Ubezpieczenie samochodowe mDirect, dostępne w ramach Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych mBanku, zostało uznane Produktem Roku przez twórców Programu Najwyższa Jakość. O wysokiej jakości ubezpieczenia mDirect będą mogli się przekonać wszyscy, którzy wezmą udział w ubezpieczeniowym Weekendzie Szalonych Cen . W ramach dwudniowej promocji będzie można uzyskać aż miesiąc ubezpieczenia za darmo!
Promocja Weekend Szalonych Cen OC i AC będzie obowiązywać w dniach 5-7 lutego br. W ramach akcji każdy, kto zdecyduje się na zakup OC, AC lub pakietu OC i AC, będzie mógł wykupić roczną polisę w cenie 11 miesięcy, co oznacza... miesiąc jazdy za darmo.
Ubezpieczenia mDirect można kupić nawet z półrocznym wyprzedzeniem - pierwszą ratę Klient zapłaci w dniu zakupu, a kolejne dopiero po uruchomieniu polisy. Odliczenie od ceny jednego bezpłatnego miesiąca odbywa się bez względu na wybraną formę płatności (raty miesięczne, półroczne, kwartalne czy też opłacenie w całości) - zawsze 1/12 wysokości rocznej składki Klient otrzymuje gratis.
Z promocją cenową łączy się niezmienna wysoka jakość polis oferowanych w Supermarkecie Ubezpieczeń Samochodowych.
Ubezpieczenie mDirect uznane zostało bowiem za Produkt Roku na polskim rynku ubezpieczeniowym, na którym wyróżnia się przede wszystkim wysoką jakością. Uzyskanie tego tytułu wiąże się ze spełnieniem bardzo rygorystycznych kryteriów, stosowanych przez Komisję konkursu Najwyższa Jakość, a opartych na regulacjach Unii Europejskiej.
Przyznany tytuł po raz kolejny potwierdza, iż ubezpieczenia to odpowiada potrzebom najbardziej wymagających Klientów.
To już drugie, po tytule Euromarka, wyróżnienie dla ubezpieczenia mDirect, podkreślające jego wysoką jakość. Program Najwyższa Jakość oparty jest o wytyczne najnowszych dyrektyw europejskich i ma za zadanie premiować produkty, które na rodzimym rynku wyróżniają się przede wszystkim jakością.
- Wyróżnienie to szczególnie nas cieszy, ponieważ potwierdza wysoką jakość świadczonych przez nas usług. Weekend Szalonych Cen jest doskonałą okazją, aby przekonać się o wysokiej jakości ubezpieczenia mDirect - i to taniej niż zazwyczaj - mówi
Piotr Puchalski, naczelnik wydziału linii biznesowej produktów ubezpieczeniowych w mBanku.
Rozwiązania w zakresie ubezpieczeń samochodowych oferowane w mBanku zostały nagrodzone m.in.:
tytułem Euromarka,
rekomendacją Gazety Bankowej oraz tytułem Hit Roku,
tytułem ALICJA 2007 miesięcznika Twój Styl,
godłem EUROPRODUKT w konkursie pod patronatem Ministerstwa Gospodarki,
mianem Indywidualność Rynku - Merkury 2007.
Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych
mBanku powstał w 2007 r. Umożliwia Klientom łatwe porównanie kilku ofert oraz zakup i obsługę polisy on-line. W ramach Supermarketu Klienci mają do wyboru oferty: HDI Asekuracja, Benefia (część Vienna Insurance Group), mDirect - BRE Ubezpieczenia TUiR SA.
Ubezpieczenia mDirect można kupić nawet z półrocznym wyprzedzeniem - pierwszą ratę Klient zapłaci w dniu zakupu, a kolejne dopiero po uruchomieniu polisy. Odliczenie od ceny jednego bezpłatnego miesiąca odbywa się bez względu na wybraną formę płatności (raty miesięczne, półroczne, kwartalne czy też opłacenie w całości) - zawsze 1/12 wysokości rocznej składki Klient otrzymuje gratis.
Z promocją cenową łączy się niezmienna wysoka jakość polis oferowanych w Supermarkecie Ubezpieczeń Samochodowych.
Ubezpieczenie mDirect uznane zostało bowiem za Produkt Roku na polskim rynku ubezpieczeniowym, na którym wyróżnia się przede wszystkim wysoką jakością. Uzyskanie tego tytułu wiąże się ze spełnieniem bardzo rygorystycznych kryteriów, stosowanych przez Komisję konkursu Najwyższa Jakość, a opartych na regulacjach Unii Europejskiej.
Przyznany tytuł po raz kolejny potwierdza, iż ubezpieczenia to odpowiada potrzebom najbardziej wymagających Klientów.
To już drugie, po tytule Euromarka, wyróżnienie dla ubezpieczenia mDirect, podkreślające jego wysoką jakość. Program Najwyższa Jakość oparty jest o wytyczne najnowszych dyrektyw europejskich i ma za zadanie premiować produkty, które na rodzimym rynku wyróżniają się przede wszystkim jakością.
- Wyróżnienie to szczególnie nas cieszy, ponieważ potwierdza wysoką jakość świadczonych przez nas usług. Weekend Szalonych Cen jest doskonałą okazją, aby przekonać się o wysokiej jakości ubezpieczenia mDirect - i to taniej niż zazwyczaj - mówi
Piotr Puchalski, naczelnik wydziału linii biznesowej produktów ubezpieczeniowych w mBanku.
Rozwiązania w zakresie ubezpieczeń samochodowych oferowane w mBanku zostały nagrodzone m.in.:
tytułem Euromarka,
rekomendacją Gazety Bankowej oraz tytułem Hit Roku,
tytułem ALICJA 2007 miesięcznika Twój Styl,
godłem EUROPRODUKT w konkursie pod patronatem Ministerstwa Gospodarki,
mianem Indywidualność Rynku - Merkury 2007.
Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych
mBanku powstał w 2007 r. Umożliwia Klientom łatwe porównanie kilku ofert oraz zakup i obsługę polisy on-line. W ramach Supermarketu Klienci mają do wyboru oferty: HDI Asekuracja, Benefia (część Vienna Insurance Group), mDirect - BRE Ubezpieczenia TUiR SA.