaconej przy kasie.Za pośrednictwem aplikacji można skorzystać ze zwykłych zniżek, ofert udostępnianych w zamian za wskazaną aktywność oraz tych przekazywanych przez znajomych, gdyż aplikacja umożliwia dzielenie się zniżkami.Początkowo platforma dostępna będzie jako aplikacja na Facebooku. Po komercyjnym starcie nowego mBanku, rabaty dostępne będą także bezpośrednio w serwisie transakcyjnym. W trakcie rejestracji i użytkowania mOKAZJI na Facebooku, żadne dane nie będą przekazywane jego administratorom. Przed uruchomieniem aplikacji bank będzie szczegółowo informować klientów o warunkach jej funkcjonowania – tak, by mogli oni świadomie podjąć decyzję o korzystaniu z aplikacji.
- Nasze rozwiązanie zostało świetnie przyjęte przez międzynarodowe gremium konferencji Finovate w Londynie, do tego jest to pierwszy tego typu program rabatowy w Europie. Po przedstawieniu go ekspertom, serwis mOKAZJI czeka „test na żywo”, bowiem już od dzisiaj mogą korzystać z niego nasi najważniejsi recenzenci – czyli klienci – mówi Michał Panowicz, szef projektu nowego mBanku.
mOKAZJE to nie tylko nieograniczone korzyści dla klientów, ale też unikalny model biznesowy, atrakcyjny dla partnerów – firm oferujących swoje produkty i usługi za pośrednictwem platformy.- Dajemy partnerom możliwość dotarcia do klientów realnie zainteresowanych ofertą. Dodatkowo, dzięki zastosowaniu scenariusza społecznościowego, merchanci mają szansę trafić do kolejnych osób potencjalnie zainteresowanych ich propozycją, nawet tych niezwiązanych z bankiem. Istotny jest także model rozliczeniowy – partnerzy ponoszą koszty rabatu tylko w sytuacji, gdy klient rzeczywiście zakupi ich towar lub usługę – wyjaśnia Cezary Kocik z zarządu BRE Banku.Początkowo, w ramach mOKAZJI klienci będą mogli skorzystać z oferty sześciu partnerów - firm: Big Star, CDP.PL, KFC, Leroy Merlin, Pizzaportal i Starbucks. Wysokość rabatów wynosić będzie od 7 do 50 proc. Oferta będzie stale rozwijana o partnerów z różnych branż.Do momentu komercyjnego startu nowego mBanku, klienci poznają jego sześć kluczowych elementów.Wśród nich znajdą się:
1. Serwis rabatowy mOKAZJE, dzięki któremu na zakupach nie tylko się wydaje, ale też zarabia. I to bez wysiłku, ponieważ pieniądze same wracają na konto. To klient decyduje, które oferty są dla niego najlepsze.
2. Unikalny design, dzięki któremu serwis nowego mBanku jest przejrzysty, intuicyjny i funkcjonalny. Projekt gwarantuje, że najważniejsze informacje są zawsze pod ręką, a liczba koniecznych kroków i kliknięć została zredukowana do minimum.
3. Mądra wyszukiwarka transakcji to „znajdowanie zamiast szukania”. Przeszukiwanie historii operacji będzie tak proste, jak w internecie, a wyniki będą wyświetlane w czasie rzeczywistym.
4. Przelewy przez SMS i Facebooka, dzięki którym nie trzeba będzie pamiętać numerów rachunków, ani o nie pytać – wystarczy numer telefonu lub znajomość w serwisie społecznościowym. Przelewy będą jak wiadomości, do których pieniądze mają stanowić załącznik.
5. Nawigacja finansowa, która uprości zarządzanie domowym budżetem w taki sposób, by pod koniec miesiąca nie być zaskoczonym stanem swojego konta. System w czytelny sposób pokaże, kiedy i na co wydano pieniądze, zaprognozuje, ile pozostanie ich do końca miesiąca, i niczym doradca ostrzeże o przekroczeniu zaplanowanego budżetu.
6. Ekspert on-line, dostępny przez 24 godziny na dobę za pośrednictwem video, połączenia głosowego i czatu – bo są sprawy, które trzeba załatwić natychmiast.
Zapraszamy także do obejrzenia filmu marketingowego, dotyczącego zmian w mBanku:http://youtu.be/32Xvq_fmOpA
Kampania promocyjna jest wstępem do komercyjnego uruchomienia nowej bankowości elektronicznej, co nastąpi w czerwcu br.
- W mBanku obsługujemy 3 mln klientów. Przygotowanie ich do zmiany jest dla nas wyzwaniem, dlatego komunikację i działania edukacyjne rozpoczynamy z dużym wyprzedzeniem. Priorytetem było zaplanowanie procesu w taki sposób, by klienci szybko nauczyli się korzystać z nowych funkcji serwisu i chętnie używali go w przyszłości – mówi Cezary Kocik, wiceprezes zarządu BRE Banku ds. bankowości detalicznej.Aktywności w ramach kampanii prowadzone będą pod hasłem mBank Reinvented, czyli wymyślony na nowo. Bank skieruje je m.in. do osób, dla których internet to naturalne środowisko, otwartych na zmiany i nowości.- Postrzegamy nasz projekt jako przełomową zmianę w zakresie korzystania z bankowości. Obecnie wiele dziedzin życia można w użyteczny sposób zintegrować wokół zarządzania finansami i nie musi być to ani uciążliwe, ani trudne – tłumaczy Paweł Kucharski, dyrektor banku ds. marketingu i rozwoju biznesu bankowości detalicznej. – Nowy serwis to zupełnie inna jakość dla korzystających z niego klientów, stąd idea „wymyślania na nowo” – dodaje.
Centralnym punktem kampanii jest strona nowymBank.pl, na której klienci poznają najważniejsze założenia projektu i odsłaniane stopniowo funkcje nowego mBanku. W serwisie dostępne będą poradniki i wskazówki, jak korzystać z udostępnianych narzędzi.
Za koncepcję pre-launch nowego mBanku odpowiedzialna jest agencja Artegence.W trakcie kampanii obecni i przyszli klienci będą mogli zapisać się do nowego mBankuZa pośrednictwem strony nowymBank.pl będzie można wziąć udział w licznych konkursach, organizowanych we współpracy z blogerami, a przede wszystkim zapisać się do nowego mBanku, by znaleźć się w pierwszej grupie jego użytkowników (którzy otrzymają dostęp do serwisu w czerwcu). Nowy mBank będzie bowiem udostępniany stopniowo. Dzięki temu klienci, potrzebujący wsparcia w procesie zmiany, będą mieć czas na zapoznanie się z nowościami (uruchomienie nowego serwisu bankowości elektronicznej nie oznacza natychmiastowego wyłączenia dostępu do jego poprzedniej wersji).mBank udostępnia pierwszy taki program rabatowy w EuropieZ pierwszym elementem nowego mBanku – mOKAZJAMI – będzie można zapoznać się wraz ze startem kampanii. mOKAZJE to dostęp do spersonalizowanych ofert rabatowych wielu partnerów.Aby otrzymać zniżkę, wystarczy zapłacić za zakupy kartą płatniczą mBanku. Nie jestwymagane posiadanie kuponów, kodów zniżkowych czy osobnych kart lojalnościowych. Nie trzeba też przypominać sprzedawcy o przysługującej zniżce – zaoszczędzone pieniądze naliczą i zaksięgują się na rachunku automatycznie, a o wykorzystaniu oferty bank poinformuje klienta SMS-em. Platforma dostępna jest dla klientów indywidualnych banku.
Rabaty w ramach mOKAZJI udzielane są bez „gwiazdek”. Łączna zaoszczędzona kwota nie jest ograniczona bankowymi limitami i zależy wyłącznie od aktywności klienta oraz wartości wybranych przez niego ofert. Wysokość oszczędności będzie można śledzić w specjalnej sekcji aplikacji. Co ważne, mOKAZJE „łączą się z innymi promocjami”, ponieważ rabat jest obliczany od ostatecznej kwoty zapłaconej przy kasie.Za pośrednictwem aplikacji można skorzystać ze zwykłych zniżek, ofert udostępnianych w zamian za wskazaną aktywność oraz tych przekazywanych przez znajomych, gdyż aplikacja umożliwia dzielenie się zniżkami.Początkowo platforma dostępna będzie jako aplikacja na Facebooku. Po komercyjnym starcie nowego mBanku, rabaty dostępne będą także bezpośrednio w serwisie transakcyjnym. W trakcie rejestracji i użytkowania mOKAZJI na Facebooku, żadne dane nie będą przekazywane jego administratorom. Przed uruchomieniem aplikacji bank będzie szczegółowo informować klientów o warunkach jej funkcjonowania – tak, by mogli oni świadomie podjąć decyzję o korzystaniu z aplikacji.
- Nasze rozwiązanie zostało świetnie przyjęte przez międzynarodowe gremium konferencji Finovate w Londynie, do tego jest to pierwszy tego typu program rabatowy w Europie. Po przedstawieniu go ekspertom, serwis mOKAZJI czeka „test na żywo”, bowiem już od dzisiaj mogą korzystać z niego nasi najważniejsi recenzenci – czyli klienci – mówi Michał Panowicz, szef projektu nowego mBanku.
mOKAZJE to nie tylko nieograniczone korzyści dla klientów, ale też unikalny model biznesowy, atrakcyjny dla partnerów – firm oferujących swoje produkty i usługi za pośrednictwem platformy.- Dajemy partnerom możliwość dotarcia do klientów realnie zainteresowanych ofertą. Dodatkowo, dzięki zastosowaniu scenariusza społecznościowego, merchanci mają szansę trafić do kolejnych osób potencjalnie zainteresowanych ich propozycją, nawet tych niezwiązanych z bankiem. Istotny jest także model rozliczeniowy – partnerzy ponoszą koszty rabatu tylko w sytuacji, gdy klient rzeczywiście zakupi ich towar lub usługę – wyjaśnia Cezary Kocik z zarządu BRE Banku.Początkowo, w ramach mOKAZJI klienci będą mogli skorzystać z oferty sześciu partnerów - firm: Big Star, CDP.PL, KFC, Leroy Merlin, Pizzaportal i Starbucks. Wysokość rabatów wynosić będzie od 7 do 50 proc. Oferta będzie stale rozwijana o partnerów z różnych branż.Do momentu komercyjnego startu nowego mBanku, klienci poznają jego sześć kluczowych elementów.Wśród nich znajdą się:
1. Serwis rabatowy mOKAZJE, dzięki któremu na zakupach nie tylko się wydaje, ale też zarabia. I to bez wysiłku, ponieważ pieniądze same wracają na konto. To klient decyduje, które oferty są dla niego najlepsze.
2. Unikalny design, dzięki któremu serwis nowego mBanku jest przejrzysty, intuicyjny i funkcjonalny. Projekt gwarantuje, że najważniejsze informacje są zawsze pod ręką, a liczba koniecznych kroków i kliknięć została zredukowana do minimum.
3. Mądra wyszukiwarka transakcji to „znajdowanie zamiast szukania”. Przeszukiwanie historii operacji będzie tak proste, jak w internecie, a wyniki będą wyświetlane w czasie rzeczywistym.
4. Przelewy przez SMS i Facebooka, dzięki którym nie trzeba będzie pamiętać numerów rachunków, ani o nie pytać – wystarczy numer telefonu lub znajomość w serwisie społecznościowym. Przelewy będą jak wiadomości, do których pieniądze mają stanowić załącznik.
5. Nawigacja finansowa, która uprości zarządzanie domowym budżetem w taki sposób, by pod koniec miesiąca nie być zaskoczonym stanem swojego konta. System w czytelny sposób pokaże, kiedy i na co wydano pieniądze, zaprognozuje, ile pozostanie ich do końca miesiąca, i niczym doradca ostrzeże o przekroczeniu zaplanowanego budżetu.
6. Ekspert on-line, dostępny przez 24 godziny na dobę za pośrednictwem video, połączenia głosowego i czatu – bo są sprawy, które trzeba załatwić natychmiast.
Zapraszamy także do obejrzenia filmu marketingowego, dotyczącego zmian w mBanku:http://youtu.be/32Xvq_fmOpA