(aktualizacja, godz. 17.53)
Zgodnie z wcześniejszymi informacjami, z powodów technicznych część zewnętrznych przelewów przychodzących, zaksięgowanych na rachunkach Klientów mBanku w trakcie pierwszej sesji (w dniu 29.11.2010 r.), mogła zawierać niepoprawne dane (np. dotyczące nadawcy lub tytułu operacji).
Zapewniamy, że kwoty przelewów, o których mowa, były prawidłowe, a księgowania dotyczyły wyłącznie osób, które spodziewały się zasilenia rachunku.
Przelewy zewnętrzne, przychodzące w ramach kolejnej sesji, zostały zrealizowane prawidłowo.
Został już przywrócony dostęp do podglądu historii operacji na rachunku.
Niedostępne pozostają szczegóły przelewów przychodzących z dnia 29.11 br.
Przepraszamy za utrudnienia i informujemy, że zostaną one ostatecznie rozwiązane tak szybko, jak będzie to możliwe. Nie ma konieczności składania reklamacji i informowania o każdym niepoprawnym przypadku banku.
(aktualizacja, 30.11.2010 r.)
Informujemy, że trudności związane z częścią zrealizowanych w dniu 29.11.2010 r. przelewów przychodzących, ustąpiły.
Klienci mBanku mają
pełny dostęp do serwisu transakcyjnego, w tym do historii i szczegółów wszystkich operacji.
Zgodnie z wcześniejszymi informacjami, z powodów technicznych część zewnętrznych przelewów przychodzących, zaksięgowanych na rachunkach Klientów mBanku w trakcie pierwszej sesji (w dniu 29.11.2010 r.), mogła zawierać niepoprawne dane (np. dotyczące nadawcy lub tytułu operacji).
Zapewniamy, że kwoty przelewów, o których mowa, były prawidłowe, a księgowania dotyczyły wyłącznie osób, które spodziewały się zasilenia rachunku.
Przelewy zewnętrzne, przychodzące w ramach kolejnej sesji, zostały zrealizowane prawidłowo.
Został już przywrócony dostęp do podglądu historii operacji na rachunku.
Niedostępne pozostają szczegóły przelewów przychodzących z dnia 29.11 br.
Przepraszamy za utrudnienia i informujemy, że zostaną one ostatecznie rozwiązane tak szybko, jak będzie to możliwe. Nie ma konieczności składania reklamacji i informowania o każdym niepoprawnym przypadku banku.
(aktualizacja, 30.11.2010 r.)
Informujemy, że trudności związane z częścią zrealizowanych w dniu 29.11.2010 r. przelewów przychodzących, ustąpiły.
Klienci mBanku mają
pełny dostęp do serwisu transakcyjnego, w tym do historii i szczegółów wszystkich operacji.