Planując urlop narciarski za granicą warto pomyśleć o zakupie polisy chroniącej również, gdy niezbędna okaże się pomoc ekip ratowniczych. W sezonie zimowym 2009/2010 Klienci kupujący ubezpieczenie turystyczne w MultiBanku mogą wybrać wariant chroniący w przypadku konieczności prowadzenia akcji poszukiwawczej.
- Z pozoru nieprawdopodobny scenariusz okazuje się być całkiem realnym, kiedy w wyniku wypadku służby odpowiedzialne za prowadzenie akcji ratowniczej, będą musiały użyć specjalistycznego sprzętu i prowadzić poszukiwania. Opłata za użycie helikoptera lub zaangażowanie wykwalifikowanych ratowników będzie niewspółmierna do kilkudziesięciu złotych przeznaczonych na składkę ubezpieczeniową. – mówi Tomasz Raczyński zarządzający bancassurance w MultiBanku
– Wraz z rozpoczęciem sezonu zimowego 2009/2010 poszerzyliśmy zakres zdarzeń objętych ochroną w ramach ubezpieczenia turystycznego MultiDirect w wariancie maksimum, o koszty akcji poszukiwawczych. Wybierając polisę warto sprawdzić czy pokryje ona koszty takich właśnie przypadków. – dodaje Raczyński
Ubezpieczenia turystyczne oferowane przez MultiBank i BRE Ubezpieczenia TUiR pod marką MultiDirect dostępne są w 3 wariantach - minimum, medium i maksimum, jako indywidualne (1-10 osób), grupowe (11-15 osób) lub rodzinne (maksymalnie 6 osób - jeden lub oboje rodziców/opiekunów, dzieci do 18 lat). Niewątpliwą zaletą jest możliwość ubezpieczenia osób przebywających za granicą. Dodatkowo, Klienci prowadzący aktywny tryb życia, mogą rozszerzyć zakres ubezpieczenia o amatorskie uprawianie sportów zimowych i nurkowanie.
Propozycja banku umożliwia zakup polisy za pośrednictwem serwisu transakcyjnego. Po zalogowaniu do systemu, użytkownik ma możliwość bezpłatnego wyliczenia składki i opłacenia polisy, która może być aktywna już po upływie dwóch godzin. Po dokonaniu zakupu, Klienci otrzymają SMS z numerem polisy oraz email z potwierdzeniem zawarcia umowy w pliku PDF.
Specjalizuje się w budowaniu innowacyjnych programów bancassurance dla sektora finansowego. Jest współtwórcą ubezpieczeniowych platform internetowych SUPERMARKETU ubezpieczeń samochodowych w mBanku oraz Centrum Ubezpieczeń Komunikacyjnych w MultiBanku, które opierają się na wykorzystaniu sprawdzonego modelu sprzedaży i obsługi przez Internet i telefon.
Wykorzystując silne strony partnerów, tworzy nowoczesne rozwiązania, umożliwiające Klientom zakup szerokiej gamy produktów ubezpieczeniowych w prosty i przejrzysty sposób, zarówno w modelu tradycyjnym (placówki) jak i za pośrednictwem zdalnych kanałów obsługi (model direct).
– Wraz z rozpoczęciem sezonu zimowego 2009/2010 poszerzyliśmy zakres zdarzeń objętych ochroną w ramach ubezpieczenia turystycznego MultiDirect w wariancie maksimum, o koszty akcji poszukiwawczych. Wybierając polisę warto sprawdzić czy pokryje ona koszty takich właśnie przypadków. – dodaje Raczyński
Ubezpieczenia turystyczne oferowane przez MultiBank i BRE Ubezpieczenia TUiR pod marką MultiDirect dostępne są w 3 wariantach - minimum, medium i maksimum, jako indywidualne (1-10 osób), grupowe (11-15 osób) lub rodzinne (maksymalnie 6 osób - jeden lub oboje rodziców/opiekunów, dzieci do 18 lat). Niewątpliwą zaletą jest możliwość ubezpieczenia osób przebywających za granicą. Dodatkowo, Klienci prowadzący aktywny tryb życia, mogą rozszerzyć zakres ubezpieczenia o amatorskie uprawianie sportów zimowych i nurkowanie.
Propozycja banku umożliwia zakup polisy za pośrednictwem serwisu transakcyjnego. Po zalogowaniu do systemu, użytkownik ma możliwość bezpłatnego wyliczenia składki i opłacenia polisy, która może być aktywna już po upływie dwóch godzin. Po dokonaniu zakupu, Klienci otrzymają SMS z numerem polisy oraz email z potwierdzeniem zawarcia umowy w pliku PDF.
Specjalizuje się w budowaniu innowacyjnych programów bancassurance dla sektora finansowego. Jest współtwórcą ubezpieczeniowych platform internetowych SUPERMARKETU ubezpieczeń samochodowych w mBanku oraz Centrum Ubezpieczeń Komunikacyjnych w MultiBanku, które opierają się na wykorzystaniu sprawdzonego modelu sprzedaży i obsługi przez Internet i telefon.
Wykorzystując silne strony partnerów, tworzy nowoczesne rozwiązania, umożliwiające Klientom zakup szerokiej gamy produktów ubezpieczeniowych w prosty i przejrzysty sposób, zarówno w modelu tradycyjnym (placówki) jak i za pośrednictwem zdalnych kanałów obsługi (model direct).