Blog mBanku najlepszy w internecie
Copy

Kopiuj tekst

Blog mBanku najlepszy w internecie

W organizowanym po raz trzeci konkursie na najlepsze polskie blogi firmowe, mBank zdobył pierwszą nagrodę w prestiżowej kategorii „blog profesjonalny”. Został też uhonorowany laurem „Best in Show” za najlepszy projekt biorący udział w konkursie. Bank zapowiada również dalszy rozwój narzędzia, m.in. dzięki publikowaniu treści video.

Tegoroczna edycja ogólnopolskiego konkursu ""Najlepszy blog firmowy"" została zorganizowana  po raz trzeci. Tym razem zwycięskie blogi zostały wytypowane w plebiscycie przeprowadzonym wśród studentów Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego , którzy uznali blog mBanku za najlepszy w kategorii ""blog profesjonalny"" oraz przyznali mu tytuł ""Best in show"" dla najlepszego projektu biorącego udział w konkursie. W poprzednich latach blog mBanku był również wysoko oceniany: w 2009 r. zdobył 2. miejsce w kategorii ""blog profesjonalny"", a w 2008 r. 1. miejsce w kategorii ""blog dojrzały"".

Na początku blog był naturalnym rozwinięciem aktywności mBanku na forum internetowym, dziś jest już istną encyklopedią wiedzy dla Klientów, a także podstawowym źródłem informacji z banku, o czym świadczy jego wciąż rosnąca popularność. Całkowita liczba odsłon od początku istnienia projektu sięgnęła już 15 milionów – mówi Kamila Karpińska, prowadząca blog mBanku.
O sukcesie bloga zadecydowała jego różnorodność, konsekwencja w prowadzeniu oraz szczerość i otwartość na opinie użytkowników. Dzięki temu wytworzyła się wokół bloga społeczność, której aktywność wspiera każde przedsięwzięcie banku– dodaje Karpińska.

Na mBlogu pojawiło się już ponad 800 artykułów publikowanych przez 75. autorów. Z roku na rok mBankowi blogerzy piszą coraz częściej i chętniej, poszerzając tym samym unikalną bazę wiedzy o mBanku oraz bankowości elektronicznej. Początkowe pięć kategorii rozwinęło się do obecnych 23., w tym najnowszej –mVideoBloga, zwiastującej nadejście nowej ery w komunikacji mBanku z Klientami.

Zgodnie z założeniem, mVideoBlogi prezentują tematykę związaną z mBankiem oraz zagadnienia z zakresu bankowości internetowej. W każdym odcinku występują pracownicy mBanku. Statystyki pokazują, że nagrania video na blogu  cieszą się średnio dwukrotnie większą popularnością  od  tradycyjnych artykułów.  

Rzeczywiście audiowizualne formy przekazu cieszą się coraz większym uznaniem wśród internautów, wystarczy wspomnieć o sukcesie naszego własnego kanału mBank.tv w portalu YouTube, w którym odnotowaliśmy niedawno milionową odsłonę –  podsumowuje Kamila Karpińska.

mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ciągu przeszło 10. lat istnienia na rynku, otrzymał dziesiątki nagród i wyróżnień, m.in. tytuł „Banku Najbliższego Klientowi” w rankingu „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator (grudzień 2010 r.) oraz przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010” (wrzesień 2010 r.).
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.