Od 1 października br.marka ubezpieczeń komunikacyjnych Go!Direct, oferowana w mBanku zostaje zastąpiona nową nazwą - mDirect.
Zdecydowaliśmy się na zmianę nazwy ubezpieczeń komunikacyjnych OC i AC w mBanku, aby w ten sposób podkreślić ich przynależność do grupy produktów dedykowanych Klientom mBanku. Nowa marka, mDirect, obejmuje zarówno nowe ubezpieczenia, jak i polisy odnowione, które będą wysyłane do Klientów po 30 września 2008 roku
- mówi Małgorzata Cieślak, ekspert ds. ubezpieczeń w mBanku.
Nadal pod marką Go!Direct dostępne będą ubezpieczenia mieszkań i domów oraz ubezpieczenie podróżne. W przyszłości również te ubezpieczenia będą sprzedawane pod marką mDirect.
Klient w mBanku otrzymuje zawsze najlepszą ofertę w najlepszej cenie. Oprócz ubezpieczenia komunikacyjnego OC i AC Klienci mają także do wyboru kilkanaście opcji dodatkowych między innymi assistance w czterech wariantach, NNW, samochód zastępczy, ochronę prawną, ubezpieczenie pobytu w szpitalu czy ubezpieczenie życia posiadacza pojazdu. Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych umożliwia porównanie dostępnych kilku ofert, zakup oraz obsługę polisy on-line.
Z oferty Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych mogą skorzystać osoby posiadające rachunek eKONTO w mBanku. Poprzez stały, wygodny dostęp do usług oraz najkorzystniejszą na rynku cenę, mBank realizuje w Supermarkecie US swoją misję: maksimum korzyści i wygoda.
Ubezpieczenie OC i AC w mBanku zaprojektowane przez BRE Ubezpieczenia zapewnia komfort i bezpieczeństwo. W 2008 roku dla Klientów uruchomiona została również sprzedaż ubezpieczeń przez telefon.
Klienci za pośrednictwem mBanku kupili już ponad 160 tys. polis.
Za wdrożony model Supermarketu US jego twórcy otrzymali już kilka nagród, między innymi ALICJĘ 2007 - nagrodę dla najlepszego produktu finansowego miesięcznika
Twój Sty l, EUROPRODUKT - w konkursie pod patronatem Ministerstwa Gospodarki oraz „Indywidualność Rynku - Merkury 2007"" w kategorii produkt, za wyjątkowy projekt finansowo-ubezpieczeniowy.
Ostatnio Supermarket US uhonorowano także tytułem „Hit Roku"" oraz „Rekomendacją
Gazety Bankowej"" w kategorii rozwiązanie informatyczne, w organizowanym przez ten tygodnik konkursie dla instytucji finansowych.
- mówi Małgorzata Cieślak, ekspert ds. ubezpieczeń w mBanku.
Nadal pod marką Go!Direct dostępne będą ubezpieczenia mieszkań i domów oraz ubezpieczenie podróżne. W przyszłości również te ubezpieczenia będą sprzedawane pod marką mDirect.
Klient w mBanku otrzymuje zawsze najlepszą ofertę w najlepszej cenie. Oprócz ubezpieczenia komunikacyjnego OC i AC Klienci mają także do wyboru kilkanaście opcji dodatkowych między innymi assistance w czterech wariantach, NNW, samochód zastępczy, ochronę prawną, ubezpieczenie pobytu w szpitalu czy ubezpieczenie życia posiadacza pojazdu. Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych umożliwia porównanie dostępnych kilku ofert, zakup oraz obsługę polisy on-line.
Z oferty Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych mogą skorzystać osoby posiadające rachunek eKONTO w mBanku. Poprzez stały, wygodny dostęp do usług oraz najkorzystniejszą na rynku cenę, mBank realizuje w Supermarkecie US swoją misję: maksimum korzyści i wygoda.
Ubezpieczenie OC i AC w mBanku zaprojektowane przez BRE Ubezpieczenia zapewnia komfort i bezpieczeństwo. W 2008 roku dla Klientów uruchomiona została również sprzedaż ubezpieczeń przez telefon.
Klienci za pośrednictwem mBanku kupili już ponad 160 tys. polis.
Za wdrożony model Supermarketu US jego twórcy otrzymali już kilka nagród, między innymi ALICJĘ 2007 - nagrodę dla najlepszego produktu finansowego miesięcznika
Twój Sty l, EUROPRODUKT - w konkursie pod patronatem Ministerstwa Gospodarki oraz „Indywidualność Rynku - Merkury 2007"" w kategorii produkt, za wyjątkowy projekt finansowo-ubezpieczeniowy.
Ostatnio Supermarket US uhonorowano także tytułem „Hit Roku"" oraz „Rekomendacją
Gazety Bankowej"" w kategorii rozwiązanie informatyczne, w organizowanym przez ten tygodnik konkursie dla instytucji finansowych.