Pierwsza w historii reklama kredytów mBanku
Copy

Kopiuj tekst

Pierwsza w historii reklama kredytów mBanku

Po raz pierwszy w swojej 10-letniej historii mBank rozpoczyna kampanię promującą kredyty przez internet, udzielane klientom banku nawet w 15 minut.

Dotąd w swoich reklamach mBank zachęcał przede wszystkim do założenia bezpłatnego, wielofunkcyjnego eKONTA. Promował też m.in. ubezpieczenia komunikacyjne, dostępne w ramach usługi Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych. Tym razem – po raz pierwszy w historii – internetowy bank reklamuje kredyty konsumpcyjne, oferowane stałym Klientom przez internet nawet w ciągu 15 minut.

Nowa kampania opiera się na dobrze już znanym pomyśle: „nie wierz reklamie, sprawdź sam”. Aktorzy więc jak zwykle w filmach mBanku „tylko grają”, zachęcając odbiorcę, by polecaną ofertę sprawdził samodzielnie. Bohaterem spotu promocyjnego – poza Klientem – jest tym razem także pies. Gadający.

Działania promocyjne, które rozpoczynają się 15 listopada 2010 r., adresowane są przede wszystkim do dotychczasowych, stałych Klientów, którym mBank w ramach

„Oferty dla Ciebie”
automatycznie wylicza zdolność kredytową. Dzięki temu, w razie potrzeby, w szybki sposób mogą oni skorzystać z proponowanej kwoty kredytu, wybierając przy tym jego formę i sposób spłaty (do wyboru: kredyt gotówkowy, odnawialny w koncie lub karta kredytowa). Uproszczony proces kredytowy odbywa się on-line, a środki z kredytu mogą pojawić się na rachunku natychmiast. Wystarczy, że Klient podpisał wcześniej Otwartą Umowę Produktową, eliminującą konieczność podpisywania następnych dokumentów.

Działania prowadzone w ramach najnowszej kampanii potrwają do 12 grudnia 2010 r. Będzie je można zobaczyć w internecie, telewizji (kanały ogólne i tematyczne: m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN24, TVN Style, TVN Turbo, TVN7, TV4, Polsat Sport, Discovery Chanel, Animal Planet, TVP Info, AXN, Fox Life, Comedy Central i VH1), największych kinach (Multikino, Cinema City) oraz na outdoorze (billboardy, citylighty i siatki wielkoformatowe w największych polskich miastach).

Spot reklamowy, towarzyszący kampanii (link:http://www.youtube.com/watch?v=xbHJn-ccKMs), został wyreżyserowany przez Marcina Serafina i wyprodukowany przez dom produkcyjny Film it. Kreację przygotowała agencja Ambasada Brand Communication (Grupa Czteryczwarete), a media zaplanował Dom Mediowy MPG.

W dotychczasowych odsłonach reklamowych mBanku przedstawialiśmy głównie zalety bezpłatnego eKONTA, za cel stawiając sobie pozyskanie nowych Klientów. Obecne działania kierujemy przede wszystkim do osób, które z naszych usług już korzystają – i to na zwróceniu ich uwagi nam zależy. Liczymy jednak, że dzięki pokazaniu możliwości, jakie dostępne są dla stałych Klientów mBanku, ofertą zainteresujemy także osoby korzystające z usług innych banków – mówi Piotr Jakubowski, naczelnik wydziału reklamy i zarządzania marką mBanku.

mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ostatniej edycji rankingu konsumenckiego „Jakość Obsługi” (wrzesień 2010 r.) otrzymał przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010”. W grudniu 2009 r. w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi” „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator, został także ogłoszony najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce. Tytuł „Złotego Banku 2009 r.”, przyznany przez internautów w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA „Złoty Bankier” w lutym 2010 r., to kolejne istotne wyróżnienie w historii Banku.

mBank – od 10. lat na polskiej scenie bankowej.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.