Zwycięzca ostatniego konkursu MotoLokata MultiBanku pokonał 4149 osób i wygrał Jeepa. Jego konkurenci pisali wiersze, kręcili filmy i malowali obrazy.
W konkursach MultiBanku do wygrania są prezenty z górnej półki – kamery, laptopy, a nawet samochody oraz możliwość zarobienia sporych pieniędzy. W ostatniej 6-miesięcznej MotoLokacie (zakończonej w marcu 2010r.) nagrodą główną był Jeep Grand Cherokee, a dla wszystkich uczestników zabawy 5 proc. zysk w skali roku. Atrakcyjne promocje przyciągają coraz więcej konkursowiczów. W ostatnim udział wzięło 4150 tys. klientów. Blisko o 10 proc. więcej niż w poprzedniej edycji. Pytanie konkursowe brzmiało: Jaki powinien być sprawny bank – uzasadnij kreatywnie. Laureat głównej nagrody, pan Piotr z Gdańska, przeciwników pokonał przepisem kulinarnym.
- Nie tylko dopracowanym merytorycznie, ale i ciekawie wykonanym. Tekst zapisał na kartce stylizowanej na papirus. Jego zdaniem sprawny bank to potrawa z: kompetentnej i sprawnej obsługi, jasnych zasad funkcjonowania oferty bankowej, nowoczesnych systemów informatycznych, łatwego dostępu do konta oraz usług zgromadzonych w jednym miejscu. Odpowiedź ta cieszy nas tym bardziej, że jest kwintesencją zasad funkcjonowania MultiBanku. - mówi Wojciech Bolanowski, Dyrektor Marketingu MultiBanku.
Pomysł pana Piotra oryginalnością pokonał m.in. komiks, kilkaset wierszy oraz film, pokazujący składniki sprawnego banku w realnych sytuacjach.
Nagrodzona praca
Wśród pozostałych odpowiedzi pojawiły się też wskazówki co do ergonomii placówek i nowych funkcjonalności internetowego systemu transakcyjnego. Klienci chcieli np. aby o zmianach na koncie informowano sms-em (usługa ta już wkrótce pojawi się w MultiBanku). Ich kreatywność także została nagrodzona – 50 notebookami oraz 100 kamerami cyfrowymi firmy Samsung.
Konkursy to dla banku nie tylko niestandardowa promocja, ale także doskonały sposób na poznanie konsumentów. Zwłaszcza jeśli biorą w nich udział tysiące klientów.
– Dzięki temu firma zyskuje informację zwrotną na temat swojego wizerunku i skuteczności komunikacji, od osób najbardziej zainteresowanych. Odpowiedzi konkursowe są też inspiracją do dalszych działań, nie tylko w zakresie marketingu.–
mówi Bolanowski. - Podobnie jest i tym razem. Niektóre z pomysłów nadesłanych na konkurs już miały premierę w banku, inne są analizowane.- zapewnia Dyrektor Marketingu MultiBanku.
Marcowa MotoLokata to druga edycja konkursu. W pierwszej wygrał obraz, który był odpowiedzią na pytanie związane z logotypem MultiBanku. Nagrodą była natomiast Lancia Delta oraz gwarantowane 6 proc. zysku w skali roku.
Informacje dodatkowe:
14 maja br. zakończył się kolejny konkurs, w którym do wygrania był m.in. samochód Chrysler Grand Voyager. Klienci otrzymali również do 10 proc. zysku na lokacie 6-miesięcznej AXA (minimalna kwota lokaty 200 tys. zł). Wyniki konkursu ogłoszone zostaną 15 czerwca 2010r.
- Nie tylko dopracowanym merytorycznie, ale i ciekawie wykonanym. Tekst zapisał na kartce stylizowanej na papirus. Jego zdaniem sprawny bank to potrawa z: kompetentnej i sprawnej obsługi, jasnych zasad funkcjonowania oferty bankowej, nowoczesnych systemów informatycznych, łatwego dostępu do konta oraz usług zgromadzonych w jednym miejscu. Odpowiedź ta cieszy nas tym bardziej, że jest kwintesencją zasad funkcjonowania MultiBanku. - mówi Wojciech Bolanowski, Dyrektor Marketingu MultiBanku.
Pomysł pana Piotra oryginalnością pokonał m.in. komiks, kilkaset wierszy oraz film, pokazujący składniki sprawnego banku w realnych sytuacjach.
Nagrodzona praca
Wśród pozostałych odpowiedzi pojawiły się też wskazówki co do ergonomii placówek i nowych funkcjonalności internetowego systemu transakcyjnego. Klienci chcieli np. aby o zmianach na koncie informowano sms-em (usługa ta już wkrótce pojawi się w MultiBanku). Ich kreatywność także została nagrodzona – 50 notebookami oraz 100 kamerami cyfrowymi firmy Samsung.
Konkursy to dla banku nie tylko niestandardowa promocja, ale także doskonały sposób na poznanie konsumentów. Zwłaszcza jeśli biorą w nich udział tysiące klientów.
– Dzięki temu firma zyskuje informację zwrotną na temat swojego wizerunku i skuteczności komunikacji, od osób najbardziej zainteresowanych. Odpowiedzi konkursowe są też inspiracją do dalszych działań, nie tylko w zakresie marketingu.–
mówi Bolanowski. - Podobnie jest i tym razem. Niektóre z pomysłów nadesłanych na konkurs już miały premierę w banku, inne są analizowane.- zapewnia Dyrektor Marketingu MultiBanku.
Marcowa MotoLokata to druga edycja konkursu. W pierwszej wygrał obraz, który był odpowiedzią na pytanie związane z logotypem MultiBanku. Nagrodą była natomiast Lancia Delta oraz gwarantowane 6 proc. zysku w skali roku.
Informacje dodatkowe:
14 maja br. zakończył się kolejny konkurs, w którym do wygrania był m.in. samochód Chrysler Grand Voyager. Klienci otrzymali również do 10 proc. zysku na lokacie 6-miesięcznej AXA (minimalna kwota lokaty 200 tys. zł). Wyniki konkursu ogłoszone zostaną 15 czerwca 2010r.