Pierwsze miejsce i Godło Jakości Obsługi dla MultiBanku
Copy

Kopiuj tekst

Pierwsze miejsce i Godło Jakości Obsługi dla MultiBanku

MultiBank po raz trzeci został liderem jakości obsługi w kategorii banki, w rankingu konsumenckim Jakości Obsługi 2010. Bank uzyskał 84 proc. wskaźnik jakości obsługi. Wynik ten jest lepszy o 40 proc. od średniego wskaźnika  w branży finansowej.

MultiBank po raz kolejny znalazł się na liście 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce. Zdobywając najwyższe oceny w 2 z 5 badanych obszarów utrzymał pozycję lidera jakości obsługi w kategorii banki i po raz trzeci zdobył statuetkę Godło Jakości Obsługi. 84 proc. wskaźnik jakości obsługi uzyskany przez bank jest o 40 proc. wyższy niż średnia w branży finansowej oraz o 16 proc. lepszy niż rok temu.

W badaniu, za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl,  udział wzięło 2 mln konsumentów z całej Polski. Klienci oceniając MultiBank docenili przede wszystkim jego sprawność oraz bogatą ofertę produktową (bank otrzymał najwyższe wyniki w obszarze „Organizacja i czas obsługi” oraz „Oferta, cena, asortyment”).
  
- Wyniki rankingu cieszą tym bardziej, że dla klientów affluent, stanowiących naszą grupę docelową, jakość i sprawność działania to kluczowe czynniki decydujące o wyborze partnera finansowego. Ranking, w którym aktywny udział biorą nasi klienci, jest dla nas istotnym źródłem oceny oferowanych usług. – mówi Cezary Kocik, Dyrektor MultiBanku.  

Informacje dodatkowe:
Godło Jakości Obsługi 2010

Laureaci Godła Jakości Obsługi 2010
to firmy, które zostały wybrane przez 2-milionową społeczność konsumentów jako najbardziej przyjazne klientom, prezentujące najwyższe standardy jakości obsługi zarówno w swoich branżach jak i na tle ogólnopolskiego wskaźnika jakości obsługi.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.