Klub piłkarski Korona Kielce wspólnie z BRE Bankiem wprowadza wielofunkcyjną Kartę Kibica. Bank przygotował kartę przedpłaconą w kolorze i z logo kieleckiego klubu. Będzie ona działać w systemie zbliżeniowym typu PayPass, z możliwością dokonywania bezgotówkowych mikropłatności. Jeszcze w tym roku władze Korony Kielce zamierzają wprowadzić na Stadionie Miejskim system sprzedaży bezgotówkowej.
Kartą Kibica Korony Kielce będzie można płacić na całym świecie, również przez Internet, po uprzednim zasileniu rachunku karty. Można to zrobić przelewem lub wpłacając gotówkę w dowolnym oddziale banku lub na poczcie. Kartą Kibica będzie też można wypłacić pieniądze z bankomatu, w kasie banku czy zapłacić w terminalach w sklepach. Nie jest powiązana z rachunkiem bankowym.
- Przy projekcie dla Korony Kielce zdecydowaliśmy się zastosować najbardziej wyrafinowaną technologicznie kartę płatniczą. Kibice będą mogli w każdym momencie doładować kartę dowolną kwotą. Karta funkcjonuje w modelu pieniądza elektronicznego, może mieć ją każdy, także osoby, które nie decydują się na otwarcie rachunku bankowego. Karta jest wyposażona w procesor, który w przyszłości umożliwi inne jej zastosowania, jak program lojalnościowy czy integrację z kartą miejską, tak aby kibic Korony mógł zapłacić nią za bilet autobusowy czy za parkowanie – tłumaczy Dariusz Nalepa, dyrektor departamentu bankowości transakcyjnej BRE Banku.
W przyszłości Karta Kibica będzie uprawniać do korzystania z systemu zniżek i rabatów u partnerów Klubu. Poza standardową funkcją płatniczą będzie również upoważniała do uczestnictwa w wyjątkowych promocjach organizowanych przez Koronę Kielce.
Krzysztof Kobryń, dyrektor oddziału korporacyjnego Kielce BRE Banku dodaje: – Był czas, kiedy stadion Korony był najnowocześniejszym obiektem w Polsce, w tej chwili Korona i BRE Bank zrealizują najnowocześniejsze rozwiązanie na rynku finansowym.
Kielecka Karta Kibica to kolejne innowacyjne rozwiązanie wdrażane przez bankowość korporacyjną BRE Banku.
BRE Bank obsługuje obecnie ok. 13,1 tys klientów korporacyjnych, najwięcej w swojej historii. W samym tylko III kwartale 2010 roku liczba obsługiwanych firm zwiększyła się o 100 netto. W listopadzie bank został uhonorowany tytułem najlepszego korporacyjnego banku internetowego w Europie Środkowo-Wschodniej w konkursie organizowanym przez prestiżowy, międzynarodowy magazyn Global Finance. BRE finansuje polskie firmy i jednostki samorządu terytorialnego. W grudniu 2010 roku bank organizował m.in. jedną z największych emisji obligacji korporacyjnych dla spółki z branży energetycznej, w wysokości 1,3 mld zł.
- Przy projekcie dla Korony Kielce zdecydowaliśmy się zastosować najbardziej wyrafinowaną technologicznie kartę płatniczą. Kibice będą mogli w każdym momencie doładować kartę dowolną kwotą. Karta funkcjonuje w modelu pieniądza elektronicznego, może mieć ją każdy, także osoby, które nie decydują się na otwarcie rachunku bankowego. Karta jest wyposażona w procesor, który w przyszłości umożliwi inne jej zastosowania, jak program lojalnościowy czy integrację z kartą miejską, tak aby kibic Korony mógł zapłacić nią za bilet autobusowy czy za parkowanie – tłumaczy Dariusz Nalepa, dyrektor departamentu bankowości transakcyjnej BRE Banku.
W przyszłości Karta Kibica będzie uprawniać do korzystania z systemu zniżek i rabatów u partnerów Klubu. Poza standardową funkcją płatniczą będzie również upoważniała do uczestnictwa w wyjątkowych promocjach organizowanych przez Koronę Kielce.
Krzysztof Kobryń, dyrektor oddziału korporacyjnego Kielce BRE Banku dodaje: – Był czas, kiedy stadion Korony był najnowocześniejszym obiektem w Polsce, w tej chwili Korona i BRE Bank zrealizują najnowocześniejsze rozwiązanie na rynku finansowym.
Kielecka Karta Kibica to kolejne innowacyjne rozwiązanie wdrażane przez bankowość korporacyjną BRE Banku.
BRE Bank obsługuje obecnie ok. 13,1 tys klientów korporacyjnych, najwięcej w swojej historii. W samym tylko III kwartale 2010 roku liczba obsługiwanych firm zwiększyła się o 100 netto. W listopadzie bank został uhonorowany tytułem najlepszego korporacyjnego banku internetowego w Europie Środkowo-Wschodniej w konkursie organizowanym przez prestiżowy, międzynarodowy magazyn Global Finance. BRE finansuje polskie firmy i jednostki samorządu terytorialnego. W grudniu 2010 roku bank organizował m.in. jedną z największych emisji obligacji korporacyjnych dla spółki z branży energetycznej, w wysokości 1,3 mld zł.