Już po raz kolejny serwis korporacyjny www.brebank.pl został wyróżniony przez branżowych specjalistów. W rankingu stron europejskich przedsiębiorstw opracowanym przez szwedzką firmę Hallvarsson and Halvarsson, w kategorii firm polskich, portal BRE Banku zajął pierwsze miejsce.
„BRE Bankowi udało się stworzyć stronę, która nie odbiega od europejskich standardów”
- mówi Robin Olenius, jeden z twórców rankingu. „Witryna BRE Banku dobrze wygląda, są na niej linki do cennych informacji, ma przyjazną nawigację, kilka wyszczególnionych kontaktów do firmy i kalendarz wydarzeń”- dodaje.
„To kolejne już wyróżnienie, jakie zdobył portal BRE Banku. Każda nagroda jest dla nas niezmiernie cenna, ponieważ jest znakomitym dowodem na to, że nasz serwis www jest nie tylko innowacyjny, ale przede wszystkim przyjazny i użyteczny. Wyróżnienie cieszy tym bardziej, że zostało przyznane przez europejskich specjalistów, którzy na co dzień mają do czynienia z witrynami na naprawdę wysokim, światowym poziomie. A portal BRE Banku ma ambicje równać tylko do najlepszych”
- mówi Paulina Rutkowska, dyrektor Departamentu Marketingu i Relacji Inwestorskich BRE Banku.
"Jeszcze w tym roku planujemy uruchomienie kolejnych narzędzi pomagających w utrzymaniu relacji z klientem. Chcemy, aby portal BRE Banku zapewnił nam możliwość ciągłego informowania o nowych produktach i reagowania na zmieniające się potrzeby rynku” - dodaje Paulina Rutkowska.
W zeszłorocznym badaniu H&H portal BRE Banku zajął drugą pozycję. Tym razem twórcom portalu udało się pokonać takich konkurentów, jak TPSA i KGHM Polska Miedź, którzy zajęli odpowiednio drugie i trzecie miejsce.
- mówi Robin Olenius, jeden z twórców rankingu. „Witryna BRE Banku dobrze wygląda, są na niej linki do cennych informacji, ma przyjazną nawigację, kilka wyszczególnionych kontaktów do firmy i kalendarz wydarzeń”- dodaje.
„To kolejne już wyróżnienie, jakie zdobył portal BRE Banku. Każda nagroda jest dla nas niezmiernie cenna, ponieważ jest znakomitym dowodem na to, że nasz serwis www jest nie tylko innowacyjny, ale przede wszystkim przyjazny i użyteczny. Wyróżnienie cieszy tym bardziej, że zostało przyznane przez europejskich specjalistów, którzy na co dzień mają do czynienia z witrynami na naprawdę wysokim, światowym poziomie. A portal BRE Banku ma ambicje równać tylko do najlepszych”
- mówi Paulina Rutkowska, dyrektor Departamentu Marketingu i Relacji Inwestorskich BRE Banku.
"Jeszcze w tym roku planujemy uruchomienie kolejnych narzędzi pomagających w utrzymaniu relacji z klientem. Chcemy, aby portal BRE Banku zapewnił nam możliwość ciągłego informowania o nowych produktach i reagowania na zmieniające się potrzeby rynku” - dodaje Paulina Rutkowska.
W zeszłorocznym badaniu H&H portal BRE Banku zajął drugą pozycję. Tym razem twórcom portalu udało się pokonać takich konkurentów, jak TPSA i KGHM Polska Miedź, którzy zajęli odpowiednio drugie i trzecie miejsce.