„PolecamBank” - pierwszy program rekomendacyjny w Polsce, obchodzi właśnie drugie urodziny. Z tej okazji przygotowany został konkurs dla jego uczestników. Zabawa premiuje współdziałanie i nosi nazwę „mPaczka”. W puli nagród jest ponad 100 tys. zł.
Program „PolecamBank” funkcjonuje od 2010 r. W tym czasie zarejestrowało się w nim ponad 60 tys. osób, które poleciły usługi banku ponad 42 tys. nowych klientów. Miesięcznie mBank pozyskuje w ten sposób 1,6 tys. użytkowników, którzy aktywnie korzystają ze swojego konta. Dotychczas polecający za udzielone wsparcie otrzymali łącznie 1 mln zł premii. Teraz bank chce dodatkowo nagrodzić aktywnie polecających klientów. Poza standardowym wynagrodzeniem mogą oni zyskać nawet 30 tys. zł. Konkurs polega na sile budowania społeczności.Udział w zabawie może wziąć każdy zarejestrowany w „PolecamBank” klient, który zapraszając do korzystania z usług banku zbuduje swoją „mPaczkę”, złożoną z maksymalnie 5 nowych klientów. Zespół wspólnie zbiera punkty konkursowe, przyznawane za płatności realizowane kartą – 1 punkt za każdą transakcję bezgotówkową o wartości min. 20 zł, lub 2 punkty, jeśli transakcja była zbliżeniowa. Główną nagrodę zdobywa oczywiście ta drużyna, która uzbiera najwięcej punktów. W konkursie premiowana jest również liczebność zespołu. Na zwycięskie „mPaczki” czeka:
30 tys. zł za zdobycie 1 miejsca,
20 tys. zł za zdobycie 2 miejsca,
10 tys. zł za zdobycie 3 miejsca,
1 tys. zł za zdobycie kolejnych pięćdziesięciu miejsc,
zniżki do sklepów Levi’s za zajęcie pozostałych miejsc.
- Ponad 70 proc. klientów mBanku dowiedziało się o jego usługach za pośrednictwem znajomych lub rodziny. Dlatego właśnie stworzyliśmy program poleceń i systematycznie go rozbudowujemy. Dzięki temu możemy realnie wykorzystać potencjał rekomendacyjny naszych klientów i w podobnie wymierny sposób odwdzięczyć się im za wsparcie marki mBank – mówi o programie „PolecamBank” jego opiekun, Mateusz Karewicz.Poza konkursem, osoby polecające usługi banku, otrzymują również standardową premię, która od września br. wynosi 100 zł za skuteczne polecenie eKonta lub 300 zł, jeśli osoba zaproszona skorzysta z karty kredytowej, kredytu gotówkowego lub odnawialnego w mBanku.
30 tys. zł za zdobycie 1 miejsca,
20 tys. zł za zdobycie 2 miejsca,
10 tys. zł za zdobycie 3 miejsca,
1 tys. zł za zdobycie kolejnych pięćdziesięciu miejsc,
zniżki do sklepów Levi’s za zajęcie pozostałych miejsc.
- Ponad 70 proc. klientów mBanku dowiedziało się o jego usługach za pośrednictwem znajomych lub rodziny. Dlatego właśnie stworzyliśmy program poleceń i systematycznie go rozbudowujemy. Dzięki temu możemy realnie wykorzystać potencjał rekomendacyjny naszych klientów i w podobnie wymierny sposób odwdzięczyć się im za wsparcie marki mBank – mówi o programie „PolecamBank” jego opiekun, Mateusz Karewicz.Poza konkursem, osoby polecające usługi banku, otrzymują również standardową premię, która od września br. wynosi 100 zł za skuteczne polecenie eKonta lub 300 zł, jeśli osoba zaproszona skorzysta z karty kredytowej, kredytu gotówkowego lub odnawialnego w mBanku.