Klienci mBanku sami zdecydują o wyglądzie stron transakcyjnych w serwisie internetowym mBanku. Już teraz mogą wybrać jedną z dostępnych szat graficznych, otrzymają też możliwość zaprojektowania własnej wersji. Wprowadzenie nowego layoutu systemu zbiega się z dziesiątą rocznicą powstania pierwszego w Polsce banku internetowego.
Możliwość indywidualnego dopasowania layoutu stron transakcyjnych pojawiła się 6 września. Użytkownicy mogą pozostać przy klasycznej kolorystyce serwisu lub wybrać całkowicie nową szatę graficzną. Ta ważna zmiana w identyfikacji wizualnej systemu mBanku została przygotowana w ramach obchodów 10. urodzin pierwszego w Polsce banku internetowego.
Personalizacja serwisu będzie dla internautów urozmaiceniem codziennych wizyt w banku. Aktywny klient mBanku loguje się do systemu nawet kilka razy dziennie - mówi Paweł Kucharski, dyrektor mBanku - Świętujemy dziesiąte urodziny i z tej okazji bank realizuje wiele działań związanych z innowacjami funkcjonalnymi i produktowymi. Obok czysto bankowych nowości i wydarzeń, organizujemy dla klientów eventy w świecie rzeczywistym i wirtualnym. Wprowadzenie nowego layoutu serwisu to zachęta dla internetowych grafików. Planujemy zaprosić klientów do tworzenia kolejnych propozycji szaty graficznej w ramach urodzinowego konkursu - dodaje Kucharski
Klasyczna (niebiesko-żółta) szata graficzna systemu została poddana modernizacji, której głównym celem było dostosowanie serwisu do nowoczesnych monitorów o wysokiej rozdzielczości. Zmiany zaprojektowane zostały tak, aby były możliwie najmniej inwazyjne dla użytkowników przyzwyczajonych do funkcjonującej obecnie nawigacji i szaty graficznej. W porównaniu do poprzedniej wersji, w nowej zmieniono niektóre elementy graficzne, takie jak wypunktowania, czcionki czy kolory tła pod wyświetlanymi danymi.
Największą zmianą było jednak wprowadzenie zupełnie nowego layoutu z dominującym kolorem białym, stylistyką nawiązującego do stron informacyjnych mBank.pl. Zmiana ta jest także krokiem w kierunku dostosowania systemu transakcyjnego do wymagań estetycznych Klientów. Zmiana oblicza serwisu transakcyjnego odbyła się we współpracy z Klientami, zasiadającymi w mRadzie, którzy jako pierwsi mieli szanse zobaczyć i ocenić projekt.
Wdrożenie nowego layoutu serwisu zbiega się z 10. rocznicą powstania mBanku. Z tej okazji mBank w najbliższych tygodniach zaproponuje swoim Klientom wyjątkowy konkurs, w którym użytkownicy będą mogli sami zaprojektować kolejną szatę graficzną. O zwycięskim projekcie zadecydują sami Klienci. Konkurs zostanie ogłoszony zarówno w Polsce, jak i w Czechach i na Słowacji.
mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. Proponuje także usługi telekomunikacyjne wirtualnego operatora komórkowego -
mBank mobile. W grudniu 2009 r. mBank w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi"" „Dziennika Gazety Prawnej"", Expandera i CBM Indicator, został ogłoszony najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce. Tytuł „Złotego Banku 2009 r."", przyznawany przez internautów w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA „Złoty Bankier"", to kolejne istotne wyróżnienie w historii Banku.
mBank - od 10. lat na polskiej scenie bankowej.
Personalizacja serwisu będzie dla internautów urozmaiceniem codziennych wizyt w banku. Aktywny klient mBanku loguje się do systemu nawet kilka razy dziennie - mówi Paweł Kucharski, dyrektor mBanku - Świętujemy dziesiąte urodziny i z tej okazji bank realizuje wiele działań związanych z innowacjami funkcjonalnymi i produktowymi. Obok czysto bankowych nowości i wydarzeń, organizujemy dla klientów eventy w świecie rzeczywistym i wirtualnym. Wprowadzenie nowego layoutu serwisu to zachęta dla internetowych grafików. Planujemy zaprosić klientów do tworzenia kolejnych propozycji szaty graficznej w ramach urodzinowego konkursu - dodaje Kucharski
Klasyczna (niebiesko-żółta) szata graficzna systemu została poddana modernizacji, której głównym celem było dostosowanie serwisu do nowoczesnych monitorów o wysokiej rozdzielczości. Zmiany zaprojektowane zostały tak, aby były możliwie najmniej inwazyjne dla użytkowników przyzwyczajonych do funkcjonującej obecnie nawigacji i szaty graficznej. W porównaniu do poprzedniej wersji, w nowej zmieniono niektóre elementy graficzne, takie jak wypunktowania, czcionki czy kolory tła pod wyświetlanymi danymi.
Największą zmianą było jednak wprowadzenie zupełnie nowego layoutu z dominującym kolorem białym, stylistyką nawiązującego do stron informacyjnych mBank.pl. Zmiana ta jest także krokiem w kierunku dostosowania systemu transakcyjnego do wymagań estetycznych Klientów. Zmiana oblicza serwisu transakcyjnego odbyła się we współpracy z Klientami, zasiadającymi w mRadzie, którzy jako pierwsi mieli szanse zobaczyć i ocenić projekt.
Wdrożenie nowego layoutu serwisu zbiega się z 10. rocznicą powstania mBanku. Z tej okazji mBank w najbliższych tygodniach zaproponuje swoim Klientom wyjątkowy konkurs, w którym użytkownicy będą mogli sami zaprojektować kolejną szatę graficzną. O zwycięskim projekcie zadecydują sami Klienci. Konkurs zostanie ogłoszony zarówno w Polsce, jak i w Czechach i na Słowacji.
mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. Proponuje także usługi telekomunikacyjne wirtualnego operatora komórkowego -
mBank mobile. W grudniu 2009 r. mBank w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi"" „Dziennika Gazety Prawnej"", Expandera i CBM Indicator, został ogłoszony najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce. Tytuł „Złotego Banku 2009 r."", przyznawany przez internautów w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA „Złoty Bankier"", to kolejne istotne wyróżnienie w historii Banku.
mBank - od 10. lat na polskiej scenie bankowej.