mBank zaprasza swoich Klientów na wiosenne zakupy z rabatami.
Do 22 marca br. trwa promocja, dzięki której Klienci płacący dowolną kartą mBanku w sklepach: Vistula, Wólczanka, Galeria Centrum, W.Kruk (z wyłączeniem zegarków) i Deni Cler otrzymują 20% rabatu. Warunkiem otrzymania specjalnej zniżki, jest poinformowanie sprzedawcy o chęci skorzystania z rabatu. Lista sklepów biorących udział w promocji dostępna jest w serwisie mBanku. mRabatki mają na celu nagradzanie ponad 2 mln Klientów mBanku bez spełniania dodatkowych warunków czy konieczności uciążliwego liczenia punktów. Program podnosi atrakcyjność oferty dla obecnych i przyszłych Klientów. Jest wartością dodaną do usług bankowych, pożądaną przez Klientów mBanku, najchętniej płacących kartami za swoje zakupy wśród wszystkich Klientów banków w Polsce.
Cechą wyróżniającą mRabatki od innych typowych działań promocyjno-lojalnościowych jest fakt, że mBank świadomie dopasowuje partnerów biznesowych uczestniczących w programie, dzięki analizie bieżących informacji na temat preferencji Klientów, związanych z dokonywaniem zakupów bezgotówkowych.
mBank to otwarta platforma finansowa dla klientów indywidualnych i firm; dla tych, którzy chcą kontrolować swoje finanse w poczuciu realnych korzyści i wygody. mBank zapewnia dostęp do szerokiej oferty bankowej, ubezpieczeniowej oraz do usług inwestycyjnych i telekomunikacyjnych. Dążeniem mBanku jest ciągłe ulepszanie i poszerzanie gamy usług, dzięki którym Klienci będą mieć swobodny dostęp do najkorzystniejszej oferty.
Cechą wyróżniającą mRabatki od innych typowych działań promocyjno-lojalnościowych jest fakt, że mBank świadomie dopasowuje partnerów biznesowych uczestniczących w programie, dzięki analizie bieżących informacji na temat preferencji Klientów, związanych z dokonywaniem zakupów bezgotówkowych.
mBank to otwarta platforma finansowa dla klientów indywidualnych i firm; dla tych, którzy chcą kontrolować swoje finanse w poczuciu realnych korzyści i wygody. mBank zapewnia dostęp do szerokiej oferty bankowej, ubezpieczeniowej oraz do usług inwestycyjnych i telekomunikacyjnych. Dążeniem mBanku jest ciągłe ulepszanie i poszerzanie gamy usług, dzięki którym Klienci będą mieć swobodny dostęp do najkorzystniejszej oferty.