W MultiBanku rozpoczęła się subskrypcja lokaty 3-miesięcznej z oprocentowaniem 8,08%. Wprowadzeniu produktu towarzyszyć będzie największa w historii marki, ogólnopolska kampania marketingowa z wykorzystaniem telewizji, outdooru, prasy i niestandardowych form reklamy.
W kampanii jesiennej MultiBank podkreśla zalety oferty depozytowej dla Klientów indywidualnych. Parametry promowanych produktów dobrane są pod kątem oczekiwań grupy docelowej, czyli Klientów zamożnych. Wysokooprocentowanej lokacie 3 miesięcznej będą towarzyszyć produkty strukturyzowane, które stały się już jednym z wyróżników oferty banku. Od końca września nowi i obecni Klienci MultiBanku mogą ulokować środki na Lokacie Cappuccino, opartej o koszyk indeksów tematycznych reprezentujących zmiany cen surowców takich, jak kawa, kakao i cukier. Osoby, które zdecydują się na skorzystanie z produktu będą mogły założyć dodatkowo lokatę 3-miesięczną z oprocentowaniem 10% w skali roku. Wraz z końcem subskrypcji kolejnych produktów strukturyzowanych w ofercie możemy spodziewać się nowych propozycji o podobnym charakterze.
- Prezentując prestiżowy i aspiracyjny produkt mówimy jednocześnie kim jesteśmy i jakie wartości cenią nasi Klienci.
Dlatego wyraźnie komunikujemy wyróżniki marki MultiBank - unikalny model obsługi Klienta oparty o wiarygodne i profesjonalne doradztwo oraz nowoczesny, ekskluzywny design placówek.
Kampanię jesienną, pod względem nakładów finansowych i siły komunikatu, możemy przyrównać do kampanii na najbardziej konkurencyjnych rynkach – na przykład FMCG – mówi Wojciech Bolanowski, Dyrektor Biura Marketingu MultiBanku – Obok celów typowo sprzedażowych w tym akwizycji nowych klientów założyliśmy sobie ambitny cel znaczącego zwiększenia rozpoznawalności marki. Dlatego zadbaliśmy aby w spocie telewizyjnym było wyraźnie prezentowane logo wraz z nazwą banku. – wyjaśnia Bolanowski
Promocja lokaty Zysk Wyższej Klasy to największa, pod względem nakładów finansowych, kampania w historii MultiBanku. Już 1 października stacje telewizyjne rozpoczną emisję spotów reklamowych (prime time, wokół programów informacyjnych, publicystycznych i bloków filmowych), a na ulicach dużych miast pojawią się kreacje outdoorowe. Bank wykorzysta ok. 300 nośników w całej Polsce (siatki wielkoformatowe - megaboard’y, backlight’y, frontlight’y, coffee point’y). Dodatkowo, reklamy zachęcające do skorzystania z usług MultiBanku pojawią się w biurowcach i centrach biznesu. Po raz pierwszy, bank będzie w kampanii ogólnopolskiej promował wybrane placówki w największych miastach.
- W pięciu największych miastach pojawią się billboardy z mapkami dojazdu do placówek MultiBanku. Zadaliśmy sobie trud, aby do konkretnych nośników dostosować mapki wskazujące jak dotrzeć do najbliższego oddziału banku. Lokalne działania będziemy dodatkowo wspierać kampanią w regionalnych mutacjach dzienników i promocjami w placówkach. Skorzystaliśmy z potencjału Centrów Usług Finansowych MultiBanku i wykleiliśmy ich witryny plakatami. W ten sposób otrzymaliśmy około 2500 m2 dodatkowej powierzchni reklamowej – mówi Bolanowski
Kampania będzie dodatkowo wspierana eventami w kinach (Cinema City, iMAX) oraz działaniami reklamowymi w prasie i Internecie.
Kreacje do kampanii przygotowała Agencja BBDO Warszawa, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.
Informacje dodatkowe:
1. Start kampanii: 1 października 2008
2. Produkt główny kampanii:
Depozyt krótkoterminowy – lokata 3-mieisęczna, oprocentowanie: 8,08%, próg wejścia: 20 tys. PLN. Maksymalna wysokość wkładu 2 mln. PLN.
Nowi Klienci mogą otworzyć lokatę w placówce, przez Internet lub za pośrednictwem call center. Aktualni klienci mogą skorzystać z pomocy doradcy w placówce lub w call center.
3. Nośniki:
- Telewizja: (TVN, TVN24, TVN Style, TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, Discovery Channel, Animal Planet)
- Outdoor (megaboard’y, backilight’y, frontlight’y, coffee point’y, centra biznesu, Centra Usług Finansowych MultiBanku)
- Internet (Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Money.pl, Bankier.pl, Infor.pl, Gazetaprawna.pl, Zumi.pl, Naszaklasa.pl,)
- Prasa (wybrane mutacje: Dziennik The Times, Dziennik Polska Świat Europa, Gazeta Wyborcza, Metro).
- Kino (Cinema City, Orange iMAX)
- Prezentując prestiżowy i aspiracyjny produkt mówimy jednocześnie kim jesteśmy i jakie wartości cenią nasi Klienci.
Dlatego wyraźnie komunikujemy wyróżniki marki MultiBank - unikalny model obsługi Klienta oparty o wiarygodne i profesjonalne doradztwo oraz nowoczesny, ekskluzywny design placówek.
Kampanię jesienną, pod względem nakładów finansowych i siły komunikatu, możemy przyrównać do kampanii na najbardziej konkurencyjnych rynkach – na przykład FMCG – mówi Wojciech Bolanowski, Dyrektor Biura Marketingu MultiBanku – Obok celów typowo sprzedażowych w tym akwizycji nowych klientów założyliśmy sobie ambitny cel znaczącego zwiększenia rozpoznawalności marki. Dlatego zadbaliśmy aby w spocie telewizyjnym było wyraźnie prezentowane logo wraz z nazwą banku. – wyjaśnia Bolanowski
Promocja lokaty Zysk Wyższej Klasy to największa, pod względem nakładów finansowych, kampania w historii MultiBanku. Już 1 października stacje telewizyjne rozpoczną emisję spotów reklamowych (prime time, wokół programów informacyjnych, publicystycznych i bloków filmowych), a na ulicach dużych miast pojawią się kreacje outdoorowe. Bank wykorzysta ok. 300 nośników w całej Polsce (siatki wielkoformatowe - megaboard’y, backlight’y, frontlight’y, coffee point’y). Dodatkowo, reklamy zachęcające do skorzystania z usług MultiBanku pojawią się w biurowcach i centrach biznesu. Po raz pierwszy, bank będzie w kampanii ogólnopolskiej promował wybrane placówki w największych miastach.
- W pięciu największych miastach pojawią się billboardy z mapkami dojazdu do placówek MultiBanku. Zadaliśmy sobie trud, aby do konkretnych nośników dostosować mapki wskazujące jak dotrzeć do najbliższego oddziału banku. Lokalne działania będziemy dodatkowo wspierać kampanią w regionalnych mutacjach dzienników i promocjami w placówkach. Skorzystaliśmy z potencjału Centrów Usług Finansowych MultiBanku i wykleiliśmy ich witryny plakatami. W ten sposób otrzymaliśmy około 2500 m2 dodatkowej powierzchni reklamowej – mówi Bolanowski
Kampania będzie dodatkowo wspierana eventami w kinach (Cinema City, iMAX) oraz działaniami reklamowymi w prasie i Internecie.
Kreacje do kampanii przygotowała Agencja BBDO Warszawa, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.
Informacje dodatkowe:
1. Start kampanii: 1 października 2008
2. Produkt główny kampanii:
Depozyt krótkoterminowy – lokata 3-mieisęczna, oprocentowanie: 8,08%, próg wejścia: 20 tys. PLN. Maksymalna wysokość wkładu 2 mln. PLN.
Nowi Klienci mogą otworzyć lokatę w placówce, przez Internet lub za pośrednictwem call center. Aktualni klienci mogą skorzystać z pomocy doradcy w placówce lub w call center.
3. Nośniki:
- Telewizja: (TVN, TVN24, TVN Style, TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, Discovery Channel, Animal Planet)
- Outdoor (megaboard’y, backilight’y, frontlight’y, coffee point’y, centra biznesu, Centra Usług Finansowych MultiBanku)
- Internet (Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Money.pl, Bankier.pl, Infor.pl, Gazetaprawna.pl, Zumi.pl, Naszaklasa.pl,)
- Prasa (wybrane mutacje: Dziennik The Times, Dziennik Polska Świat Europa, Gazeta Wyborcza, Metro).
- Kino (Cinema City, Orange iMAX)