Klienci mBanku w Polsce, Czechach i na Słowacji będą mieli okazję wziąć udział w procesie wdrażania kolejnych zmian w ich banku. Właśnie rozpoczął się unikalny konkurs, w którym Klienci mogą sami zaprojektować nowy layout mBankowego serwisu transakcyjnego.
Kolejną niespodzianką, jaką mBank przygotował dla swoich Klientów z okazji swojego jubileuszu 10-lecia, jest konkurs na stworzenie nowej szaty graficznej serwisu transakcyjnego, będący kontynuacją projektu personalizacji systemu bankowości internetowej. Jeszcze we wrześniu br. Klienci korzystający z eKONTA uzyskali możliwość wyboru pomiędzy dwiema szatami graficznymi serwisu transakcyjnego: tradycyjną niebiesko-żółtą oraz nową, biało-czerwoną (stylistyką nawiązującą do stron informacyjnych mBanku).
Drugą odsłonę projektu personalizacji rachunku eKONTO stanowi konkurs dla Klientów mBanku, w ramach którego mogą oni samodzielnie zaprojektować nowy layout serwisu transakcyjnego. Jest on przeprowadzany na wszystkich trzech rynkach, na których istnieje marka mBank, co oznacza iż po raz pierwszy w historii będą mogli wziąć w nim udział także czescy i słowaccy Klienci.
Konkurs jest sposobem na dalszy rozwój społeczności, która powstała wokół mBanku. To ukłon w stronę Klientów, którym dajemy możliwość projektowania narzędzi, z których korzystają na co dzień – mówi Rafał Borkowski, dyrektor marketingu mBanku.
Ze specjalnej podstrony
poświęconej konkursowi, można pobrać dostarczone przez bank materiały demonstracyjne umożliwiające pracę nad projektami. Uczestnicy mają do wyboru dwie możliwości przygotowania swoich projektów: pracują na schematach zawartych w plikach CSS i HTML bądź na plikach graficznych w formacie PSD.
Pierwszy etap konkursu, w którym internauci mogą zgłaszać swoje projekty, potrwa do 31 grudnia br. W tej fazie nadesłane prace oceni komisja złożona z ekspertów mBanku , biorąc pod uwagę przede wszystkim atrakcyjność i oryginalność projektu, estetykę i spójność z wizerunkiem marki mBank. Istotnym elementem będzie także możliwość późniejszego technicznego wykorzystania projektu w systemie transakcyjnym banku, czyli po prostu wdrożenia pomysłu. Komisja będzie oceniać 3 podstawowe ekrany: „listę rachunków”, „lista odbiorców zdefiniowanych” oraz formatkę „przelew jednorazowy”.
Na podstawie tych kryteriów wybranych zostanie 10. najlepszych prac, zaprezentowanych później Klientom we wszystkich trzech krajach. Najlepszą pracę wybiorą internauci, oddając na nią swe głosy (typowania na zwycięzcę zostaną zsumowane ze wszystkich krajów).Zwycięzca otrzyma iPadWiFi 16 GB oraz możliwość wdrożenia przygotowanego projektu w systemie transakcyjnym mBanku.
mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W najnowszej edycji rankingu konsumenckiego „Jakość Obsługi” (wrzesień 2010 r.) otrzymał przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010”. W grudniu 2009 r. w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi” „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator, został także ogłoszony najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce. Tytuł „Złotego Banku 2009 r.”, przyznany przez internautów w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA „Złoty Bankier” w lutym 2010 r., to kolejne istotne wyróżnienie w historii Banku.
mBank – od 10. lat na polskiej scenie bankowej.
Drugą odsłonę projektu personalizacji rachunku eKONTO stanowi konkurs dla Klientów mBanku, w ramach którego mogą oni samodzielnie zaprojektować nowy layout serwisu transakcyjnego. Jest on przeprowadzany na wszystkich trzech rynkach, na których istnieje marka mBank, co oznacza iż po raz pierwszy w historii będą mogli wziąć w nim udział także czescy i słowaccy Klienci.
Konkurs jest sposobem na dalszy rozwój społeczności, która powstała wokół mBanku. To ukłon w stronę Klientów, którym dajemy możliwość projektowania narzędzi, z których korzystają na co dzień – mówi Rafał Borkowski, dyrektor marketingu mBanku.
Ze specjalnej podstrony
poświęconej konkursowi, można pobrać dostarczone przez bank materiały demonstracyjne umożliwiające pracę nad projektami. Uczestnicy mają do wyboru dwie możliwości przygotowania swoich projektów: pracują na schematach zawartych w plikach CSS i HTML bądź na plikach graficznych w formacie PSD.
Pierwszy etap konkursu, w którym internauci mogą zgłaszać swoje projekty, potrwa do 31 grudnia br. W tej fazie nadesłane prace oceni komisja złożona z ekspertów mBanku , biorąc pod uwagę przede wszystkim atrakcyjność i oryginalność projektu, estetykę i spójność z wizerunkiem marki mBank. Istotnym elementem będzie także możliwość późniejszego technicznego wykorzystania projektu w systemie transakcyjnym banku, czyli po prostu wdrożenia pomysłu. Komisja będzie oceniać 3 podstawowe ekrany: „listę rachunków”, „lista odbiorców zdefiniowanych” oraz formatkę „przelew jednorazowy”.
Na podstawie tych kryteriów wybranych zostanie 10. najlepszych prac, zaprezentowanych później Klientom we wszystkich trzech krajach. Najlepszą pracę wybiorą internauci, oddając na nią swe głosy (typowania na zwycięzcę zostaną zsumowane ze wszystkich krajów).Zwycięzca otrzyma iPadWiFi 16 GB oraz możliwość wdrożenia przygotowanego projektu w systemie transakcyjnym mBanku.
mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W najnowszej edycji rankingu konsumenckiego „Jakość Obsługi” (wrzesień 2010 r.) otrzymał przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010”. W grudniu 2009 r. w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi” „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator, został także ogłoszony najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce. Tytuł „Złotego Banku 2009 r.”, przyznany przez internautów w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA „Złoty Bankier” w lutym 2010 r., to kolejne istotne wyróżnienie w historii Banku.
mBank – od 10. lat na polskiej scenie bankowej.