MultiBank po raz trzeci został liderem jakości obsługi w kategorii banki, w rankingu konsumenckim Jakości Obsługi 2010. Bank uzyskał 84 proc. wskaźnik jakości obsługi. Wynik ten jest lepszy o 40 proc. od średniego wskaźnika w branży finansowej.
MultiBank po raz kolejny znalazł się na liście 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce. Zdobywając najwyższe oceny w 2 z 5 badanych obszarów utrzymał pozycję lidera jakości obsługi w kategorii banki i po raz trzeci zdobył statuetkę Godło Jakości Obsługi. 84 proc. wskaźnik jakości obsługi uzyskany przez bank jest o 40 proc. wyższy niż średnia w branży finansowej oraz o 16 proc. lepszy niż rok temu.
W badaniu, za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl, udział wzięło 2 mln konsumentów z całej Polski. Klienci oceniając MultiBank docenili przede wszystkim jego sprawność oraz bogatą ofertę produktową (bank otrzymał najwyższe wyniki w obszarze „Organizacja i czas obsługi” oraz „Oferta, cena, asortyment”).
- Wyniki rankingu cieszą tym bardziej, że dla klientów affluent, stanowiących naszą grupę docelową, jakość i sprawność działania to kluczowe czynniki decydujące o wyborze partnera finansowego. Ranking, w którym aktywny udział biorą nasi klienci, jest dla nas istotnym źródłem oceny oferowanych usług. – mówi Cezary Kocik, Dyrektor MultiBanku.
Informacje dodatkowe:
Godło Jakości Obsługi 2010
Laureaci Godła Jakości Obsługi 2010
to firmy, które zostały wybrane przez 2-milionową społeczność konsumentów jako najbardziej przyjazne klientom, prezentujące najwyższe standardy jakości obsługi zarówno w swoich branżach jak i na tle ogólnopolskiego wskaźnika jakości obsługi.
W badaniu, za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl, udział wzięło 2 mln konsumentów z całej Polski. Klienci oceniając MultiBank docenili przede wszystkim jego sprawność oraz bogatą ofertę produktową (bank otrzymał najwyższe wyniki w obszarze „Organizacja i czas obsługi” oraz „Oferta, cena, asortyment”).
- Wyniki rankingu cieszą tym bardziej, że dla klientów affluent, stanowiących naszą grupę docelową, jakość i sprawność działania to kluczowe czynniki decydujące o wyborze partnera finansowego. Ranking, w którym aktywny udział biorą nasi klienci, jest dla nas istotnym źródłem oceny oferowanych usług. – mówi Cezary Kocik, Dyrektor MultiBanku.
Informacje dodatkowe:
Godło Jakości Obsługi 2010
Laureaci Godła Jakości Obsługi 2010
to firmy, które zostały wybrane przez 2-milionową społeczność konsumentów jako najbardziej przyjazne klientom, prezentujące najwyższe standardy jakości obsługi zarówno w swoich branżach jak i na tle ogólnopolskiego wskaźnika jakości obsługi.