Gwiazda Jakości dla MultiBanku
Copy

Kopiuj tekst

Gwiazda Jakości dla MultiBanku

MultiBank po raz piąty zwyciężył w programie Jakość Obsługi, zajmując pierwsze miejsce w kategorii ""branża finansowa"".  Jurorami w konkursie jest 3,5-milionowe grono klientów - użytkowników platformy jakoscobslugi.pl.

Program Jakość Obsługi istnieje na polskim rynku od sześciu lat. W rankingu jurorami są konsumenci, którzy za pośrednictwem serwisu jakoscobslugi.pl głosują na firmy wyróżniające się na rynku wysoką jakością obsługi.  Najlepsi tworzą TOP 100 i zyskują tytuł najbardziej przyjaznej firmy oraz znak jakości obsługi – dotychczas nazywany Godłem Jakości Obsługi, a od tego roku Gwiazdą Jakości Obsługi.Konsumenci mogą dokonać oceny firmy na dwa sposoby: uproszczony - nadając  odpowiednią liczbę gwiazdek wybranej przez siebie instytucji lub bardziej rozbudowany - wypełniając formularz, w którym mogą opisać swoje doświadczenia, wskazać firmie co powinna poprawić lub  opisać, jakie są jej mocne punkty. Na tej podstawie liczony jest też wskaźnik satysfakcji konsumentów dla całego rynku oraz poszczególnych branż i firm. W tym roku poziom zadowolenia polskich konsumentów sięgnął 61 proc. i był wyższy o 13 p.p. od ubiegłorocznego. W kategorii finansowej (banki, finanse, ubezpieczenia) wyniósł on natomiast 69 proc., a w przypadku MultiBanku osiągnął poziom aż 93,6 proc. i był to najlepszy wynik wśród wszystkich sklasyfikowanych w badaniu instytucji finansowych.To też rekordowy wynik dla MultiBanku, najwyższy osiągnięty przez bank w rankingu Jakość Obsługi (wyższy o 11 p.p. od ubiegłorocznego i o 7 p.p. od wyniku wypracowanego przez firmę zajmującą drugie miejsce w zestawieniu). - Wygrana MultiBanku piąty raz z rzędu, z tak dużą przewagą nad konkurencją, ogromnie nas cieszy. Szczególnie dzisiaj, gdy w bańkowości sposób obsługi często bywa kluczowym czynnikiem, decydującym o wyborze banku przez klienta. Dziękujemy wszystkim oceniającym za pozytywne opinie i docenienie pracy, jaką wkładamy w jakość świadczonych przez  nas usług – mówi Cezary Kocik, członek zarządu BRE Banku ds. bankowości detalicznej.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.