Produkt „Mieszkanie 24h”, dostępny dla wszystkich posiadaczy eKONTA, gwarantuje ochronę ubezpieczeniową mieszkania: jego elementów stałych i wyposażenia. Dodawane do polisy ubezpieczenie OC dodatkowo chroni przed wydatkami, gdy ubezpieczony wyrządzi szkodę sąsiadom, na przykład zaleje ich mieszkanie.
Produkt oferowany jest za pośrednictwem serwisu transakcyjnego i został stworzony w taki sposób, aby Klient mógł z niego skorzystać samodzielnie. Wystarczy wybrać jeden z trzech wariantów ubezpieczenia, a produkt zostanie aktywowany. Wypełnienie wniosku on-line trwa zaledwie kilka minut, do tego nie są konieczne oględziny rzeczoznawcy czy wycena dokonana przez agenta ubezpieczeniowego.
Eksperci rynku ubezpieczeń przygotowali produkt na podstawie informacji o zdarzeniach, które najczęściej przytrafiają się Polakom. Na tej podstawie zbudowane zostały dla trzy gotowe rozwiązania, czyli warianty, różniące się od siebie wysokością sum ubezpieczenia: Minimum, Medium i Maksimum.
Zakresem ubezpieczenia objęte są:
ruchomości domowe, czyli elementy wyposażenia lokalu oraz przedmioty służące do prowadzenia gospodarstwa domowego, tj. meble, odzież, biżuteria, sprzęt sportowy, sprzęt audiowizualny, komputerowy, fotograficzny, itp.;
elementy stałe, czyli zamontowane na stałe lub wbudowane na stałe elementy lokalu mieszkalnego, tj. okna, drzwi, instalacje elektryczne, instalacje grzewcze, wykonane na wymiar zabudowy wnęk, kuchni, itp.;
odpowiedzialność OC posiadacza rachunku i osób bliskich.
Miesięczne opłaty tytułem ubezpieczenia „Mieszkanie 24h” pobierane są wprost z rachunku, dlatego Klienci nie muszą o nich pamiętać..
Do ubezpieczenia może przystąpić zarówno właściciel mieszkania jak i osoba korzystająca z mieszkania członka rodziny lub wynajmująca lokal.
mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ciągu przeszło 10. lat istnienia na rynku, otrzymał dziesiątki nagród i wyróżnień, w tym te najcenniejsze: m.in. tytuł „Złotego Banku 2010” w plebiscycie Bankier.pl i Pay U, przyznawany przez internautów (luty 2011 r.), tytuł „Banku Najbliższego Klientowi” w rankingu „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator (grudzień 2010 r.) oraz przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010” (wrzesień 2010 r.).