Podwójne laury dla jesiennej kampanii mBanku
Copy

Kopiuj tekst

Podwójne laury dla jesiennej kampanii mBanku

Ubiegłoroczna kampania reklamowa mBanku została po raz kolejny doceniona. I to podwójnie! W ramach konkursu Media Trendy 2010 nagrodzone zostały aż dwie z mBankowych odsłon reklamowych, zaś jury Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2010 przyznało miejsce na podium jesiennej kampanii outdoorowej. 

Najwyższe uznanie jury tegorocznej edycji konkursu Media Trendy w kategorii „Innowacja w planowaniu mediów"" uzyskały:

Interaktywna wersja spotu ""Strzykanie"" - nagroda główna w kategorii
Innowacyjne wykorzystanie kina (on-screen i off-screen)

„Rąbanie ubezpieczonych"" w kampanii outdoor/ambient ubezpieczeń samochodowych w kategorii

Przełamanie schematów komunikacyjnych w kategorii produktowej

Kolejnym niezwykle ważnym wyróżnieniem dla kreacji reklamowej mBanku jest nagroda
w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2010. Współtwórca jesiennej kampanii reklamowej - agencja Ambasada Brand Communication - zdobyła BRĄZ w kategorii Active Advertising za słynne już siekiery na taksówkach oraz billboardach reklamujące ofertę Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych w mBanku.

Ilość nagród, jaką do tej pory zdobyła nasza ubiegłoroczna kampania, potwierdza, że niestandardowa i odważna komunikacja, z jakiej od lat słynie mBank podoba się nie tylko naszym Klientom, ale również autorytetom branży reklamowej i co niezwykle ważne skutecznie wyróżnia naszą markę na tle dość konserwatywnej i zachowawczej komunikacji innych banków - mówi Piotr Jakubowski, szef Wydziału Reklamy i Zarządzania Marką w mBanku.

Głównym założeniem konkursu Media Trendy jest wyróżnienie najciekawszych projektów marketingowych, w kreatywny i nowatorski sposób wykorzystujących media w kampaniach reklamowych.

Z kolei Konkurs Reklamy KTR jest najbardziej prestiżowym polskim konkursem reklamowym, któremu przyświeca idea podniesienia standardów w branży, nagrodzenia najbardziej niestandardowych kreacji reklamowych i wspierania młodych twórców komercyjnych przedsięwzięć o charakterze artystycznym.

Oba konkursy są organizowane przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, którego celem jest nagradzanie niestandardowych pomysłów i idei zmieniających polski rynek reklamowy.

mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. Proponuje także usługi telekomunikacyjne wirtualnego operatora komórkowego - mBank mobile. W grudniu 2009 r. mBank w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi"" „Dziennika Gazety Prawnej"", Expandera i CBM Indicator, został ogłoszony najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce. Tytuł „Złotego Banku 2009 r."", przyznawany przez internautów w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA ""Złoty Bankier"", to kolejne istotne wyróżnienie w historii Banku.

mBank - od 10 lat na polskiej scenie bankowej.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.