W plebiscycie „Złoty Bankier 2010”, organizowanym po raz drugi przez portal Bankier.pl i firmę PayU, mBank ponownie okazał się najlepszy. Internauci ogłosili go „Złotym Bankiem 2010”, doceniając rachunki dla klientów indywidualnych i przedsiębiorców oraz kartę kredytową z funkcją mTRANSFERu.
W plebiscycie Bankier.pl i PayU internauci głosowali na najlepsze produkty finansowe, uporządkowane według dziewięciu kategorii (m.in. rachunki internetowe, kredyty i produkty oszczędnościowe). Dodatkowo, kapituła ekspertów pod przewodnictwem dr Bogusława Półtoraka, wybrała najbardziej innowacyjne produkty finansowe.
Internauci przyznali mBankowi pierwsze miejsca w trzech ważnych kategoriach:
najlepsze konto osobiste dla internauty
(31 proc. głosów w kategorii);
najlepsze konto firmowe dla przedsiębiorcy internetowego
(33 proc. głosów);
najlepsza karta kredytowa
(20 proc. głosów).
Dzięki tym głosom mBank został ogłoszony głównym zwycięzcą tej edycji plebiscytu i otrzymał tytuł „Złotego Banku 2010”.
Dziękujemy internautom, którzy wybierając najlepsze produkty finansowe, pokazali, jakie rozwiązania cenią najbardziej – mówi Paweł Kucharski, dyrektor banku ds. marketingu i rozwoju biznesu bankowości detalicznej BRE Banku SA.
Jesteśmy dumni, że tytuł „Złotego Banku” udało nam się utrzymać drugi rok z rzędu. Nagrody te cieszą nas również dlatego, że po pierwsze głosowali Klienci, a po drugie ich wybór był podobny, jak w poprzedniej edycji konkursu, gdy nagrodzono nas m.in. za rachunki i kartę kredytową – dodaje Kucharski.
mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ciągu przeszło 10. lat istnienia na rynku, otrzymał dziesiątki nagród i wyróżnień, w tym te najcenniejsze: m.in. tytuł „Złotego Banku 2010” w plebiscycie Bankier.pl i Pay U, przyznawany przez internautów (luty 2011 r.), tytuł „Banku Najbliższego Klientowi” w rankingu „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator (grudzień 2010 r.) oraz przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010” (wrzesień 2010 r.).
Internauci przyznali mBankowi pierwsze miejsca w trzech ważnych kategoriach:
najlepsze konto osobiste dla internauty
(31 proc. głosów w kategorii);
najlepsze konto firmowe dla przedsiębiorcy internetowego
(33 proc. głosów);
najlepsza karta kredytowa
(20 proc. głosów).
Dzięki tym głosom mBank został ogłoszony głównym zwycięzcą tej edycji plebiscytu i otrzymał tytuł „Złotego Banku 2010”.
Dziękujemy internautom, którzy wybierając najlepsze produkty finansowe, pokazali, jakie rozwiązania cenią najbardziej – mówi Paweł Kucharski, dyrektor banku ds. marketingu i rozwoju biznesu bankowości detalicznej BRE Banku SA.
Jesteśmy dumni, że tytuł „Złotego Banku” udało nam się utrzymać drugi rok z rzędu. Nagrody te cieszą nas również dlatego, że po pierwsze głosowali Klienci, a po drugie ich wybór był podobny, jak w poprzedniej edycji konkursu, gdy nagrodzono nas m.in. za rachunki i kartę kredytową – dodaje Kucharski.
mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ciągu przeszło 10. lat istnienia na rynku, otrzymał dziesiątki nagród i wyróżnień, w tym te najcenniejsze: m.in. tytuł „Złotego Banku 2010” w plebiscycie Bankier.pl i Pay U, przyznawany przez internautów (luty 2011 r.), tytuł „Banku Najbliższego Klientowi” w rankingu „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator (grudzień 2010 r.) oraz przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010” (wrzesień 2010 r.).