Ubezpieczenie samochodowe warto kupić w najbliższy weekend. W mBanku rozpoczyna się bowiem kolejna edycja „Zarąbistego weekendu"" z niższymi cenami. Akcja zbiega się z nową kampanią promocyjną ubezpieczeń samochodowych w mBanku, w tym z premierą nowego spotu telewizyjnego z popularnymi „drwalami"".
„Zarąbisty weekend"" - specjalna akcja promocyjna w Supermarkecie Ubezpieczeń Samochodowych mBanku - organizowana jest w dniach 13-15 sierpnia br. (od godz. 20.00 w piątek, do godz. 23.00 w niedzielę). Kupując w tym czasie ubezpieczenie OC lub pakiet OC i AC, 12-miesięczną polisę można otrzymać w cenie polisy 11-miesięcznej, przy czym wniosek o polisę można złożyć nawet z półrocznym wyprzedzeniem. Aby wziąć udział w promocji wystarczy skorzystać z kodu promocyjnego, który zostanie opublikowany na stronach www.mBank.pl 13 sierpnia o godz. 17.00.
Miesiąc gratis to nie jedyna zachęta dla Klientów zainteresowanych ubezpieczeniami samochodowymi, bowiem mBank ponownie proponuje również Gwarancję Najniższej Ceny. Zasady promocji są proste: jeżeli po nabyciu polisy w Supermarkecie Ubezpieczeń Samochodowych Klient otrzyma propozycję zakupu tańszego ubezpieczenia - mBank zwróci różnicę w cenie.
Promocje zostały wsparte działaniami reklamowymi, które rozpoczęły się 9 sierpnia i potrwają do 19 września. W ramach zaplanowanych działań, w ostatnich dniach w stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat, TVN7, TVN24, TVN Style, TVN Turbo, Polsat Sport, Discovery Channel, VH1, Comedy Central, AXN, Hallmark, National Geographic, Canal+ Sport, Kuchnia.tv i Domo) emitowany był dobrze już znany Klientom spot z „drwalami"". Został on właśnie zastąpiony nową produkcją, do której zdjęcia realizowano 31 lipca w Warszawie. W nowej kampanii ponownie wystąpili znani już z ubiegłorocznego spotu drwale, którzy „rąbią"" nieświadomych Klientów na stawkach za OC i AC.
Spot mBanku dostępny jest w internecie na www.mBank.tv. Podstawowe informacje o produkcji:
agencja: Ambasada Brand Communication (Grupa Czteryczwarte),
planowanie mediów: MPG,
reżyseria: Krzysztof Pawłowski,
zdjęcia: Dominik Danielczyk,
producent: Joanna Zielińska,
studio: Film Produkcja.
Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych
mBanku, tworzony we współpracy z BRE Ubezpieczenia, oferuje Klientom wygodne porównanie i zakup on-line polis OC i AC. W ramach usługi dostępne są produkty: HDI Asekuracja, Benefia (część Vienna Insurance Group) oraz mDirect (oferowane przez BRE Ubezpieczenia TUiR SA). W lutym 2009 r. produkt został doceniony w ramach programu „Najwyższa jakość"" i utytułowany mianem „Produktu roku"".
Miesiąc gratis to nie jedyna zachęta dla Klientów zainteresowanych ubezpieczeniami samochodowymi, bowiem mBank ponownie proponuje również Gwarancję Najniższej Ceny. Zasady promocji są proste: jeżeli po nabyciu polisy w Supermarkecie Ubezpieczeń Samochodowych Klient otrzyma propozycję zakupu tańszego ubezpieczenia - mBank zwróci różnicę w cenie.
Promocje zostały wsparte działaniami reklamowymi, które rozpoczęły się 9 sierpnia i potrwają do 19 września. W ramach zaplanowanych działań, w ostatnich dniach w stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat, TVN7, TVN24, TVN Style, TVN Turbo, Polsat Sport, Discovery Channel, VH1, Comedy Central, AXN, Hallmark, National Geographic, Canal+ Sport, Kuchnia.tv i Domo) emitowany był dobrze już znany Klientom spot z „drwalami"". Został on właśnie zastąpiony nową produkcją, do której zdjęcia realizowano 31 lipca w Warszawie. W nowej kampanii ponownie wystąpili znani już z ubiegłorocznego spotu drwale, którzy „rąbią"" nieświadomych Klientów na stawkach za OC i AC.
Spot mBanku dostępny jest w internecie na www.mBank.tv. Podstawowe informacje o produkcji:
agencja: Ambasada Brand Communication (Grupa Czteryczwarte),
planowanie mediów: MPG,
reżyseria: Krzysztof Pawłowski,
zdjęcia: Dominik Danielczyk,
producent: Joanna Zielińska,
studio: Film Produkcja.
Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych
mBanku, tworzony we współpracy z BRE Ubezpieczenia, oferuje Klientom wygodne porównanie i zakup on-line polis OC i AC. W ramach usługi dostępne są produkty: HDI Asekuracja, Benefia (część Vienna Insurance Group) oraz mDirect (oferowane przez BRE Ubezpieczenia TUiR SA). W lutym 2009 r. produkt został doceniony w ramach programu „Najwyższa jakość"" i utytułowany mianem „Produktu roku"".