1-go maja MultiBank rozpoczął kampanię promującą rachunki ze zwrotem opłat dla Klientów indywidualnych. W komunikacji wykorzystuje radio, Internet, outdoor oraz powierzchnię witryn w placówkach. Akcja potrwa do 30 czerwca 2009 r.
W ogólnopolskich i tematycznych stacjach radiowych ukażą się spoty prezentujące głosy Klientów wyjaśniających dlaczego wybrali rachunek osobisty w MultiBanku. Bank nawiązuje w ten sposób do Godła Jakości Obsługi 2008 - nagrody, którą otrzymał na podstawie opinii konsumentów o poziomie usług świadczonych przez instytucje.
- Jakość to jeden z podstawowych elementów pozycjonujących markę MultiBanku. Odwołujemy się do nagrody, którą niedawno otrzymaliśmy, by kolejny raz podkreślić korzyści płynące z posiadania i aktywnego użytkowania konta w naszym banku. Dlatego przypominamy, że osoby aktywnie korzystające z rachunku mogą uniknąć opłat.
–mówi Wojciech Bolanowski, Dyrektor Biura Marketingu MultiBanku
–Treść komunikatu to odpowiedź na obecną sytuację rynkową, a szczególnie na trend powszechnego podnoszenia opłat za standardowe usługi bankowe - na przykład za prowadzenie rachunku. W MultiBanku Klient racjonalnie wykorzystujący produkty bankowe może nie odczuć tych zmian, a nawet poczynić pewne oszczędności Nowoczesnym instytucjom finansowym, a taką jest MultiBank, szczególnie zależy na budowaniu partnerskich relacji ze swoimi Klientami. Aktywna współpraca to relacja korzystna dla obu stron – dla banku i dla Klienta - dodaje.
Kreacja radiowa zachęca do wysłania wiadomości SMS o treści KONTO lub MULTIBANK pod numer 2289. Po wysłaniu SMS’a z osobą zainteresowaną założeniem rachunku w MultiBanku skontaktuje się telefonicznie doradca, który udzieli niezbędnych informacji i pomoże w dopełnieniu formalności.
W Internecie i na wielkoformatowych nośnikach zewnętrznych pojawią się kreacje zachęcające do skorzystania z konta ze zwrotem opłat w MultiBanku - banku wysokiej jakości. Nośnikami kampanii będą również witryny placówek wyklejone folią one way vision, ulotki, plakaty oraz strona internetowa MultiBanku, na której pojawi się specjalna sekcja z informacjami o taryfach do rachunków i możliwościach uzyskania zwolnienia z opłat.
Kreację do kampanii przygotowała agencja K13, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.
Informacje dodatkowe:
Czas trwania kampanii: 01.05. – 30.06.2009 r.
Nośniki:
- Radio (stacje ogólnopolskie i tematyczne: Radio ZET, Program Trzeci PR, Chilli ZET, Złote Przeboje, TOK FM, Classic RMF, Radio PIN, ROXY Radio, Radio RAM)
- Outdoor: siatki wielkoformatowe w 17 dużych miastach (Warszawa, Łódź, Kraków, Kielce, Katowice, Wrocław, Poznań, Toruń, Trójmiasto, Szczecin, Bydgoszcz, Olsztyn, Białystok, Gorzów Wlk, Zielona Góra, Lublin, Rzeszów)
-Internet (portale: Onet.pl, Interia.pl, WP.pl, nasza-klasa.pl, Bankier.pl, Money.pl)
- Placówki – folia one way vision na witrynach
Zasady zwrotu opłaty za prowadzenie rachunku w MultiBanku:
Rachunki standardowe:
- MultiKonto ja/my w taryfie Comfort: brak opłat
- MultiKonto ja/my w taryfie Active: 9,5 PLN
(opłata jest zwracana automatycznie, jeżeli średniomiesięczne wpływy na rachunek wynoszą min. 2 500 zł lub wartość ulokowanych środków w MultiBanku na rachunkach oszczędnościowo-rozliczeniowych, oszczędnościowych oraz depozytowych, bezpośrednio powiązanych z MultiKontem wynosi minimum 20 000 zł)
Rachunki prestiżowe:
- MultiKonto Aquarius w taryfie Classic: 19,5 PLN
(opłata jest zwracana automatycznie, jeżeli średniomiesięczne wpływy na rachunek wynoszą min. 8 000 zł lub wartość ulokowanych środków w MultiBanku na rachunkach oszczędnościowo-rozliczeniowych, oszczędnościowych oraz depozytowych, bezpośrednio powiązanych z MultiKontem wynosi minimum 100 000 zł)
-MultiKonto Aquarius w taryfie Intensive: 49,5 PLN
(opłata jest zwracana automatycznie, jeżeli średniomiesięczne wpływy na rachunek wynoszą min. 12 000 zł lub wartość ulokowanych środków w MultiBanku na rachunkach oszczędnościowo-rozliczeniowych, oszczędnościowych oraz depozytowych, bezpośrednio powiązanych z MultiKontem wynosi minimum 200 000 zł)
Godło Jakości Obsługi 2008
Raport "Jakość obsługi w Polsce – Raport ogólnobranżowy" został przygotowany w oparciu o analizę opinii klientów na co dzień korzystających z usług ocenianych firm. Po rejestracji, respondenci przekazywali swoje uwagi dotyczące między innymi wiedzy i kompetencji personelu, oferty, wyglądu miejsca, w którym są obsługiwani i ogólnych wrażeń związanych ze współpracą z daną instytucją.
Szczegółowe informacje dotyczące badania i jego wyników można znaleźć na stronie internetowej programu:
http://www.jakoscobslugi.pl/
- Jakość to jeden z podstawowych elementów pozycjonujących markę MultiBanku. Odwołujemy się do nagrody, którą niedawno otrzymaliśmy, by kolejny raz podkreślić korzyści płynące z posiadania i aktywnego użytkowania konta w naszym banku. Dlatego przypominamy, że osoby aktywnie korzystające z rachunku mogą uniknąć opłat.
–mówi Wojciech Bolanowski, Dyrektor Biura Marketingu MultiBanku
–Treść komunikatu to odpowiedź na obecną sytuację rynkową, a szczególnie na trend powszechnego podnoszenia opłat za standardowe usługi bankowe - na przykład za prowadzenie rachunku. W MultiBanku Klient racjonalnie wykorzystujący produkty bankowe może nie odczuć tych zmian, a nawet poczynić pewne oszczędności Nowoczesnym instytucjom finansowym, a taką jest MultiBank, szczególnie zależy na budowaniu partnerskich relacji ze swoimi Klientami. Aktywna współpraca to relacja korzystna dla obu stron – dla banku i dla Klienta - dodaje.
Kreacja radiowa zachęca do wysłania wiadomości SMS o treści KONTO lub MULTIBANK pod numer 2289. Po wysłaniu SMS’a z osobą zainteresowaną założeniem rachunku w MultiBanku skontaktuje się telefonicznie doradca, który udzieli niezbędnych informacji i pomoże w dopełnieniu formalności.
W Internecie i na wielkoformatowych nośnikach zewnętrznych pojawią się kreacje zachęcające do skorzystania z konta ze zwrotem opłat w MultiBanku - banku wysokiej jakości. Nośnikami kampanii będą również witryny placówek wyklejone folią one way vision, ulotki, plakaty oraz strona internetowa MultiBanku, na której pojawi się specjalna sekcja z informacjami o taryfach do rachunków i możliwościach uzyskania zwolnienia z opłat.
Kreację do kampanii przygotowała agencja K13, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.
Informacje dodatkowe:
Czas trwania kampanii: 01.05. – 30.06.2009 r.
Nośniki:
- Radio (stacje ogólnopolskie i tematyczne: Radio ZET, Program Trzeci PR, Chilli ZET, Złote Przeboje, TOK FM, Classic RMF, Radio PIN, ROXY Radio, Radio RAM)
- Outdoor: siatki wielkoformatowe w 17 dużych miastach (Warszawa, Łódź, Kraków, Kielce, Katowice, Wrocław, Poznań, Toruń, Trójmiasto, Szczecin, Bydgoszcz, Olsztyn, Białystok, Gorzów Wlk, Zielona Góra, Lublin, Rzeszów)
-Internet (portale: Onet.pl, Interia.pl, WP.pl, nasza-klasa.pl, Bankier.pl, Money.pl)
- Placówki – folia one way vision na witrynach
Zasady zwrotu opłaty za prowadzenie rachunku w MultiBanku:
Rachunki standardowe:
- MultiKonto ja/my w taryfie Comfort: brak opłat
- MultiKonto ja/my w taryfie Active: 9,5 PLN
(opłata jest zwracana automatycznie, jeżeli średniomiesięczne wpływy na rachunek wynoszą min. 2 500 zł lub wartość ulokowanych środków w MultiBanku na rachunkach oszczędnościowo-rozliczeniowych, oszczędnościowych oraz depozytowych, bezpośrednio powiązanych z MultiKontem wynosi minimum 20 000 zł)
Rachunki prestiżowe:
- MultiKonto Aquarius w taryfie Classic: 19,5 PLN
(opłata jest zwracana automatycznie, jeżeli średniomiesięczne wpływy na rachunek wynoszą min. 8 000 zł lub wartość ulokowanych środków w MultiBanku na rachunkach oszczędnościowo-rozliczeniowych, oszczędnościowych oraz depozytowych, bezpośrednio powiązanych z MultiKontem wynosi minimum 100 000 zł)
-MultiKonto Aquarius w taryfie Intensive: 49,5 PLN
(opłata jest zwracana automatycznie, jeżeli średniomiesięczne wpływy na rachunek wynoszą min. 12 000 zł lub wartość ulokowanych środków w MultiBanku na rachunkach oszczędnościowo-rozliczeniowych, oszczędnościowych oraz depozytowych, bezpośrednio powiązanych z MultiKontem wynosi minimum 200 000 zł)
Godło Jakości Obsługi 2008
Raport "Jakość obsługi w Polsce – Raport ogólnobranżowy" został przygotowany w oparciu o analizę opinii klientów na co dzień korzystających z usług ocenianych firm. Po rejestracji, respondenci przekazywali swoje uwagi dotyczące między innymi wiedzy i kompetencji personelu, oferty, wyglądu miejsca, w którym są obsługiwani i ogólnych wrażeń związanych ze współpracą z daną instytucją.
Szczegółowe informacje dotyczące badania i jego wyników można znaleźć na stronie internetowej programu:
http://www.jakoscobslugi.pl/