Zwycięzcy mFestiwalu otrzymają specjalne wyróżnienia - ich prace trafią do telewizji oraz na plakaty w punktach mBanku w całym kraju.
28 lipca br. przed wydaniem Faktów TVN o godz. 19:00 zostanie wyemitowany zwycięski film „Zdecydowanie z mBankiem". Będzie to pierwszy przypadek emisji w TV reklamy przygotowanej przez klienta banku. Dodatkowo wybrane plakaty nagrodzonych i wyróżnionych uczestników mFestiwalu zostaną pokazane w Centrach Finansowych i mKioskach w całej Polsce już w sierpniu. Cztery najciekawsze spoty będą wyświetlane także podczas OFF Festiwalu w Mysłowicach.
Festiwal w liczbach:
zgłoszono 267 filmów,
przesłano 639 plakatów,
ogółem nagrodzono i wyróżniono 33 uczestników, a wartość przyznanych nagród i wyróżnień przekroczyła 71 000 zł,
w wyszukiwarce Google można było znaleźć 11 500 stron zawierających frazę "mFestiwal".
Festiwal reklamy mBanku oceniamy bardzo pozytywnie. Serwis www.mFestiwal.pl odwiedziło ponad 121 000 unikalnych użytkowników, którzy dokonali 1,8 miliona odsłon. Niezliczone posty, komentarze, opisy i linki, jakie uczestnicy mFestiwalu zamieścili na innych stronach i portalach świadczą o zaangażowaniu i pomysłowości. Co więcej, wiele filmów i plakatów wzbudziło gorące dyskusje między ich zwolennikami i przeciwnikami - na portalu pojawiło się ponad 4 000 komentarzy. Przez 2 miesiące trwania mFestiwalu Internauci oddali ponad 154 000. głosów - mówi Piotr Jakubowski, odpowiedzialny za projekt mFestiwal. Bardzo dziękujemy wszystkim uczestnikom oraz sympatykom Festiwalu za aktywny udział w konkursie.
lanowane jest przeprowadzenie kolejnej edycji mFestiwalu, zostanie on również przeprowadzony w mBanku w Czechach .
Aby wziąć udział w mFestiwalu wystarczyło nakręcić własną propozycję reklamy TV lub zaprojektować plakat reklamowy dla mBanku i zamieścić na stronie internetowej festiwalu. Zwycięzców konkursu wybierali Internauci, głosując bezpośrednio na stronie na wybrane filmy i plakaty. Dodatkowo Komisja mFestiwalu przyznała specjalne nagrody. Ogłoszenie laureatów odbyło się 20 czerwca br.
Festiwal w liczbach:
zgłoszono 267 filmów,
przesłano 639 plakatów,
ogółem nagrodzono i wyróżniono 33 uczestników, a wartość przyznanych nagród i wyróżnień przekroczyła 71 000 zł,
w wyszukiwarce Google można było znaleźć 11 500 stron zawierających frazę "mFestiwal".
Festiwal reklamy mBanku oceniamy bardzo pozytywnie. Serwis www.mFestiwal.pl odwiedziło ponad 121 000 unikalnych użytkowników, którzy dokonali 1,8 miliona odsłon. Niezliczone posty, komentarze, opisy i linki, jakie uczestnicy mFestiwalu zamieścili na innych stronach i portalach świadczą o zaangażowaniu i pomysłowości. Co więcej, wiele filmów i plakatów wzbudziło gorące dyskusje między ich zwolennikami i przeciwnikami - na portalu pojawiło się ponad 4 000 komentarzy. Przez 2 miesiące trwania mFestiwalu Internauci oddali ponad 154 000. głosów - mówi Piotr Jakubowski, odpowiedzialny za projekt mFestiwal. Bardzo dziękujemy wszystkim uczestnikom oraz sympatykom Festiwalu za aktywny udział w konkursie.
lanowane jest przeprowadzenie kolejnej edycji mFestiwalu, zostanie on również przeprowadzony w mBanku w Czechach .
Aby wziąć udział w mFestiwalu wystarczyło nakręcić własną propozycję reklamy TV lub zaprojektować plakat reklamowy dla mBanku i zamieścić na stronie internetowej festiwalu. Zwycięzców konkursu wybierali Internauci, głosując bezpośrednio na stronie na wybrane filmy i plakaty. Dodatkowo Komisja mFestiwalu przyznała specjalne nagrody. Ogłoszenie laureatów odbyło się 20 czerwca br.