Nowa usługa sms w MultiBanku
Copy

Kopiuj tekst

Nowa usługa sms w MultiBanku

Klienci MultiBanku mogą już korzystać z usługi powiadomień sms, monitorującej zmiany na rachunku przez 24 godziny na dobę. Wiadomość wysyłana jest w czasie rzeczywistym, w momencie wystąpienia zdarzenia.   

Nowa usługa ma dodatkowo usprawnić zarządzanie finansami, umożliwiając klientom dostęp do informacji na temat rachunku 24 godziny na dobę, niezależnie od miejsca, w którym się znajdują oraz możliwości podłączenia do internetu. Aby sprawdzić stan konta klient nie musi nawet logować się do systemu transakcyjnego. Wybrane przez niego informacje np. o przelewach wychodzących czy obciążeniach rachunku, wysyłane są na podany numer, natychmiast po zarejestrowaniu zmiany (z wyłączeniem czasu, w którym klient nie chce otrzymywać powiadomień, np. w godzinach nocnych).

- Dzięki powiadomieniom sms klienci zyskują pewność, że o istotnych zmianach dotyczących stanu ich finansów, m.in. zmianach na rachunkach czy autoryzacjach transakcji kartowych, dowiedzą się natychmiast po ich zajściu, niezależnie od tego gdzie aktualnie będą  – mówi Bartłomiej Wasiuk, naczelnik wydziału klientów zamożnych MultiBanku.

Usługa dostępna jest dla wszystkich klientów banku, których numer telefonu komórkowego zostanie zarejestrowany w bazie MultiBanku. Aby ją uruchomić wystarczy zalogować się do internetowego systemu transakcyjnego (zakładka Powiadomienia) lub złożyć dyspozycję za pośrednictwem multilinii. Powiadomienie może też zostać wysłane na wybrany przez klienta adres e-mail. Tego rodzaju zestawienia generowane są bezpłatnie, raz dziennie.

Informacje dodatkowe:

W ramach usługi sms dostępne są trzy taryfy:

Usługę powiadamiania sms lub e-mail może uruchomić każdy klient, który:
- posiada w banku rachunek indywidualny lub firmowy
- posiada w MultiBanku zarejestrowany numer telefonu komórkowego (w przypadku powiadomień e-mail dodatkowo adres e-mail),
- autoryzuje transakcje za pomocą kodów SMS.

Częstotliwość otrzymywania powiadomień:
- powiadomienia SMS wysyłane są on-line, w momencie wystąpienia zdarzenia. Klient może też sam zdefiniować godziny, w których chce otrzymywać wiadomości, np. wykluczając godzinny nocne (jeżeli zdarzenie występuje poza wskazanym czasem, wiadomość zostanie dostarczona po jego zakończeniu),
- powiadomienia e-mail wysyłane są raz dziennie i zawierają informacje z dnia poprzedniego.

Przykładowe rodzaje powiadomień:
- powiadomienia do rachunków, m.in. o przelewach wychodzących, przychodzących, niezrealizowanych transakcjach
- powiadomienia do kart debetowych, m.in. o blokadach, odmownie autoryzacji
- powiadomienia do kart kredytowych, m.in. o dokonanej automatycznej spłacie karty, o zbliżającej się spłacie karty kredytowej
- powiadomienia do rachunku inwestycyjnego, m.in. o potwierdzeniu zlecenia zakupu czy sprzedaży
- powiadomienia do rachunku maklerskiego, m.in. o wypływie lub powrocie  środków z rachunku na usługę maklerską
- powiadomienia do kredytów, o zbliżającej się spłacie raty kredytowej i o nieudanej spłacie raty kredytowej
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.