Wychodząc naprzeciw nowym potrzebom Klientów, 1 października br. mBank rozpoczął pilotaż nowej formy obsługi.
mBank rozwija się wraz ze zmieniającymi się i rosnącymi oczekiwaniami Klientów. Wychodząc naprzeciw ich potrzebom, mBank rozpoczął pilotaż nowej formy obsługi, która zapewnia Klientom bezpośredni kontakt z konkretnym i zawsze tym samym przedstawicielem banku.
Klient mBanku, który jest lub stał się zamożny, nie zrezygnował z samoobsługi
- mówi Jarosław Mastalerz, Członek Zarządu BRE Banku, Dyrektor Banku ds. Bankowości Detalicznej i Private Banking. Jednak jest coś, co się zmienia w życiu ludzi zamożnych. Zmienia się ilość czasu, którą posiadają. Strategia mBanku na początku opierała się na cenie. Przez osiem lat nasi Klienci zmienili się, stali się niekiedy zamożni; bardziej zajęci. To, co musimy im teraz dostarczyć - to nie tylko bardzo dobra cena, ale też gwarancja, że zużyjemy minimum czasu, by dać im to, czego chcą. Bo oni wiedzą, czego chcą -
przekonuje Jarosław Mastalerz.
Udział w testach zaproponowaliśmy pierwszej grupie Klientów. Zaproszenia zostały rozesłane mailowo i w postaci komunikatów w serwisie transakcyjnym. W ramach pilotażu Klienci będą kontaktować się ze swoim Menadżerem Relacji, czyli osobę znaną im z imienia i nazwiska, która będzie:
- odpowiadać na ich zapytania dotyczące korzystania z mBanku,
- przekazywać informacje o nowych produktach i usługach mBanku,
- budować plany finansowe związane z inwestowaniem oszczędności i finansowaniem inwestycji w ramach oferty mBanku.
Podczas kontaktu z Menedżerem Relacji będzie możliwość zlecania dyspozycji jak na mLinii.
Nowa usługa mBanku to innowacja na rynku mająca na celu maksymalizację zysków Klientów i oszczędzanie ich czasu. Program pilotażowy realizowany jest z siedmioma Menadżerami Relacji w Łodzi, którzy bezpośrednie kontakty z Klientami rozpoczęli 1 października. Nazwa programu podobnie jak dokładny zakres świadczonych w jego ramach usług zostanie wypracowana we współpracy z klientami.
Pilotaż będzie realizowany do co najmniej 31 grudnia 2008 r. Po jego zakończeniu zapadnie decyzja dotycząca kształtu i zakresu usługi.
Z rachunków w mBanku korzysta już ponad 1,9 mln Klientów, którzy otworzyli ponad 2,6 mln rachunków.
mBank to otwarta platforma finansowa dla ludzi, którzy chcą kontrolować swoje finanse w poczuciu realnych korzyści i wygody. Klienci mBanku mają dostęp do szerokiej oferty bankowej, ubezpieczeniowej oraz do usług inwestycyjnych i telekomunikacyjnych. Dążeniem mBanku jest ciągłe ulepszanie i poszerzanie gamy usług, dzięki którym Klient będzie miał swobodny dostęp do najkorzystniejszej oferty.
Klient mBanku, który jest lub stał się zamożny, nie zrezygnował z samoobsługi
- mówi Jarosław Mastalerz, Członek Zarządu BRE Banku, Dyrektor Banku ds. Bankowości Detalicznej i Private Banking. Jednak jest coś, co się zmienia w życiu ludzi zamożnych. Zmienia się ilość czasu, którą posiadają. Strategia mBanku na początku opierała się na cenie. Przez osiem lat nasi Klienci zmienili się, stali się niekiedy zamożni; bardziej zajęci. To, co musimy im teraz dostarczyć - to nie tylko bardzo dobra cena, ale też gwarancja, że zużyjemy minimum czasu, by dać im to, czego chcą. Bo oni wiedzą, czego chcą -
przekonuje Jarosław Mastalerz.
Udział w testach zaproponowaliśmy pierwszej grupie Klientów. Zaproszenia zostały rozesłane mailowo i w postaci komunikatów w serwisie transakcyjnym. W ramach pilotażu Klienci będą kontaktować się ze swoim Menadżerem Relacji, czyli osobę znaną im z imienia i nazwiska, która będzie:
- odpowiadać na ich zapytania dotyczące korzystania z mBanku,
- przekazywać informacje o nowych produktach i usługach mBanku,
- budować plany finansowe związane z inwestowaniem oszczędności i finansowaniem inwestycji w ramach oferty mBanku.
Podczas kontaktu z Menedżerem Relacji będzie możliwość zlecania dyspozycji jak na mLinii.
Nowa usługa mBanku to innowacja na rynku mająca na celu maksymalizację zysków Klientów i oszczędzanie ich czasu. Program pilotażowy realizowany jest z siedmioma Menadżerami Relacji w Łodzi, którzy bezpośrednie kontakty z Klientami rozpoczęli 1 października. Nazwa programu podobnie jak dokładny zakres świadczonych w jego ramach usług zostanie wypracowana we współpracy z klientami.
Pilotaż będzie realizowany do co najmniej 31 grudnia 2008 r. Po jego zakończeniu zapadnie decyzja dotycząca kształtu i zakresu usługi.
Z rachunków w mBanku korzysta już ponad 1,9 mln Klientów, którzy otworzyli ponad 2,6 mln rachunków.
mBank to otwarta platforma finansowa dla ludzi, którzy chcą kontrolować swoje finanse w poczuciu realnych korzyści i wygody. Klienci mBanku mają dostęp do szerokiej oferty bankowej, ubezpieczeniowej oraz do usług inwestycyjnych i telekomunikacyjnych. Dążeniem mBanku jest ciągłe ulepszanie i poszerzanie gamy usług, dzięki którym Klient będzie miał swobodny dostęp do najkorzystniejszej oferty.