1 000 000 zł i więcej na bieżące finansowanie firm – to slogan następnej odsłony kampanii BRE Banku. Od 1 października będziemy widoczni w 16 miastach w Polsce oraz w Internecie.
Jednym z głównych założeń tej odsłony kampanii jest lokalne wsparcie działalności biznesowej BRE Banku. W zależności od regionu, na nośnikach zamieszczane będą adresy naszych oddziałów i biur.
Najważniejszym celem kampanii jest skierowanie klientów bezpośrednio do doradców, zarówno za pomocą formularzy internetowych, jak i poprzez bezpośredni kontakt w placówkach.
W kampanii wykorzystane zostaną Internet, billboardy, siatki wielkoformatowe, reklamy na oddziałach i biurach korporacyjnych oraz materiały wspomagające. Kampania outdoorowa rozpocznie się 1 października i obejmie swoim zasięgiem 16 miast. W Internecie od 11 października będziemy obecni między innymi na portalach: gazeta.pl, biznes.onet.pl i TVN24.pl oraz w Google.
Założeniem kampanii jest lepsze, bardziej precyzyjne dotarcie z ofertą BRE Banku - trzeciego największego banku w Polsce - do firm z siedzibą w mniejszych miastach. Naszym długoterminowym celem marketingowym jest budowanie świadomości marki w regionach, ale podstawowym założeniem kampanii jest akwizycja. Wysoko oceniamy potencjał wybranych miast zwłaszcza w segmencie przedsiębiorstw o obrotach powyżej 5 mln zł rocznie. Wybraliśmy mix mediów - zarówno duże formaty budujące świadomość, jak i Internet oraz okleiny umożliwiające precyzyjne dotarcie do grupy docelowej
– mówi Paulina Rutkowska, dyrektor Departamentu Komunikacji i Strategii Marketingowej BRE Banku.
Billboardy z „milionem” znajdą się w Olsztynie, Legnicy, Kaliszu, Nowym Sączu, Wałbrzychu, Koszalinie, Bielsku-Białej, Gliwicach, Włocławku, na trasach wylotowych z Gdańska i Wrocławia, w Koninie, Kępnie, Pile, Redzie, Słupsku, Lesznie. Ponadto reklamy BRE cały czas eksponowane są na fasadach budynków oddziałów korporacyjnych w Warszawie, Katowicach, Opolu, Olsztynie, Kielcach i na witrynach większości biur korporacyjnych.
Po raz pierwszy z „milionem” mieliśmy do czynienia na przełomie maja i czerwca. Promował on linię wieloproduktową, w ramach której BRE oferował najlepsze rozwiązania z rynku dużych przedsiębiorstw dużo mniejszym firmom.
Autorem kreacji reklamowej jest agencja Red8 Communications Group, media on-line zaplanował i zakupił dom mediowy Media Contacts, a media tradycyjne zaplanował i zakupił do mediowy MPG.