Od 1 października 2008 w Centrum Ubezpieczeń Komunikacyjnych, wspólnej platformie BRE Ubezpieczenia TU S.A. i MultiBanku, pojawi się nowa marka - MultiDirect, która zastąpi Go!Direct.
CUK czyli Centrum Ubezpieczeń Komunikacyjnych MultiBanku daje Klientom możliwość ubezpieczenia posiadanego pojazdu w systemie direct, czyli za pośrednictwem internetu i telefonu. Zintegrowana z serwisem transakcyjnym MultiBanku platforma, pozwala na samodzielną kalkulację wysokości składek za ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance wraz z opcjami dodatkowymi.
Platforma daje wybór spośród ofert kilku ubezpieczycieli oraz dostęp do szczegółów polisy przez 24 godziny na dobę. Jedną z dostępnych aktualnie marek jest Go!Direct należąca do BRE Ubezpieczenia TU S.A. Pierwszego października w jej miejsce pojawi się marka MultiDirect, należąca do tej samej spółki.
- Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie nazwy MultiDirect, aby podkreślić, że jest blisko związana z Bankiem i przygotowana specjalnie dla naszych Klientów. Osoby korzystające z usług bankowych, doceniają możliwość obsługi wszystkich produktów finansowych w jednym miejscu, a dodatkową wartością są sprawdzone, budzące zaufanie marki. Systematycznie poszerzamy ofertę i funkcjonalność serwisu MultiBanku i staramy się korzystać z potencjału komunikacyjnego marki MultiBank. Przykładem jest nasz sklep internetowy o nazwie MultiPasaż, a teraz marka MultiDirect - wyjaśnia Hubert Pałgan, odpowiedzialny za ofertę produktową MultiBanku.
Zarówno Klienci dokonujący zakupu nowego ubezpieczenia, jak również przedłużający na kolejny rok posiadane już polisy komunikacyjne będą korzystać od 1 października z produktów pod marką MultiDirect. W przypadku przedłużenia na kolejne 12 miesięcy zakupionego w ubiegłym roku ubezpieczenia Go!Direct wybrany przez Klientów zakres ubezpieczenia nie zostaje zmieniony.
Informacje dodatkowe:
Podstawową zaletą kanału direct jest to, że umożliwia on stworzenie narzędzi pozwalających na szybkie i łatwe porównanie konkurencyjnych ofert oraz na wygodne zarządzanie kosztami ubezpieczenia. W Centrum Ubezpieczeń Komunikacyjnych składki pobierane są automatycznie z rachunku Klienta. Obecnie, Klienci mogą wybierać spośród ofert czterech marek:
- HDI Asekuracja
- Benefia
- Go!Direct (od 1.X.2008 MultiDirect)
- BRE Ubezpieczenia
Partnerami projektu są też reasekurator Swiss Re oraz Ergo Hestia, likwidująca szkody Go! Direct (od 1.X.2008 MultiDirect). Oprócz standardowych produktów OC i AC Klienci mają możliwość skorzystania z szeregu usług dodatkowych, m.in. z samochodu zastępczego, ochrony prawnej, czy ubezpieczenia życia. Dodatkowo, potwierdzenie zawarcia ubezpieczenia OC dostępne jest w 6 językach (m.in. angielski, francuski, niemiecki).
Oferta Centrum Ubezpieczeń Komunikacyjnych została przygotowana dla Klientów posiadających rachunek w MultiBanku. Dzięki integracji z internetowym serwisem transakcyjnym Klient podaje w serwisie jedynie informacje dotyczące pojazdu oraz przebiegu ubezpieczenia, bez konieczności wpisywania ponownie swoich danych. Po tym czasie system przedstawia w zestawieniu 7 różnych opcji ubezpieczenia do porównania. W zależności od wybranego wariantu Klient może również przejść do opcji dodatkowych:
- Assistance w 4 wariantach
- Następstwa Nieszczęśliwych Wypadków Komunikacyjnych (z sumami ubezpieczenia 10 tys. i 20 tys. zł)
- Samochód zastępczy
- Ochrona Prawna Posiadacza Rachunku
- Trwała Niezdolność do Pracy w Wyniku Wypadku Komunikacyjnego
- Ubezpieczenie Życia Posiadacza Pojazdu
- Pobyt w Szpitalu w Wyniku Wypadku Komunikacyjnego
Integracja sprzedaży i obsługi ubezpieczeń w MultiBanku daje też szereg innych korzyści takich jak: tanie płatności miesięczne, których pilnuje MultiBank (miesięczne składki są automatycznie i bezpłatnie pobierane z rachunku Klienta), automatyczne przedłużenie polisy po roku.
Platforma daje wybór spośród ofert kilku ubezpieczycieli oraz dostęp do szczegółów polisy przez 24 godziny na dobę. Jedną z dostępnych aktualnie marek jest Go!Direct należąca do BRE Ubezpieczenia TU S.A. Pierwszego października w jej miejsce pojawi się marka MultiDirect, należąca do tej samej spółki.
- Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie nazwy MultiDirect, aby podkreślić, że jest blisko związana z Bankiem i przygotowana specjalnie dla naszych Klientów. Osoby korzystające z usług bankowych, doceniają możliwość obsługi wszystkich produktów finansowych w jednym miejscu, a dodatkową wartością są sprawdzone, budzące zaufanie marki. Systematycznie poszerzamy ofertę i funkcjonalność serwisu MultiBanku i staramy się korzystać z potencjału komunikacyjnego marki MultiBank. Przykładem jest nasz sklep internetowy o nazwie MultiPasaż, a teraz marka MultiDirect - wyjaśnia Hubert Pałgan, odpowiedzialny za ofertę produktową MultiBanku.
Zarówno Klienci dokonujący zakupu nowego ubezpieczenia, jak również przedłużający na kolejny rok posiadane już polisy komunikacyjne będą korzystać od 1 października z produktów pod marką MultiDirect. W przypadku przedłużenia na kolejne 12 miesięcy zakupionego w ubiegłym roku ubezpieczenia Go!Direct wybrany przez Klientów zakres ubezpieczenia nie zostaje zmieniony.
Informacje dodatkowe:
Podstawową zaletą kanału direct jest to, że umożliwia on stworzenie narzędzi pozwalających na szybkie i łatwe porównanie konkurencyjnych ofert oraz na wygodne zarządzanie kosztami ubezpieczenia. W Centrum Ubezpieczeń Komunikacyjnych składki pobierane są automatycznie z rachunku Klienta. Obecnie, Klienci mogą wybierać spośród ofert czterech marek:
- HDI Asekuracja
- Benefia
- Go!Direct (od 1.X.2008 MultiDirect)
- BRE Ubezpieczenia
Partnerami projektu są też reasekurator Swiss Re oraz Ergo Hestia, likwidująca szkody Go! Direct (od 1.X.2008 MultiDirect). Oprócz standardowych produktów OC i AC Klienci mają możliwość skorzystania z szeregu usług dodatkowych, m.in. z samochodu zastępczego, ochrony prawnej, czy ubezpieczenia życia. Dodatkowo, potwierdzenie zawarcia ubezpieczenia OC dostępne jest w 6 językach (m.in. angielski, francuski, niemiecki).
Oferta Centrum Ubezpieczeń Komunikacyjnych została przygotowana dla Klientów posiadających rachunek w MultiBanku. Dzięki integracji z internetowym serwisem transakcyjnym Klient podaje w serwisie jedynie informacje dotyczące pojazdu oraz przebiegu ubezpieczenia, bez konieczności wpisywania ponownie swoich danych. Po tym czasie system przedstawia w zestawieniu 7 różnych opcji ubezpieczenia do porównania. W zależności od wybranego wariantu Klient może również przejść do opcji dodatkowych:
- Assistance w 4 wariantach
- Następstwa Nieszczęśliwych Wypadków Komunikacyjnych (z sumami ubezpieczenia 10 tys. i 20 tys. zł)
- Samochód zastępczy
- Ochrona Prawna Posiadacza Rachunku
- Trwała Niezdolność do Pracy w Wyniku Wypadku Komunikacyjnego
- Ubezpieczenie Życia Posiadacza Pojazdu
- Pobyt w Szpitalu w Wyniku Wypadku Komunikacyjnego
Integracja sprzedaży i obsługi ubezpieczeń w MultiBanku daje też szereg innych korzyści takich jak: tanie płatności miesięczne, których pilnuje MultiBank (miesięczne składki są automatycznie i bezpłatnie pobierane z rachunku Klienta), automatyczne przedłużenie polisy po roku.