MultiBank mistrzem w kolejnym rankingu jakości obsługi
Copy

Kopiuj tekst

MultiBank mistrzem w kolejnym rankingu jakości obsługi

„Jakość na Bank” to ranking, który po raz pierwszy przeprowadzony został w maju tego roku. Jego celem jest ocena jakości obsługi oferowanej w placówkach bankowych. Badanie przygotował TNS Polska, we współpracy z firmą Deloitte i Pulsem Biznesu, a jego pierwszym zwycięzcą jest MultiBank.

Ranking „Jakość na Bank” TNS Polska powstał na podstawie badań przeprowadzonych w maju 2012 r. w blisko 1500 oddziałach 22 banków detalicznych (ankieterzy odwiedzili co 10. oddział bankowy w Polsce). Przebadane placówki wybrano losowo. Badanie przeprowadzone zostało metodą „tajemniczego klienta” i obejmowało 8 obszarów. Pracownicy MultiBanku okazali się najlepsi między innymi w analizie potrzeb klienta oraz budowaniu i podtrzymywaniu pozytywnych relacji. Łącznie w zestawieniu MultiBank zdobył 81,8 punktów proc. wyprzedając o ponad 5 p.p pozostałe banki znajdujące się na podium oraz o blisko 40 p.p. bank zamykający zestawienia.Jakość obsługi prezentowana w oddziałach MultiBanku doceniona została przez niezależnych ekspertów już po raz drugi w ciągu ostatniego roku. We wrześniu 2011 r. bank został ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem tradycyjnym i liderem bankowej jakości obsługi w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”.- Bankowość transakcyjna wyszła z oddziałów i przeniosła się do kanałów zdalnych. Jednak placówka nadal pozostaje najlepszym miejscem na spotkanie z doradcą i uzyskanie fachowej porady. Model ten nie tylko nie zdewaluował się, ale w najbliższym czasie będzie stanowił istotną przewagę konkurencyjną. Tym bardziej cieszy, że jakość obsługi i dobre zrozumienie klienta jest mocną stroną MultiBanku - Cezary Kocik, członek zarządu BRE Banku ds. bankowości detalicznej.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.