Do zaoferowania depozytów terminowych z dzienną kapitalizacją odsetek skłoniła nas popularność funkcjonującej w mBanku lokaty jednodniowej– tłumaczy Monika Chwiedziewicz, naczelnik wydziału produktów inwestycyjnych i oszczędnościowych w mBanku.
Większość naszych klientów, korzystających z produktu, utrzymuje depozyt co najmniej trzy miesiące, przy czym jedną z głównych zalet produktu jest korzystne oprocentowanie, a nie możliwość wycofania środków w dowolnym momencie. Dlatego oferta depozytowa mBanku została rozszerzona o nowe lokaty, które dzięki dłuższemu okresowi, pozwalają na osiągnięcie wyższych zysków przy zachowaniu maksymalnego poziomu bezpieczeństwa ulokowanych środków – dodaje Chwiedziewicz.
Klienci indywidualni mBanku mogą wybrać jedną z dwóch nowych lokat terminowych z dzienną kapitalizacją odsetek:
3-miesięczną mLOKATĘ PLUS z oprocentowaniem 3,20 proc. w skali roku,
6-miesięczną mLOKATĘ PLUS z oprocentowaniem 3,40 proc. w skali roku.
Każdy posiadacz bezpłatnego eKONTA w mBanku może założyć dowolną liczbę lokat za pośrednictwem systemu transakcyjnego lub mLinii pod numerem 801 300 800 (lub 42 6 300 800). Minimalna kwota wpłaty wynosi 1000 PLN.
W ofercie mBanku dla oszczędzających pozostają również: mLOKATA jednodniowa z oprocentowaniem 3 proc. w skali roku oraz tradycyjne mLOKATY terminowe ze stałym oprocentowaniem.
Klienci mBanku mogą także kupować jednostki uczestnictwa funduszy inwestycyjnych (dzięki usłudzeSupermarket Funduszy Inwestycyjnych), papiery wartościowe jak np. akcje, obligacje (w ramach usługi maklerskiej
eMAKLER) lub oszczędzać na lokatach strukturyzowanych – wszystko w powiązaniu z rachunkiem osobistym.
mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ciągu przeszło 10. lat istnienia na rynku, otrzymał dziesiątki nagród i wyróżnień, w tym te najcenniejsze: m.in. tytuł „Złotego Banku 2010” w plebiscycie Bankier.pl i Pay U, przyznawany przez internautów (luty 2011 r.), tytuł „Banku Najbliższego Klientowi” w rankingu „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator (grudzień 2010 r.) oraz przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010” (wrzesień 2010 r.).
Większość naszych klientów, korzystających z produktu, utrzymuje depozyt co najmniej trzy miesiące, przy czym jedną z głównych zalet produktu jest korzystne oprocentowanie, a nie możliwość wycofania środków w dowolnym momencie. Dlatego oferta depozytowa mBanku została rozszerzona o nowe lokaty, które dzięki dłuższemu okresowi, pozwalają na osiągnięcie wyższych zysków przy zachowaniu maksymalnego poziomu bezpieczeństwa ulokowanych środków – dodaje Chwiedziewicz.
Klienci indywidualni mBanku mogą wybrać jedną z dwóch nowych lokat terminowych z dzienną kapitalizacją odsetek:
3-miesięczną mLOKATĘ PLUS z oprocentowaniem 3,20 proc. w skali roku,
6-miesięczną mLOKATĘ PLUS z oprocentowaniem 3,40 proc. w skali roku.
Każdy posiadacz bezpłatnego eKONTA w mBanku może założyć dowolną liczbę lokat za pośrednictwem systemu transakcyjnego lub mLinii pod numerem 801 300 800 (lub 42 6 300 800). Minimalna kwota wpłaty wynosi 1000 PLN.
W ofercie mBanku dla oszczędzających pozostają również: mLOKATA jednodniowa z oprocentowaniem 3 proc. w skali roku oraz tradycyjne mLOKATY terminowe ze stałym oprocentowaniem.
Klienci mBanku mogą także kupować jednostki uczestnictwa funduszy inwestycyjnych (dzięki usłudzeSupermarket Funduszy Inwestycyjnych), papiery wartościowe jak np. akcje, obligacje (w ramach usługi maklerskiej
eMAKLER) lub oszczędzać na lokatach strukturyzowanych – wszystko w powiązaniu z rachunkiem osobistym.
mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ciągu przeszło 10. lat istnienia na rynku, otrzymał dziesiątki nagród i wyróżnień, w tym te najcenniejsze: m.in. tytuł „Złotego Banku 2010” w plebiscycie Bankier.pl i Pay U, przyznawany przez internautów (luty 2011 r.), tytuł „Banku Najbliższego Klientowi” w rankingu „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator (grudzień 2010 r.) oraz przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010” (wrzesień 2010 r.).