Najnowszym elementem oferty kart debetowych mBanku jest limitowana edycja karty MasterCard Debit, która przybrała formę wyposażonego w technologię zbliżeniowąPayPass™ breloka. Z okazji 10. urodzin, bank przygotował także konkurs, w którym Klienci będą mogli wygrać kartę.
mPYKACZ to kolejna propozycja poszerzająca portfel produktowy banku. Jest to karta debetowa połączona z eKONTEM i stanowi uzupełnienie dotychczasowej oferty produktów wyposażonych w technologię zbliżeniową Przeznaczona jest do dokonywania mikropłatności w technologii zbliżeniowej, czyli bez potrzeby potwierdzania transakcji kodem PIN. Karta wydawana będzie na okres 3 lat, a Klient będzie z niej mógł korzystać bezpłatnie, po uiszczeniu jednorazowej opłaty za wydanie w wysokości 39 zł.
Brelok zbliżeniowy to także kolejny element obchodów dziesięciolecia mBanku. Przygotowano konkurs dla Klientów, w którym mogą oni wygrać praktyczny gadżet z limitowanej edycji.
W ramach konkursu wydanego bezpłatnie mPYKACZA zdobędzie 7 tys. Klientów, którzy dokonają największej liczby transakcji bezgotówkowych kartami mBanku. Oznacza to, że nagrody nie będą losowane wśród uczestników konkursu, ale przyznawane w zależności od sumy zebranych punktów.
Zgodnie z zasadami konkursu, każda płatność bezgotówkowa, dokonana między 1 grudnia br. a 31 stycznia 2011 r., o wartości wyższej niż 5 zł zamieniana jest na 1 punkt, każda płatność zbliżeniowa – 2 punkty.
W konkursie udział biorą transakcje bezgotówkowe dokonane wszystkimi kartami mBanku, a więc nie ma znaczenia, czy jest to karta debetowa czy kredytowa a także czy jest to karta Visa czy MasterCard.
Obecny konkurs nawiązuje do popularnej Kartomanii mBanku - loterii, która cieszyła się ogromnym zainteresowaniem wśród Klientów. Łącznie w dwóch poprzednich edycjach zarejestrowało się ponad 200 tys. osób, które zwiększyły swoją aktywność w dokonywaniu płatności bezgotówkowych średnio o kilkanaście procent.
Klienci mBanku to osoby, które chętnie testują nowe rozwiązania technologiczne. Należą także do grona najbardziej zaawansowanych użytkowników kart debetowych i kredytowych w Polsce – mówi Adam Miziołek, naczelnik wydziału produktów podstawowych w mBanku.
Dlatego postawiliśmy na taki rodzaj gratyfikacji w najnowszym konkursie promującym ideę rozwoju rynku płatności zbliżeniowych w kraju – dodaje Miziołek.
mPYKACZ z technologią MasterCard PayPass to znacznie wygodniejsza i bezpieczniejsza alternatywa dla gotówki. Wierzę, że to innowacyjne rozwiązanie, pozwalające na skrócenie czasu transakcji, będzie cieszyć się dużym zainteresowaniem wśród obecnych i potencjalnych Klientów mBanku. Mam nadzieję, że korzystając z mPYKACZY w trakcie codziennych zakupów, przyłączą się oni do naszej koalicji na rzecz walki z gotówką
– mówi Krzysztof Drzyzga, new business development manager oddziału MasterCard Europe w Polsce.
mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ostatniej edycji rankingu konsumenckiego „Jakość Obsługi” (wrzesień 2010 r.) otrzymał przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010”. W grudniu 2009 r. w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi” „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator, został także ogłoszony najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce. Tytuł „Złotego Banku 2009 r.”, przyznany przez internautów w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA „Złoty Bankier” w lutym 2010 r., to kolejne istotne wyróżnienie w historii Banku.
mBank – od 10. lat na polskiej scenie bankowej.
Brelok zbliżeniowy to także kolejny element obchodów dziesięciolecia mBanku. Przygotowano konkurs dla Klientów, w którym mogą oni wygrać praktyczny gadżet z limitowanej edycji.
W ramach konkursu wydanego bezpłatnie mPYKACZA zdobędzie 7 tys. Klientów, którzy dokonają największej liczby transakcji bezgotówkowych kartami mBanku. Oznacza to, że nagrody nie będą losowane wśród uczestników konkursu, ale przyznawane w zależności od sumy zebranych punktów.
Zgodnie z zasadami konkursu, każda płatność bezgotówkowa, dokonana między 1 grudnia br. a 31 stycznia 2011 r., o wartości wyższej niż 5 zł zamieniana jest na 1 punkt, każda płatność zbliżeniowa – 2 punkty.
W konkursie udział biorą transakcje bezgotówkowe dokonane wszystkimi kartami mBanku, a więc nie ma znaczenia, czy jest to karta debetowa czy kredytowa a także czy jest to karta Visa czy MasterCard.
Obecny konkurs nawiązuje do popularnej Kartomanii mBanku - loterii, która cieszyła się ogromnym zainteresowaniem wśród Klientów. Łącznie w dwóch poprzednich edycjach zarejestrowało się ponad 200 tys. osób, które zwiększyły swoją aktywność w dokonywaniu płatności bezgotówkowych średnio o kilkanaście procent.
Klienci mBanku to osoby, które chętnie testują nowe rozwiązania technologiczne. Należą także do grona najbardziej zaawansowanych użytkowników kart debetowych i kredytowych w Polsce – mówi Adam Miziołek, naczelnik wydziału produktów podstawowych w mBanku.
Dlatego postawiliśmy na taki rodzaj gratyfikacji w najnowszym konkursie promującym ideę rozwoju rynku płatności zbliżeniowych w kraju – dodaje Miziołek.
mPYKACZ z technologią MasterCard PayPass to znacznie wygodniejsza i bezpieczniejsza alternatywa dla gotówki. Wierzę, że to innowacyjne rozwiązanie, pozwalające na skrócenie czasu transakcji, będzie cieszyć się dużym zainteresowaniem wśród obecnych i potencjalnych Klientów mBanku. Mam nadzieję, że korzystając z mPYKACZY w trakcie codziennych zakupów, przyłączą się oni do naszej koalicji na rzecz walki z gotówką
– mówi Krzysztof Drzyzga, new business development manager oddziału MasterCard Europe w Polsce.
mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ostatniej edycji rankingu konsumenckiego „Jakość Obsługi” (wrzesień 2010 r.) otrzymał przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010”. W grudniu 2009 r. w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi” „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator, został także ogłoszony najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce. Tytuł „Złotego Banku 2009 r.”, przyznany przez internautów w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA „Złoty Bankier” w lutym 2010 r., to kolejne istotne wyróżnienie w historii Banku.
mBank – od 10. lat na polskiej scenie bankowej.