Jakoś czy Jakość? bank, czy MultiBank?
Copy

Kopiuj tekst

Jakoś czy Jakość? bank, czy MultiBank?

1-go maja MultiBank rozpoczął kampanię promującą rachunki ze zwrotem opłat dla Klientów indywidualnych. W komunikacji wykorzystuje radio, Internet, outdoor oraz powierzchnię witryn w placówkach. Akcja potrwa do 30 czerwca 2009 r.

W ogólnopolskich i tematycznych stacjach radiowych ukażą się spoty prezentujące głosy Klientów wyjaśniających dlaczego wybrali rachunek osobisty w MultiBanku. Bank nawiązuje w ten sposób do Godła Jakości Obsługi 2008 - nagrody, którą otrzymał na podstawie opinii konsumentów o poziomie usług świadczonych przez instytucje.

- Jakość to jeden z podstawowych elementów pozycjonujących markę MultiBanku. Odwołujemy się do nagrody, którą niedawno otrzymaliśmy, by kolejny raz podkreślić korzyści płynące z posiadania i aktywnego użytkowania konta w naszym banku. Dlatego przypominamy, że osoby aktywnie korzystające z rachunku mogą uniknąć opłat.  
–mówi Wojciech Bolanowski, Dyrektor Biura Marketingu MultiBanku
–Treść komunikatu to odpowiedź na obecną sytuację rynkową, a szczególnie na trend powszechnego podnoszenia opłat za standardowe usługi bankowe - na przykład za  prowadzenie rachunku. W MultiBanku Klient racjonalnie wykorzystujący produkty bankowe może nie odczuć tych zmian, a nawet poczynić pewne oszczędności Nowoczesnym instytucjom finansowym, a taką jest MultiBank, szczególnie zależy na budowaniu partnerskich relacji ze swoimi Klientami. Aktywna współpraca to relacja korzystna dla obu stron – dla banku i dla Klienta - dodaje.

Kreacja radiowa zachęca do wysłania wiadomości SMS o treści KONTO lub MULTIBANK pod numer 2289. Po wysłaniu SMS’a z osobą zainteresowaną założeniem rachunku w MultiBanku skontaktuje się telefonicznie doradca, który udzieli niezbędnych informacji i pomoże w dopełnieniu formalności.

W Internecie i na wielkoformatowych nośnikach zewnętrznych pojawią się kreacje zachęcające do skorzystania z konta ze zwrotem opłat w MultiBanku - banku wysokiej jakości. Nośnikami kampanii będą również witryny placówek wyklejone folią one way vision, ulotki, plakaty oraz strona internetowa MultiBanku, na której pojawi się specjalna sekcja z informacjami o taryfach do rachunków i możliwościach uzyskania zwolnienia z opłat.

Kreację do kampanii przygotowała agencja K13, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.

Informacje dodatkowe:
Czas trwania kampanii: 01.05. – 30.06.2009 r.
Nośniki:
- Radio (stacje ogólnopolskie i tematyczne: Radio ZET, Program Trzeci PR, Chilli ZET, Złote Przeboje, TOK FM, Classic RMF, Radio PIN, ROXY Radio, Radio RAM)
- Outdoor: siatki wielkoformatowe w 17 dużych miastach (Warszawa, Łódź, Kraków, Kielce, Katowice, Wrocław, Poznań, Toruń, Trójmiasto, Szczecin, Bydgoszcz, Olsztyn, Białystok, Gorzów Wlk, Zielona Góra, Lublin, Rzeszów)
-Internet (portale: Onet.pl, Interia.pl, WP.pl, nasza-klasa.pl, Bankier.pl, Money.pl)
- Placówki – folia one way vision na witrynach

Zasady zwrotu opłaty za prowadzenie rachunku w MultiBanku:
Rachunki standardowe:
- MultiKonto ja/my w taryfie Comfort: brak opłat
- MultiKonto ja/my w taryfie Active: 9,5 PLN
(opłata jest zwracana automatycznie, jeżeli średniomiesięczne wpływy na rachunek wynoszą min. 2 500 zł lub wartość ulokowanych środków w MultiBanku na rachunkach oszczędnościowo-rozliczeniowych, oszczędnościowych oraz depozytowych, bezpośrednio powiązanych z MultiKontem wynosi minimum 20 000 zł)

Rachunki prestiżowe:
- MultiKonto Aquarius w taryfie Classic: 19,5 PLN  
(opłata jest zwracana automatycznie, jeżeli średniomiesięczne wpływy na rachunek wynoszą min. 8 000 zł lub wartość ulokowanych środków w MultiBanku na rachunkach oszczędnościowo-rozliczeniowych, oszczędnościowych oraz depozytowych, bezpośrednio powiązanych z MultiKontem wynosi minimum 100 000 zł)
-MultiKonto Aquarius w taryfie Intensive: 49,5 PLN  
(opłata jest zwracana automatycznie, jeżeli średniomiesięczne wpływy na rachunek wynoszą min. 12 000 zł lub wartość ulokowanych środków w MultiBanku na rachunkach oszczędnościowo-rozliczeniowych, oszczędnościowych oraz depozytowych, bezpośrednio powiązanych z MultiKontem wynosi minimum 200 000 zł)
 
Godło Jakości Obsługi 2008

Raport "Jakość obsługi w Polsce – Raport ogólnobranżowy" został przygotowany w oparciu o analizę opinii klientów na co dzień korzystających z usług ocenianych firm. Po rejestracji, respondenci przekazywali swoje uwagi dotyczące między innymi wiedzy i kompetencji personelu, oferty, wyglądu miejsca, w którym są obsługiwani i ogólnych wrażeń związanych ze współpracą z daną instytucją.

Szczegółowe informacje dotyczące badania i jego wyników można znaleźć na stronie internetowej programu:

http://www.jakoscobslugi.pl/

Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.