Kampania promująca Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych jest elementem jesiennej ofensywy reklamowej mBanku. Spoty z drwalami można obejrzeć w kanałach ogólnych i tematycznych, towarzyszyć im będą także działania ambientowe realizowane na wybranych parkingach zlokalizowanych przy galeriach handlowych. W tworzeniu kampanii udział brała agencja Ambasada Brand Communication oraz Dom Mediowy MPG.
Poprzednia kampania zainteresowała wielu Klientów, którzy w jej trakcie dwa razy częściej dokonywali obliczenia składki OC/AC w mBanku
. Ponieważ klienci nie kupują ubezpieczeń pod wpływem impulsu, to efekty wzmożonego zainteresowania są widoczne w kolejnych tygodniach po zakończeniu kampanii – podsumowuje kampanię Piotr Jakubowski, naczelnik wydziału reklamy i zarządzania marką w mBanku. Efektem poprzedniej kampanii jest ponad 30- procentowy wzrost sprzedaży polis oraz dwukrotnie większa liczba internautów, którzy odwiedzili strony poświęcone ofercie - dodaje Jakubowski.
Promocja ubezpieczeń komunikacyjnych tworzonych we współpracy z BRE Ubezpieczenia, jest również elementem obchodów 10-lecia pierwszego internetowego banku w Polsce. Aktywni Klienci banku mogą otrzymać Certyfikat Gwarancji Najniższej Ceny OC/AC, który upoważnia do zwrotu różnicy cenowej między zakupioną w mBanku polisą a tańszą ofertą innego ubezpieczyciela. Gwarancje Certyfikatu obowiązują do 30 maja 2011 r. natomiast Klienci posiadający aktywną „Ofertę dla Ciebie” mogą o niego zawnioskować do 15 grudnia br.
Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych
mBanku, tworzony we współpracy z BRE Ubezpieczenia, oferuje Klientom wygodne porównanie i zakup on-line polis OC i AC. W ramach usługi dostępne są produkty: HDI Asekuracja, Benefia (część Vienna Insurance Group) oraz mDirect (oferowane przez BRE Ubezpieczenia TUiR SA). W lutym 2009 r. produkt został doceniony w ramach programu „Najwyższa jakość"" i utytułowany mianem „Produktu roku"".
mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W najnowszej edycji rankingu konsumenckiego „Jakość Obsługi” (wrzesień 2010 r.) otrzymał przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010”. W grudniu 2009 r. w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi” „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator, został także ogłoszony najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce. Tytuł „Złotego Banku 2009 r.”, przyznany przez internautów w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA „Złoty Bankier” w lutym 2010 r., to kolejne istotne wyróżnienie w historii Banku.
mBank – od 10. lat na polskiej scenie bankowej.
Poprzednia kampania zainteresowała wielu Klientów, którzy w jej trakcie dwa razy częściej dokonywali obliczenia składki OC/AC w mBanku
. Ponieważ klienci nie kupują ubezpieczeń pod wpływem impulsu, to efekty wzmożonego zainteresowania są widoczne w kolejnych tygodniach po zakończeniu kampanii – podsumowuje kampanię Piotr Jakubowski, naczelnik wydziału reklamy i zarządzania marką w mBanku. Efektem poprzedniej kampanii jest ponad 30- procentowy wzrost sprzedaży polis oraz dwukrotnie większa liczba internautów, którzy odwiedzili strony poświęcone ofercie - dodaje Jakubowski.
Promocja ubezpieczeń komunikacyjnych tworzonych we współpracy z BRE Ubezpieczenia, jest również elementem obchodów 10-lecia pierwszego internetowego banku w Polsce. Aktywni Klienci banku mogą otrzymać Certyfikat Gwarancji Najniższej Ceny OC/AC, który upoważnia do zwrotu różnicy cenowej między zakupioną w mBanku polisą a tańszą ofertą innego ubezpieczyciela. Gwarancje Certyfikatu obowiązują do 30 maja 2011 r. natomiast Klienci posiadający aktywną „Ofertę dla Ciebie” mogą o niego zawnioskować do 15 grudnia br.
Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych
mBanku, tworzony we współpracy z BRE Ubezpieczenia, oferuje Klientom wygodne porównanie i zakup on-line polis OC i AC. W ramach usługi dostępne są produkty: HDI Asekuracja, Benefia (część Vienna Insurance Group) oraz mDirect (oferowane przez BRE Ubezpieczenia TUiR SA). W lutym 2009 r. produkt został doceniony w ramach programu „Najwyższa jakość"" i utytułowany mianem „Produktu roku"".
mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W najnowszej edycji rankingu konsumenckiego „Jakość Obsługi” (wrzesień 2010 r.) otrzymał przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010”. W grudniu 2009 r. w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi” „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator, został także ogłoszony najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce. Tytuł „Złotego Banku 2009 r.”, przyznany przez internautów w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA „Złoty Bankier” w lutym 2010 r., to kolejne istotne wyróżnienie w historii Banku.
mBank – od 10. lat na polskiej scenie bankowej.