Dziś rozpoczyna się nowa kampania BRE Banku, podzielona na dwa etapy. Pierwszy związany jest z nową strategią i jej nieodłącznym elementem – emisją akcji z prawem poboru, drugi – biznesowy - oferty dla małych i średnich firm.
- Celem kampanii jest poinformowanie rynku o nowej strategii, której nieodłącznym elementem jest emisja akcji, a także pozycjonowanie BRE Banku jako dużej i stabilnej instytucji finansowej. Główny przekaz wizerunkowy kampanii podkreśla, że BRE jest trzecim największym bankiem w Polsce pod względem sumy bilansowej– mówi Paulina Rutkowska, dyrektor departamentu komunikacji i strategii marketingowej BRE. Dodaje, że w kampanii pokazujemy również silne marki detaliczne- mBank i MultiBank, które dotychczas nie były eksponowane w komunikacji marketingowej BRE. Bank obsługuje poprzez nie ponad 3 mln klientów.
Spoty BRE Banku pojawią się w TVN 24 oraz TVN CNBC. Reklamy prasowe będzie można znaleźć w dziennikach o charakterze gospodarczo-biznesowym: „Gazecie Wyborczej”, „Rzeczpospolitej”, „Gazecie Giełdy Parkiet” i „Pulsie Biznesu”. Kampania BRE Banku będzie obecna również w Internecie m.in. w portalach Onet.pl, Money.pl i Wyborcza.biz.
W kampanii zostaną wykorzystane witryny biur i oddziałów Banku, a także reklamy wielkoformatowe w wybranych miastach Polski. Jednym z założeń jest poprawa lokalnej rozpoznawalności marki BRE Banku.
- Po zakończeniu zapisów na akcje z prawem poboru reklamy mówiące o nowej emisji zostaną zastąpione reklamami skierowanymi do klientów Banku, głównie z sektora MSP – zapowiada Paulina Rutkowska. Główny przekaz „biznesowy” będzie brzmiał:
„1 000 000 zł i więcej dla małych i średnich firm. Jedna decyzja kredytowa – wiele produktów. Wiele produktów – jedna platforma bankowości internetowej iBRE”
Pierwsza część kampanii, związana z emisją akcji, potrwa od 19 do 26 maja 2010 r. Kolejna odsłona, skierowana do klientów korporacyjnych, pojawi się od 27 maja 2010 r.
Obejrzyj reklamę telewizyjną w kanale YouTube
Zastrzeżenia prawne:
Niniejszy dokument ma charakter wyłącznie informacyjny i w żadnym wypadku nie powinien stanowić podstawy do podejmowania decyzji o nabyciu papierów wartościowych spółki BRE Bank S.A. z siedzibą w Warszawie („Bank”) w ofercie publicznej akcji. Niniejszy dokument nie stanowi oferty sprzedaży papierów wartościowych ani zaproszenia do składania zapisów na lub nabywania jakichkolwiek papierów wartościowych Banku. W szczególności nie stanowi on oferty kupna papierów wartościowych w Stanach Zjednoczonych Ameryki.
Jedynym prawnie wiążącym dokumentem zawierającym informacje o ofercie publicznej akcji Banku w Polsce („Oferta”) jest prospekt („Prospekt”), który został przygotowany w związku z ofertą publiczną akcji Banku z prawem poboru i ich dopuszczeniem i wprowadzeniem do obrotu na rynku regulowanym (rynku podstawowym) prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. („GPW”). W dniu 12 maja 2010 r. Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła Prospekt. Bank udostępnił Prospekt na swojej stronie internetowej (www.brebank.pl) oraz na stronie internetowej Domu Inwestycyjnego BRE Banku S.A. (www.dibre.com.pl).
Niniejszy dokument nie jest przeznaczony do rozpowszechniania, bezpośrednio albo pośrednio, na terytorium albo do Stanów Zjednoczonych Ameryki albo w innych państwach, w których publiczne rozpowszechnianie informacji zawartych w niniejszym dokumencie może podlegać ograniczeniom lub być zakazane przez prawo. Papiery wartościowe, o których mowa w niniejszym dokumencie, nie zostały i nie zostaną zarejestrowane na podstawie Amerykańskiej Ustawy o Papierach Wartościowych z 1933 r. (ang. U.S. Securities Act of 1933) i nie mogą być oferowane ani zbywane na terytorium Stanów Zjednoczonych Ameryki za wyjątkiem transakcji nie podlegających obowiązkowi rejestracyjnemu przewidzianemu w Amerykańskiej Ustawie o Papierach Wartościowych lub na podstawie wyjątku od takiego obowiązku rejestracyjnego.
Informacje zawarte w niniejszym dokumencie nie stanowią oferty zakupu ani zaproszenia do nabywania; nie jest również dozwolona sprzedaż papierów wartościowych wskazanych w niniejszym dokumencie w jakiejkolwiek jurysdykcji, w której taka oferta lub zaproszenie do nabywania byłyby nielegalne przed uprzednią rejestracją, zwolnieniem z takiej rejestracji lub innego rodzaju kwalifikację w świetle prawa danej jurysdykcji. Niedozwolona jest dystrybucja niniejszego dokumentu na terytorium Kanady, Japonii lub Australii.
Niniejszy dokument jest skierowany wyłącznie do (i) osób znajdujących się poza granicami Wielkiej Brytanii lub (ii) osób zawodowo zajmujących się inwestycjami w rozumieniu art. 19(5) Rozporządzenia z 2005 roku na podstawie Ustawy o Usługach i Rynkach Finansowych z 2000 roku (Promocja Finansowa) (ang. Financial Services and Markets Act 2000 (Financial Promotion) Order 2005) (ze zmianami) („Rozporządzenie”) lub (iii) spółek o wysokiej wartości aktywów netto i innych osób, którym może on zostać zgodnie z prawem przekazany na podstawie art. 49(2)(a)-(d) Rozporządzenia (osoby takie będą dalej zwane łącznie „Wskazanymi Osobami” (ang. „Relevant Persons”)). Osoba nie będąca Wskazaną Osobą nie może działać w oparciu o niniejszy dokument lub jego dowolną część ani się na niego powoływać. Jakakolwiek inwestycja lub działalność inwestycyjna, o której mowa w niniejszym dokumencie, może być i będzie prowadzona wyłącznie przez Wskazane Osoby.
W jakimkolwiek państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, które implementowało Dyrektywę 2003/71/WE (łącznie z jakimikolwiek przepisami implementującymi w jakimkolwiek państwie członkowskim, „Dyrektywa Prospektowa”), niniejszy dokument jest skierowany i przeznaczony wyłącznie do inwestorów kwalifikowanych w danym państwie członkowskim, w rozumieniu przepisów Dyrektywy Prospektowej.
Spoty BRE Banku pojawią się w TVN 24 oraz TVN CNBC. Reklamy prasowe będzie można znaleźć w dziennikach o charakterze gospodarczo-biznesowym: „Gazecie Wyborczej”, „Rzeczpospolitej”, „Gazecie Giełdy Parkiet” i „Pulsie Biznesu”. Kampania BRE Banku będzie obecna również w Internecie m.in. w portalach Onet.pl, Money.pl i Wyborcza.biz.
W kampanii zostaną wykorzystane witryny biur i oddziałów Banku, a także reklamy wielkoformatowe w wybranych miastach Polski. Jednym z założeń jest poprawa lokalnej rozpoznawalności marki BRE Banku.
- Po zakończeniu zapisów na akcje z prawem poboru reklamy mówiące o nowej emisji zostaną zastąpione reklamami skierowanymi do klientów Banku, głównie z sektora MSP – zapowiada Paulina Rutkowska. Główny przekaz „biznesowy” będzie brzmiał:
„1 000 000 zł i więcej dla małych i średnich firm. Jedna decyzja kredytowa – wiele produktów. Wiele produktów – jedna platforma bankowości internetowej iBRE”
Pierwsza część kampanii, związana z emisją akcji, potrwa od 19 do 26 maja 2010 r. Kolejna odsłona, skierowana do klientów korporacyjnych, pojawi się od 27 maja 2010 r.
Obejrzyj reklamę telewizyjną w kanale YouTube
Zastrzeżenia prawne:
Niniejszy dokument ma charakter wyłącznie informacyjny i w żadnym wypadku nie powinien stanowić podstawy do podejmowania decyzji o nabyciu papierów wartościowych spółki BRE Bank S.A. z siedzibą w Warszawie („Bank”) w ofercie publicznej akcji. Niniejszy dokument nie stanowi oferty sprzedaży papierów wartościowych ani zaproszenia do składania zapisów na lub nabywania jakichkolwiek papierów wartościowych Banku. W szczególności nie stanowi on oferty kupna papierów wartościowych w Stanach Zjednoczonych Ameryki.
Jedynym prawnie wiążącym dokumentem zawierającym informacje o ofercie publicznej akcji Banku w Polsce („Oferta”) jest prospekt („Prospekt”), który został przygotowany w związku z ofertą publiczną akcji Banku z prawem poboru i ich dopuszczeniem i wprowadzeniem do obrotu na rynku regulowanym (rynku podstawowym) prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. („GPW”). W dniu 12 maja 2010 r. Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła Prospekt. Bank udostępnił Prospekt na swojej stronie internetowej (www.brebank.pl) oraz na stronie internetowej Domu Inwestycyjnego BRE Banku S.A. (www.dibre.com.pl).
Niniejszy dokument nie jest przeznaczony do rozpowszechniania, bezpośrednio albo pośrednio, na terytorium albo do Stanów Zjednoczonych Ameryki albo w innych państwach, w których publiczne rozpowszechnianie informacji zawartych w niniejszym dokumencie może podlegać ograniczeniom lub być zakazane przez prawo. Papiery wartościowe, o których mowa w niniejszym dokumencie, nie zostały i nie zostaną zarejestrowane na podstawie Amerykańskiej Ustawy o Papierach Wartościowych z 1933 r. (ang. U.S. Securities Act of 1933) i nie mogą być oferowane ani zbywane na terytorium Stanów Zjednoczonych Ameryki za wyjątkiem transakcji nie podlegających obowiązkowi rejestracyjnemu przewidzianemu w Amerykańskiej Ustawie o Papierach Wartościowych lub na podstawie wyjątku od takiego obowiązku rejestracyjnego.
Informacje zawarte w niniejszym dokumencie nie stanowią oferty zakupu ani zaproszenia do nabywania; nie jest również dozwolona sprzedaż papierów wartościowych wskazanych w niniejszym dokumencie w jakiejkolwiek jurysdykcji, w której taka oferta lub zaproszenie do nabywania byłyby nielegalne przed uprzednią rejestracją, zwolnieniem z takiej rejestracji lub innego rodzaju kwalifikację w świetle prawa danej jurysdykcji. Niedozwolona jest dystrybucja niniejszego dokumentu na terytorium Kanady, Japonii lub Australii.
Niniejszy dokument jest skierowany wyłącznie do (i) osób znajdujących się poza granicami Wielkiej Brytanii lub (ii) osób zawodowo zajmujących się inwestycjami w rozumieniu art. 19(5) Rozporządzenia z 2005 roku na podstawie Ustawy o Usługach i Rynkach Finansowych z 2000 roku (Promocja Finansowa) (ang. Financial Services and Markets Act 2000 (Financial Promotion) Order 2005) (ze zmianami) („Rozporządzenie”) lub (iii) spółek o wysokiej wartości aktywów netto i innych osób, którym może on zostać zgodnie z prawem przekazany na podstawie art. 49(2)(a)-(d) Rozporządzenia (osoby takie będą dalej zwane łącznie „Wskazanymi Osobami” (ang. „Relevant Persons”)). Osoba nie będąca Wskazaną Osobą nie może działać w oparciu o niniejszy dokument lub jego dowolną część ani się na niego powoływać. Jakakolwiek inwestycja lub działalność inwestycyjna, o której mowa w niniejszym dokumencie, może być i będzie prowadzona wyłącznie przez Wskazane Osoby.
W jakimkolwiek państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, które implementowało Dyrektywę 2003/71/WE (łącznie z jakimikolwiek przepisami implementującymi w jakimkolwiek państwie członkowskim, „Dyrektywa Prospektowa”), niniejszy dokument jest skierowany i przeznaczony wyłącznie do inwestorów kwalifikowanych w danym państwie członkowskim, w rozumieniu przepisów Dyrektywy Prospektowej.