Klienci MultiBanku mogą już korzystać z usługi powiadomień sms, monitorującej zmiany na rachunku przez 24 godziny na dobę. Wiadomość wysyłana jest w czasie rzeczywistym, w momencie wystąpienia zdarzenia.
Nowa usługa ma dodatkowo usprawnić zarządzanie finansami, umożliwiając klientom dostęp do informacji na temat rachunku 24 godziny na dobę, niezależnie od miejsca, w którym się znajdują oraz możliwości podłączenia do internetu. Aby sprawdzić stan konta klient nie musi nawet logować się do systemu transakcyjnego. Wybrane przez niego informacje np. o przelewach wychodzących czy obciążeniach rachunku, wysyłane są na podany numer, natychmiast po zarejestrowaniu zmiany (z wyłączeniem czasu, w którym klient nie chce otrzymywać powiadomień, np. w godzinach nocnych).
- Dzięki powiadomieniom sms klienci zyskują pewność, że o istotnych zmianach dotyczących stanu ich finansów, m.in. zmianach na rachunkach czy autoryzacjach transakcji kartowych, dowiedzą się natychmiast po ich zajściu, niezależnie od tego gdzie aktualnie będą – mówi Bartłomiej Wasiuk, naczelnik wydziału klientów zamożnych MultiBanku.
Usługa dostępna jest dla wszystkich klientów banku, których numer telefonu komórkowego zostanie zarejestrowany w bazie MultiBanku. Aby ją uruchomić wystarczy zalogować się do internetowego systemu transakcyjnego (zakładka Powiadomienia) lub złożyć dyspozycję za pośrednictwem multilinii. Powiadomienie może też zostać wysłane na wybrany przez klienta adres e-mail. Tego rodzaju zestawienia generowane są bezpłatnie, raz dziennie.
Informacje dodatkowe:
W ramach usługi sms dostępne są trzy taryfy:
Usługę powiadamiania sms lub e-mail może uruchomić każdy klient, który:
- posiada w banku rachunek indywidualny lub firmowy
- posiada w MultiBanku zarejestrowany numer telefonu komórkowego (w przypadku powiadomień e-mail dodatkowo adres e-mail),
- autoryzuje transakcje za pomocą kodów SMS.
Częstotliwość otrzymywania powiadomień:
- powiadomienia SMS wysyłane są on-line, w momencie wystąpienia zdarzenia. Klient może też sam zdefiniować godziny, w których chce otrzymywać wiadomości, np. wykluczając godzinny nocne (jeżeli zdarzenie występuje poza wskazanym czasem, wiadomość zostanie dostarczona po jego zakończeniu),
- powiadomienia e-mail wysyłane są raz dziennie i zawierają informacje z dnia poprzedniego.
Przykładowe rodzaje powiadomień:
- powiadomienia do rachunków, m.in. o przelewach wychodzących, przychodzących, niezrealizowanych transakcjach
- powiadomienia do kart debetowych, m.in. o blokadach, odmownie autoryzacji
- powiadomienia do kart kredytowych, m.in. o dokonanej automatycznej spłacie karty, o zbliżającej się spłacie karty kredytowej
- powiadomienia do rachunku inwestycyjnego, m.in. o potwierdzeniu zlecenia zakupu czy sprzedaży
- powiadomienia do rachunku maklerskiego, m.in. o wypływie lub powrocie środków z rachunku na usługę maklerską
- powiadomienia do kredytów, o zbliżającej się spłacie raty kredytowej i o nieudanej spłacie raty kredytowej
- Dzięki powiadomieniom sms klienci zyskują pewność, że o istotnych zmianach dotyczących stanu ich finansów, m.in. zmianach na rachunkach czy autoryzacjach transakcji kartowych, dowiedzą się natychmiast po ich zajściu, niezależnie od tego gdzie aktualnie będą – mówi Bartłomiej Wasiuk, naczelnik wydziału klientów zamożnych MultiBanku.
Usługa dostępna jest dla wszystkich klientów banku, których numer telefonu komórkowego zostanie zarejestrowany w bazie MultiBanku. Aby ją uruchomić wystarczy zalogować się do internetowego systemu transakcyjnego (zakładka Powiadomienia) lub złożyć dyspozycję za pośrednictwem multilinii. Powiadomienie może też zostać wysłane na wybrany przez klienta adres e-mail. Tego rodzaju zestawienia generowane są bezpłatnie, raz dziennie.
Informacje dodatkowe:
W ramach usługi sms dostępne są trzy taryfy:
Usługę powiadamiania sms lub e-mail może uruchomić każdy klient, który:
- posiada w banku rachunek indywidualny lub firmowy
- posiada w MultiBanku zarejestrowany numer telefonu komórkowego (w przypadku powiadomień e-mail dodatkowo adres e-mail),
- autoryzuje transakcje za pomocą kodów SMS.
Częstotliwość otrzymywania powiadomień:
- powiadomienia SMS wysyłane są on-line, w momencie wystąpienia zdarzenia. Klient może też sam zdefiniować godziny, w których chce otrzymywać wiadomości, np. wykluczając godzinny nocne (jeżeli zdarzenie występuje poza wskazanym czasem, wiadomość zostanie dostarczona po jego zakończeniu),
- powiadomienia e-mail wysyłane są raz dziennie i zawierają informacje z dnia poprzedniego.
Przykładowe rodzaje powiadomień:
- powiadomienia do rachunków, m.in. o przelewach wychodzących, przychodzących, niezrealizowanych transakcjach
- powiadomienia do kart debetowych, m.in. o blokadach, odmownie autoryzacji
- powiadomienia do kart kredytowych, m.in. o dokonanej automatycznej spłacie karty, o zbliżającej się spłacie karty kredytowej
- powiadomienia do rachunku inwestycyjnego, m.in. o potwierdzeniu zlecenia zakupu czy sprzedaży
- powiadomienia do rachunku maklerskiego, m.in. o wypływie lub powrocie środków z rachunku na usługę maklerską
- powiadomienia do kredytów, o zbliżającej się spłacie raty kredytowej i o nieudanej spłacie raty kredytowej