mBank zapowiada: paleobankowość odchodzi w przeszłość, bo co 2 minuty ktoś otwiera darmowe konto w mBanku.
Ruszyła nowa kampania wizerunkowo-sprzedażowa mBanku. W spocie reklamowym pojawia się bankozaurus, alegoria prehistorycznej bankowości, której fundamentem były „potworne opłaty bankowe, monstrualne prowizje, archaiczne produkty oraz skostniałe procedury". Bankozaurus nagabuje parę Klientów mBanku, jednak oni doskonale zdają sobie sprawę, który bank gwarantuje im brak opłat oraz pewny zysk. Dlatego swoje rachunki, lokaty oraz kredyty mają w banku nowej ery - w mBanku.
Celem najnowszej kampanii jest utrwalenie wizerunku mBanku jako synonimu nowoczesności i innowacyjności - wyjaśnia Piotr Jakubowski, kierujący Wydziałem Reklamy i Zarządzania Marką w mBanku.
Po raz kolejny mBank zaskakuje i wyznacza nowe trendy w reklamie instytucji finansowych. Wprowadzamy do komunikacji sporą dawkę emocji i pokazujemy naszych Klientów w roli ambasadorów marki, wbrew powszechnie obowiązującej modzie na wykorzystywanie znanych osobistości show-biznesu w reklamach banków - dodaje Piotr Jakubowski.
Wiemy, że nasz sukces jest współtworzony przez Klientów, którzy polecają mBank i dziękujemy im za to zaangażowanie. Reklama skierowana jest do nich i do nowych, potencjalnych użytkowników. Odwołujemy się w niej do poczucia humoru, łączącego osoby, które korzystają z mBanku i tworzą go - podkreśla Ewelina Sadowska-Pilc, Dyrektor Biura Komunikacji i Zarządzania Marką.
Według naszych badań od początku roku do końca września średnio co dwie minuty ktoś otwierał konto w mBanku.
Kampania telewizyjna potrwa od 10 listopada do 7 grudnia br. i obejmie następujące stacje telewizyjne: TVN, Polsat, TVN7, TV4, Polsat2, TVN24, TVN Style, MTV, VH1, FoxLife, Comedy Central, National Geographic, Canal+Sport, ZoneEuropa. Dodatkowo reklama będzie wyświetlana w kinach sieci Cinema City, Helios, Kinoplex oraz Orange IMAX.
Kampania będzie widoczna także:
w czasopismach takich jak:
Newsweek,
Polityka,
Focus,
CKM,
Avanti,
Mamo to ja,
w internecie na największych portalach: WP.pl i Onet.pl,
na plakatach w Centrach Biznesu i mKioskach
na megaboardach przy Centrach Finansowych mBanku w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Lublinie i Szczecinie.
Kreacje do kampanii przygotowała agencja Czteryczwarte, a spot telewizyjny wyprodukowało studio Film Skafander. Postprodukcję i animację 3D bankozaurusa
wykonał Platige Image. Spot TV wyreżyserował Marcin Ziębiński. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MPG.
W ramach kampanii internetowej przygotowana została specjalna gra Ucieczka bankozaurusa. Pod adresem www.bankozaury.pl można podjąć wyzwanie zaprowadzenia bankozaurusa do Muzeum Paleobankowości. Aby zdobyć wysokie miejsce w Rankingu Graczy trzeba wykazać się zręcznością i strategicznym myśleniem. Grę opracowała agencja MOSQI.TO.
mBank to otwarta platforma finansowa dla klientów indywidualnych i firm; dla tych, którzy chcą kontrolować swoje finanse w poczuciu realnych korzyści i wygody. mBank zapewnia dostęp do szerokiej oferty bankowej, ubezpieczeniowej oraz do usług inwestycyjnych i telekomunikacyjnych. Dążeniem mBanku jest ciągłe ulepszanie i poszerzanie gamy usług, dzięki którym Klienci będą mieć swobodny dostęp do najkorzystniejszej oferty.
Celem najnowszej kampanii jest utrwalenie wizerunku mBanku jako synonimu nowoczesności i innowacyjności - wyjaśnia Piotr Jakubowski, kierujący Wydziałem Reklamy i Zarządzania Marką w mBanku.
Po raz kolejny mBank zaskakuje i wyznacza nowe trendy w reklamie instytucji finansowych. Wprowadzamy do komunikacji sporą dawkę emocji i pokazujemy naszych Klientów w roli ambasadorów marki, wbrew powszechnie obowiązującej modzie na wykorzystywanie znanych osobistości show-biznesu w reklamach banków - dodaje Piotr Jakubowski.
Wiemy, że nasz sukces jest współtworzony przez Klientów, którzy polecają mBank i dziękujemy im za to zaangażowanie. Reklama skierowana jest do nich i do nowych, potencjalnych użytkowników. Odwołujemy się w niej do poczucia humoru, łączącego osoby, które korzystają z mBanku i tworzą go - podkreśla Ewelina Sadowska-Pilc, Dyrektor Biura Komunikacji i Zarządzania Marką.
Według naszych badań od początku roku do końca września średnio co dwie minuty ktoś otwierał konto w mBanku.
Kampania telewizyjna potrwa od 10 listopada do 7 grudnia br. i obejmie następujące stacje telewizyjne: TVN, Polsat, TVN7, TV4, Polsat2, TVN24, TVN Style, MTV, VH1, FoxLife, Comedy Central, National Geographic, Canal+Sport, ZoneEuropa. Dodatkowo reklama będzie wyświetlana w kinach sieci Cinema City, Helios, Kinoplex oraz Orange IMAX.
Kampania będzie widoczna także:
w czasopismach takich jak:
Newsweek,
Polityka,
Focus,
CKM,
Avanti,
Mamo to ja,
w internecie na największych portalach: WP.pl i Onet.pl,
na plakatach w Centrach Biznesu i mKioskach
na megaboardach przy Centrach Finansowych mBanku w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Lublinie i Szczecinie.
Kreacje do kampanii przygotowała agencja Czteryczwarte, a spot telewizyjny wyprodukowało studio Film Skafander. Postprodukcję i animację 3D bankozaurusa
wykonał Platige Image. Spot TV wyreżyserował Marcin Ziębiński. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MPG.
W ramach kampanii internetowej przygotowana została specjalna gra Ucieczka bankozaurusa. Pod adresem www.bankozaury.pl można podjąć wyzwanie zaprowadzenia bankozaurusa do Muzeum Paleobankowości. Aby zdobyć wysokie miejsce w Rankingu Graczy trzeba wykazać się zręcznością i strategicznym myśleniem. Grę opracowała agencja MOSQI.TO.
mBank to otwarta platforma finansowa dla klientów indywidualnych i firm; dla tych, którzy chcą kontrolować swoje finanse w poczuciu realnych korzyści i wygody. mBank zapewnia dostęp do szerokiej oferty bankowej, ubezpieczeniowej oraz do usług inwestycyjnych i telekomunikacyjnych. Dążeniem mBanku jest ciągłe ulepszanie i poszerzanie gamy usług, dzięki którym Klienci będą mieć swobodny dostęp do najkorzystniejszej oferty.