mBank mobile udostępnił Klientom bezpłatny dostęp do elektronicznego wykazu połączeń. Usługa została przygotowana we współpracy z firmą Blue Media S.A.
Dzięki nowemu rozwiązaniu - e-billingowi - Abonent mBank mobile może w każdym momencie sprawdzić koszty, czas wykonanych połączeń oraz innych, zamówionych usług.
Wprowadzając usługę elektronicznego billingu ułatwiamy naszym Klientom zarządzanie kontem telefonicznym. - mówi Damian Miros, odpowiedzialny za wdrożenie e-bilingu w mBank mobile.
Elektroniczny wykaz połączeń widoczny jest w serwisie Operatora pod adresem www.mBankmobile.pl po zalogowaniu do mProfilu i autoryzacji hasłem SMS.
To nie jedyne zmiany w mProfilu - mBank mobile wprowadził także spis abonentów, w którym może zarejestrować się każdy użytkownik sieci. W internetowym rejestrze odnajdziemy wszystkich użytkowników mBank mobile, którzy wyrazili na to zgodę. Operator udostępnił też możliwość otrzymywania elektronicznych i pisemnych informacji o zmianach cennika i regulaminu.
mBank mobile wdrożył usługę e-billingu wspólnie z firmą Blue Media S.A.
Blue Media S.A.
należy do największych podmiotów działających w polskim Internecie. Firma wspólnie z mBankiem wdrożyła pierwszego w Polsce wirtualnego operatora komórkowego: sieć mBank mobile. Spółka jest znana także dzięki doładowaniom telefonów komórkowych, platformie umożliwiającej porównywanie i kupowanie ubezpieczeń przez Internet - Inseco.pl oraz platformie pożyczek społecznościowych Kokos.pl.
mBank mobile
to wirtualny operator komórkowy dla wszystkich Klientów ceniących proste i wygodne rozwiązania telekomunikacyjne. Klientom mBanku sieć proponuje dodatkowo darmowe minuty w zamian za korzystanie z usług i produktów Banku.
mBank jest pierwszym w Polsce wirtualnym Bankiem, działa na rynku od 10. lat.
Wprowadzając usługę elektronicznego billingu ułatwiamy naszym Klientom zarządzanie kontem telefonicznym. - mówi Damian Miros, odpowiedzialny za wdrożenie e-bilingu w mBank mobile.
Elektroniczny wykaz połączeń widoczny jest w serwisie Operatora pod adresem www.mBankmobile.pl po zalogowaniu do mProfilu i autoryzacji hasłem SMS.
To nie jedyne zmiany w mProfilu - mBank mobile wprowadził także spis abonentów, w którym może zarejestrować się każdy użytkownik sieci. W internetowym rejestrze odnajdziemy wszystkich użytkowników mBank mobile, którzy wyrazili na to zgodę. Operator udostępnił też możliwość otrzymywania elektronicznych i pisemnych informacji o zmianach cennika i regulaminu.
mBank mobile wdrożył usługę e-billingu wspólnie z firmą Blue Media S.A.
Blue Media S.A.
należy do największych podmiotów działających w polskim Internecie. Firma wspólnie z mBankiem wdrożyła pierwszego w Polsce wirtualnego operatora komórkowego: sieć mBank mobile. Spółka jest znana także dzięki doładowaniom telefonów komórkowych, platformie umożliwiającej porównywanie i kupowanie ubezpieczeń przez Internet - Inseco.pl oraz platformie pożyczek społecznościowych Kokos.pl.
mBank mobile
to wirtualny operator komórkowy dla wszystkich Klientów ceniących proste i wygodne rozwiązania telekomunikacyjne. Klientom mBanku sieć proponuje dodatkowo darmowe minuty w zamian za korzystanie z usług i produktów Banku.
mBank jest pierwszym w Polsce wirtualnym Bankiem, działa na rynku od 10. lat.