mFestiwalowi artyści nagrodzeni
Copy

Kopiuj tekst

mFestiwalowi artyści nagrodzeni

Właśnie zakończyła się druga edycja mFestiwalu, w którym Klienci mBanku projektowali reklamy promujące ich bank. Nagrody przyznano w trzech kategoriach: mFilm, mAnimacja, mBillboard.

Uczestnicy konkursu przez osiem tygodni zgłaszali na stronie www.mFestiwal.pl swoje propozycje reklam dla mBanku oraz zabiegali o głosy Internautów i Jury, walcząc o atrakcyjne nagrody pieniężne i możliwość pokazania swojego dzieła szerokiej publiczności.

W tym roku, z uwagi na zwiększone zainteresowanie artystów tą kategorią - nagrodę można było zdobyć także tworząc animację na temat Banku.

Nagrodzeni:

mFILM
- Wiolka za reklamę pt. „Tancerz"";

mANIMACJA
- Maria za animację pt. „Konkurencja nie ma szans"";

mBILLBOARD
- Facetious za projekt „Wybierz dobrze"".

Autorka zwycięskiego filmu otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 20 000 złotych, natomiast twórcy zwycięskiej animacji i billboardu otrzymają 10 000 złotych. Ponadto zwycięski film i animacja z tegorocznej edycji zostaną w styczniu 2010 r. wyemitowane na antenie stacji TVN, a zwycięski projekt billboardu pojawi się w mieście, które wskaże zwycięzca tej kategorii.

Trwający dwa miesiące mFestiwal jest jedną z niewielu inicjatyw z gatunku „user-generated content"" realizowanych na taką skalę w Polsce. Konkurs pozwala amatorom na wykazanie się kreatywnością w różnych kategoriach, a zwycięzcy poza nagrodami pieniężnymi mają także unikalną okazję pokazać swoją twórczość w tradycyjnych mediach - mówi Piotr Jakubowski, szef Wydziału Reklamy i Zarządzania Marką w mBanku.

W tym roku mFestiwal ponownie przyciągnął olbrzymią publiczność - serwis www.mFestiwal.pl w ciągu dwóch miesięcy odwiedziło ponad 110 tysięcy użytkowników, którzy wygenerowali 1,5 miliona odsłon. Wokół mFestiwalu powstała aktywna społeczność, w której burzliwe emocje i rywalizacja zaowocowały ponad 6 tysiącami komentarzy pod zgłoszonymi reklamami oraz na forum mFestiwalu.

Ogółem do konkursu zgłoszono 650 prac (104 filmy, 89 animacji oraz 457 billboardów), z czego wstępną selekcję przeszło 378 prac - zostały one poddane pod głosowanie Internautów.

mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Od dziewięciu lat zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. mBank proponuje także usługi telekomunikacyjne wirtualnego operatora komórkowego - mBank mobile. Z oferty mBanku korzysta ponad 2,2 mln Klientów. Ich przedstawiciele, regularnie wybierani do mRady, wraz z użytkownikami forum mBanku i bloga, tworzą mSpołeczność, pomagającą bankowi w doskonaleniu oferty.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.