Wąsaty wuj twarzą nowej kampanii mBanku
Copy

Kopiuj tekst

Wąsaty wuj twarzą nowej kampanii mBanku

Dziś ruszyła nowa kampania mBanku. Premierowy spot telewizyjny promuje wielofunkcyjny i nowoczesny rachunek bankowy, jakim jest bezpłatne eKONTO.  

Jesienna kampania wizerunkowo - sprzedażowa mBanku utrzymana jest w formacie nawiązującym do poprzednich odsłon reklamowych, a także kontynuuje odważny i niestandardowy styl komunikacji, jaki od blisko 10. lat cechuje pierwszy internetowy bank w Polsce.

Kampanię otwiera kreacja przedstawiająca bezpłatne eKONTO - innowacyjną platformę produktową, pozwalającą użytkownikowi na pełne, samodzielne oraz zdalne zarządzanie własnymi finansami. Rachunek przedstawiony jest jako centrum finansowe, za pośrednictwem którego Klient może zrealizować nie tylko najprostsze operacje bankowe, ale także wziąć kredyt on-line czy kupić jednostki funduszy lub ubezpieczenie.

W spocie pojawia się charakterystyczna postać wąsatego wuja, który symbolizuje nie przystające do wymagań Klientów rachunki bankowe, wykorzystywane głównie do dokonywania przelewów, oferujące skromny zakres funkcjonalności. To właśnie postać wąsatego wuja i określenie „po wuju"" są elementami przewodnimi najnowszej kampanii banku.

Celem  najnowszej kampanii jest przedstawienie licznych funkcjonalności naszego rachunku oraz utrwalenie wizerunku mBanku jako instytucji finansowej dynamicznie reagującej na zmieniające się potrzeby Klientów - mówi Rafał Borkowski, Dyrektor Marketingu mBanku.


W kampanii stawiamy na akwizycję Klientów, których nie skusi przejściowa promocja, ale zdecydują się z nami związać ze względu na możliwości, jakie daje konto w mBanku. Z punktu widzenia banku najważniejsze jest, iż Klienci doceniający wielofunkcyjność rachunku wykazują się większą aktywnością w korzystaniu z produktów bankowych, a także większą lojalnością- dodaje Paweł Kucharski, Dyrektor mBanku.

Kampania startuje 20 września br. W pierwszej kolejności kampania obejmie swoim zasięgiem telewizję (TVN, TVP, Polsat i najpopularniejsze stacje tematyczne) oraz internet. W następnych tygodniach pojawią się działania ambientowe na wybranych basenach, w klubach fitness, pubach i galeriach handlowych.

Od 1 października kampania będzie również widoczna na billboardach i citylightach w największych miastach Polski, a spot reklamowy będzie emitowany w kinach dwóch największych sieci: Cinema City i Multikino. Kampania promująca eKONTO potrwa 6 tygodni i zakończy się w październiku.

Najnowszy spot mBanku wyreżyserował Tomasz Konecki, twórca znany z przebojów kinowych tj. „Testosteron"" czy „Lejdis"". Reżyser współpracował już z mBankiem przy tworzeniu poprzedniej kampanii, realizując tryptyk reklamowy „Strzykanie"", „Sejf"" oraz „Drwale"". Kreację przygotowała agencja Ambasada Brand Communication, a media zaplanował Dom Mediowy MPG.

mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. Proponuje także usługi telekomunikacyjne wirtualnego operatora komórkowego -
mBank mobile. W grudniu 2009 r. mBank w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi"" „Dziennika Gazety Prawnej"", Expandera i CBM Indicator, został ogłoszony najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce. Tytuł „Złotego Banku 2009 r."", przyznawany przez internautów w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA „Złoty Bankier"", to kolejne istotne wyróżnienie w historii Banku.

mBank - od 10. lat na polskiej scenie bankowej.

Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.