MultiBank doceniony przez Klientów
Copy

Kopiuj tekst

MultiBank doceniony przez Klientów

MultiBank zajął pierwsze miejsce w kategorii banki i otrzymał Godło Jakości Obsługi 2008, nagrodę przyznawaną na podstawie opinii konsumentów, o poziomie usług świadczonych przez instytucje.

Raport "Jakość obsługi w Polsce – Raport ogólnobranżowy" został przygotowany w oparciu o analizę opinii klientów na co dzień korzystających z usług ocenianych firm. Po rejestracji, respondenci przekazywali swoje uwagi dotyczące między innymi wiedzy i kompetencji personelu, oferty, wyglądu miejsca, w którym są obsługiwani i ogólnych wrażeń związanych ze współpracą z daną instytucją.

MultiBank z wynikiem 2,83 zwyciężył w kategorii banki, uzyskując 132 % przewagi w stosunku do średniego wskaźnika jakości obsługi w branży bankowej wynoszącej 1,22.

- Pomimo dynamicznego rozwoju kanałów zdalnych, możliwość spotkania się z doradcą bankowym, który wyjaśni ewentualne wątpliwości i pomoże znaleźć optymalne rozwiązania pozostaje istotną wartością dla Klientów. Przełomowe decyzje związane ze skorzystaniem z kredytu czy inwestowaniem oszczędności warto skonsultować ze specjalistą. Dostęp do profesjonalnych doradców i przyjaznych placówek stanowi więc jeden z kluczowych czynników dla Klientów podejmujących decyzję o wyborze partnera finansowego– mówi Cezary Kocik, Dyrektor Bank ds. MultiBanku

– Dlatego wysoka jakość obsługi jest wpisana w naszą strategię i staramy się utrzymywać ją na poziomie wyznaczającym standardy na rynku. W tym celu cyklicznie prowadzimy szkolenia dla doradców i badamy ich rezultaty między innymi techniką mystery shopping. Mamy świadomość, że nie jesteśmy w stanie wyeliminować wszystkich niepożądanych sytuacji, ale nagroda przyznana przez Klientów i zwycięstwo w rankingu, to sygnał, że zbliżamy się do spełnienia ich oczekiwań i realizacji własnych założeń – dodaje

Informacje dodatkowe:
Godło Jakości Obsługi 2008

Szczegółowe informacje dotyczące badania i jego wyników są do pobrania w oficjalnym serwisie Programu:
http://www.jakoscobslugi.pl/

Uwagi Klientów dotyczące MultiBanku:
http://www.jakoscobslugi.pl/find/findObservation.action?query=multibank&submit.x=25&submit.y=16

MultiBank dla wymagających Klientów

Dziś z usług MultiBanku korzysta ponad pół miliona Klientów. Bank dysponuje szeroką ofertą produktów kredytowych dla osób fizycznych i przedsiębiorców. Szczyci się unikalnym połączeniem wysokiej jakości doradztwa w ponad 130 placówkach z jednym z najlepszych w Polsce internetowych systemów transakcyjnych, umożliwiającym zdalne zarządzanie finansami oraz korzystanie z szerokiej gamy produktów on-line.

Klientów zamożnych MultiBank zaprasza do Klubu Ekskluzywnej Bankowości Aquarius. Klub istnieje po to, by zaspokajać indywidualne potrzeby finansowe oraz łączyć klubowiczów w społeczność dzielącą podobne pasje i marzenia.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.