Grupa BRE z nową agencją reklamową i interaktywną
Copy

Kopiuj tekst

Grupa BRE z nową agencją reklamową i interaktywną

BRE Bank zakończył przetargi na obsługę reklamową i interaktywną. Wiodącą agencją reklamową została Grey, a agencją wspierającą będzie Brand New Heaven. Z kolei do obsługi interaktywnej wybrana została agencja Heureka. Wybrane firmy będą uczestniczyły m.in. w realizacji rebrandingu Grupy BRE Banku.

– BRE Bank w tym roku czeka zmiana nazwy i chcieliśmy, aby w tym procesie wspierały nas jak najlepsze agencje – mówi Iwona Ryniewicz, dyrektor departamentu komunikacji i strategii marketingowej BRE Banku. – Jesteśmy przekonani, że wybrane agencje reklamowe wniosą do komunikacji marketingowej banku nowe spojrzenie i nową jakość. Z kolei agencja interaktywna pomoże nam umocnić wizerunek pierwszego i najlepszego banku dla internautów – dodaje.

– Będziemy odpowiedzialni za tworzenie komunikacji na rzecz Grupy BRE Banku. To dla nas kolejny duży sukces w ostatnim czasie, pokazujący, że podejście oparte na konwergencji mediów znajduje zrozumienie po stronie klientów – podkreśla Rafał Baran, prezes Grey Group. – Wierzę, że nasze doświadczenie w obsłudze instytucji finansowych i innowacyjne spojrzenie na komunikację marketingową pozwolą bankowi na osiągniecie wszelkich celów, zarówno w wymiarze wizerunkowym, jak i sprzedażowym – dodaje.– Już w chwili otrzymania briefu wiedzieliśmy, że z punktu widzenia naszych ambicji i pasji zawodowych wygranie tego przetargu jest naszym celem strategicznym. Możliwość dalszego udziału w tak dużym i innowacyjnym projekcie dla rynku finansowego w Polsce napawa nas dumą – mówi Tomasz Wesoły, prezes Brand New Heaven.– BRE Bank jak mało kto rozumie potrzeby polskich internautów. Wybór naszej firmy w przetargu na stałą interaktywną obsługę BRE Banku traktujemy jako bardzo prestiżowe wyróżnienie – podkreśla Dawid Szczepaniak, dyrektor kreatywny grupy Heureka. –  Budowanie strategii internetowej i realizowanie kampanii dla marek BRE Banku będzie dla nas ciekawym wyzwaniem – dodaje.Umowy ze wszystkimi agencjami zostaną podpisane na czas nieokreślony.

BRE Bank (którego częścią są mBank i MultiBank) to trzeci największy bank w Polsce pod względem aktywów. Obsługuje ponad 4,1 mln klientów w Polsce, Czechach i na Słowacji. Pod marką BRE oferowane są usługi bankowości korporacyjnej, skierowane do największych przedsiębiorstw i firm segmentu MSP oraz jednostek sektora publicznego. Usługi bankowości detalicznej dla klientów indywidualnych i mikrofirm świadczone są z kolei pod markami mBanku i MultiBanku. mBank jest największym bankiem internetowym w kraju, niezmiennie od ponad 12 lat pozostając synonimem bankowości elektronicznej. MultiBank specjalizuje się w usługach personal banking i kieruje ofertę do osób zamożnych. BRE Bank notowany jest na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych wśród dwudziestu największych spółek.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.