Aktualizacja:
Informujemy, że serwisy informacyjne i transakcyjne mBanku i MultiBanku są już dostępne dla klientów.
Pieniądze klientów były i pozostają bezpieczne.
Podczas utrudnień w dostępie do serwisów klienci mogli realizować operacje za pośrednictwem mLinii i multilinii oraz w placówkach MultiBanku.
Uprzejmie przepraszamy klientów za wcześniejsze niedgodności.
***
Informujemy, że obecnie strony informacyjne oraz serwisy transakcyjne mBanku i MultiBanku mogą być niedostępne. Mogą też występować utrudnienia w dostępnie do stron informacyjnych BRE Banku (serwis transakcyjny iBRE funkcjonuje bez zakłóceń pod adresem www.iBRE.com.pl). Trwają prace nad jak najszybszym przywróceniem ich dostępności.
Klienci detaliczni mogą realizować bieżące operacje za pośrednictwem operatorów mLinii (tel. 801 300 800 lub 42 6 300 800) i multilinii (tel. 801 300 000 lub 42 6 300 000) - opłaty za wykonywanie czynności będą zwracane automatycznie.Dodatkowo, klienci MultiBanku mogą realizować operacje w placówkach banku - także w tym wypadku opłaty za wykonywane czynności będą zwracane.Autoryzacje transakcji realizowanych kartami płatniczymi mBanku i MultiBanku odbywają się bez utrudnień.Zapewniam też, że pieniądze klientów mBanku i MultiBanku są bezwzględnie bezpieczne.Uprzejmie przepraszamy za utrudnienia."
Informujemy, że serwisy informacyjne i transakcyjne mBanku i MultiBanku są już dostępne dla klientów.
Pieniądze klientów były i pozostają bezpieczne.
Podczas utrudnień w dostępie do serwisów klienci mogli realizować operacje za pośrednictwem mLinii i multilinii oraz w placówkach MultiBanku.
Uprzejmie przepraszamy klientów za wcześniejsze niedgodności.
***
Informujemy, że obecnie strony informacyjne oraz serwisy transakcyjne mBanku i MultiBanku mogą być niedostępne. Mogą też występować utrudnienia w dostępnie do stron informacyjnych BRE Banku (serwis transakcyjny iBRE funkcjonuje bez zakłóceń pod adresem www.iBRE.com.pl). Trwają prace nad jak najszybszym przywróceniem ich dostępności.
Klienci detaliczni mogą realizować bieżące operacje za pośrednictwem operatorów mLinii (tel. 801 300 800 lub 42 6 300 800) i multilinii (tel. 801 300 000 lub 42 6 300 000) - opłaty za wykonywanie czynności będą zwracane automatycznie.Dodatkowo, klienci MultiBanku mogą realizować operacje w placówkach banku - także w tym wypadku opłaty za wykonywane czynności będą zwracane.Autoryzacje transakcji realizowanych kartami płatniczymi mBanku i MultiBanku odbywają się bez utrudnień.Zapewniam też, że pieniądze klientów mBanku i MultiBanku są bezwzględnie bezpieczne.Uprzejmie przepraszamy za utrudnienia."