mBank odsłania kolejne elementy projektu bankowości elektronicznej 3.0. Na zakończonej właśnie konferencji Finovate w Londynie, zespół banku otrzymał wyróżnienie „Best of Show”, przyznawane najbardziej innowacyjnym projektom. Doceniono nowy sposób wykonywania przelewów oraz serwis rabatowy mOkazje, umożliwiający otrzymanie zwrotu za zakupy w sklepach, z których klienci korzystają najczęściej.
Przedstawione w Londynie innowacje to kolejne, ogłaszane w tym roku elementy projektu nowego mBanku. W styczniu w Warszawie zaprezentowano design nowego serwisu transakcyjnego. Z kolei innowacyjne przelewy i rabaty zostały przedstawione podczas prestiżowej konferencji Finovate Europe, poświęconej innowacjom z dziedziny finansów i technologii.Konferencje z logo Finovate to jedne z największych na świecie i najciekawszych spotkań poświęconych przyszłości technologii w bankowości i finansach. Odbywają się one regularnie w miastach takich jak Nowy Jork, Singapur czy San Francisco, stając się wyznacznikiem innowacyjności dla branży. W tym roku miała miejsce największa europejska konferencja Finovate, która zgromadziła ponad 1 tys. ekspertów z Europy i USA - bankowców, założycieli start-upów, firm technologicznych, finansistów, dziennikarzy branżowych i bloggerów, którzy oceniając wystąpienia na konferencji, spośród 64 występujących tam firm i banków, wskazali projekt nowego mBanku jako jedno z rozwiązań definiujących przyszłość bankowości.
Prezentacja mBank i współpracującego z nim Efigence otrzymała dzięki głosom uczestników tytuł „Best of Show”, przyznawany firmom, które w opinii uczestników konferencji proponują najbardziej zaawansowane rozwiązania, wytyczające przyszły kierunek rozwoju dla branży bankowej. W ramach prezentacji, bank zapowiedział dwie nowości – przelewy wysyłane jako wiadomość do adresata oraz serwis rabatowy mOkazje.W nowym mBanku wykonanie przelewu będzie jeszcze prostsze niż do tej pory. Jak tłumaczy Michał Panowicz, szef projektu nowego mBanku, projektując scenariusz realizacji przelewów przyjęto zupełnie nową filozofię. – Przelewy traktujemy jak wiadomości, do których pieniądze są załącznikiem. Dlatego w mBanku przelew będzie można przesłać także mailem, SMS-em i za pośrednictwem Facebooka, bez konieczności pamiętania numeru rachunku odbiorcy – wyjaśnia Panowicz. W ramach transakcji, odbiorca będzie mógł ten numer uzupełnić samodzielnie i bez formalności. Do tego, aby przekazać pieniądze, wystarczą zaledwie trzy lub cztery kliknięcia myszką (w zależności od tego, czy odbiorca został wcześniej zdefiniowany) – co również przekłada się na użyteczność usługi.Innym elementem nowego mBanku, zaprezentowanym w Londynie, jest serwis rabatowy mOkazje – W ramach tej usługi, będziemy prezentować klientom specjalne oferty firm, z których usług korzystają najczęściej. Dzięki temu każda wykorzystana przez użytkownika oferta promocyjna będzie wiązać się ze zwrotem części wydanej sumy. Co ważne, pieniądze wrócą na rachunek klienta automatycznie, bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności – tłumaczy Michał Panowicz.Oferty dostępne w serwisie mOkazje będą zgodne z profilem poszczególnych klientów, tak by stanowiły dla nich realną wartość, a nie „spam”. – Będziemy je dostosowywać do użytkowników głównie na podstawie historii ich rachunku. Zaproponujemy okazje zakupowe, dzięki którym rocznie będzie można zyskać nawet kilkaset złotych – podsumowuje Panowicz. mOkazje będą udostępnione przez bank za pośrednictwem aplikacji w serwisie Facebook oraz na stronach serwisu transakcyjnego.Dzięki serwisowi zyskają nie tylko klienci, ale i merchanci – firmy, oferujące swoje produkty i usługi za pośrednictwem mOkazji. – Nasi partnerzy otrzymają możliwość dotarcia z ofertą, której klient naprawdę potrzebuje, i którą dzięki rabatowi naprawdę doceni. Ponieważ zakładamy, że każdą z ofert będzie można podarować dodatkowo wybranym znajomym w serwisie społecznościowym, korzyści dla partnera może być jeszcze więcej, gdyż zwiększy się zasięg jego oferty – podsumowuje Michał Panowicz.Zaprezentowane w Londynie Propozycje (które mBank udostępni klientom jeszcze w pierwszej połowie roku) stanowią część projektu polegającego na budowie nowego systemu bankowości elektronicznej, zgodnego z duchem bankowości 3.0.BRE Bank (którego częścią są mBank i MultiBank) to trzeci największy bank w Polsce pod względem aktywów. Obsługuje ponad 4 mln klientów w Polsce, Czechach i na Słowacji. Pod marką BRE oferowane są usługi bankowości korporacyjnej, skierowane do największych przedsiębiorstw i firm segmentu MSP oraz jednostek sektora publicznego. Usługi bankowości detalicznej dla klientów indywidualnych i mikrofirm świadczone są z kolei pod markami mBanku i MultiBanku. mBank jest największym bankiem internetowym w kraju, niezmiennie od ponad 12 lat pozostając synonimem bankowości elektronicznej. MultiBank specjalizuje się w usługach personal banking i kieruje ofertę do osób zamożnych.
BRE Bank notowany jest na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych wśród dwudziestu największych spółek.
Prezentacja mBank i współpracującego z nim Efigence otrzymała dzięki głosom uczestników tytuł „Best of Show”, przyznawany firmom, które w opinii uczestników konferencji proponują najbardziej zaawansowane rozwiązania, wytyczające przyszły kierunek rozwoju dla branży bankowej. W ramach prezentacji, bank zapowiedział dwie nowości – przelewy wysyłane jako wiadomość do adresata oraz serwis rabatowy mOkazje.W nowym mBanku wykonanie przelewu będzie jeszcze prostsze niż do tej pory. Jak tłumaczy Michał Panowicz, szef projektu nowego mBanku, projektując scenariusz realizacji przelewów przyjęto zupełnie nową filozofię. – Przelewy traktujemy jak wiadomości, do których pieniądze są załącznikiem. Dlatego w mBanku przelew będzie można przesłać także mailem, SMS-em i za pośrednictwem Facebooka, bez konieczności pamiętania numeru rachunku odbiorcy – wyjaśnia Panowicz. W ramach transakcji, odbiorca będzie mógł ten numer uzupełnić samodzielnie i bez formalności. Do tego, aby przekazać pieniądze, wystarczą zaledwie trzy lub cztery kliknięcia myszką (w zależności od tego, czy odbiorca został wcześniej zdefiniowany) – co również przekłada się na użyteczność usługi.Innym elementem nowego mBanku, zaprezentowanym w Londynie, jest serwis rabatowy mOkazje – W ramach tej usługi, będziemy prezentować klientom specjalne oferty firm, z których usług korzystają najczęściej. Dzięki temu każda wykorzystana przez użytkownika oferta promocyjna będzie wiązać się ze zwrotem części wydanej sumy. Co ważne, pieniądze wrócą na rachunek klienta automatycznie, bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności – tłumaczy Michał Panowicz.Oferty dostępne w serwisie mOkazje będą zgodne z profilem poszczególnych klientów, tak by stanowiły dla nich realną wartość, a nie „spam”. – Będziemy je dostosowywać do użytkowników głównie na podstawie historii ich rachunku. Zaproponujemy okazje zakupowe, dzięki którym rocznie będzie można zyskać nawet kilkaset złotych – podsumowuje Panowicz. mOkazje będą udostępnione przez bank za pośrednictwem aplikacji w serwisie Facebook oraz na stronach serwisu transakcyjnego.Dzięki serwisowi zyskają nie tylko klienci, ale i merchanci – firmy, oferujące swoje produkty i usługi za pośrednictwem mOkazji. – Nasi partnerzy otrzymają możliwość dotarcia z ofertą, której klient naprawdę potrzebuje, i którą dzięki rabatowi naprawdę doceni. Ponieważ zakładamy, że każdą z ofert będzie można podarować dodatkowo wybranym znajomym w serwisie społecznościowym, korzyści dla partnera może być jeszcze więcej, gdyż zwiększy się zasięg jego oferty – podsumowuje Michał Panowicz.Zaprezentowane w Londynie Propozycje (które mBank udostępni klientom jeszcze w pierwszej połowie roku) stanowią część projektu polegającego na budowie nowego systemu bankowości elektronicznej, zgodnego z duchem bankowości 3.0.BRE Bank (którego częścią są mBank i MultiBank) to trzeci największy bank w Polsce pod względem aktywów. Obsługuje ponad 4 mln klientów w Polsce, Czechach i na Słowacji. Pod marką BRE oferowane są usługi bankowości korporacyjnej, skierowane do największych przedsiębiorstw i firm segmentu MSP oraz jednostek sektora publicznego. Usługi bankowości detalicznej dla klientów indywidualnych i mikrofirm świadczone są z kolei pod markami mBanku i MultiBanku. mBank jest największym bankiem internetowym w kraju, niezmiennie od ponad 12 lat pozostając synonimem bankowości elektronicznej. MultiBank specjalizuje się w usługach personal banking i kieruje ofertę do osób zamożnych.
BRE Bank notowany jest na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych wśród dwudziestu największych spółek.