mBank mobile daje wszystkim swoim Użytkownikom 20 darmowych wizytówek.
Kolejną nowością w mBank mobile są bezpłatne wizytówki, które Klienci mogą wysłać w celu powiadomienia przyjaciół i znajomych o swoim nowym numerze telefonu. Wystarczy wysłać SMS-a pod nr 2323 wpisując w treści numer telefonu odbiorcy wizytówki oraz swój podpis, np. "783399000 Kasia". Odbiorca dostanie SMS-a z informacją o nowym numerze telefonu Użytkownika wraz z jego podpisem, np.: „Mój nowy numer to: +48783300566 Kasia". Maksymalna długość podpisu to 30 znaków. Usługa dostępna jest od 16 lipca br. dla wszystkich numerów w mBank mobile.
Na start mBank mobile daje 20 darmowych wizytówek do wykorzystania bezterminowo. Za każdą następną wizytówkę Klient zapłaci tyle ile za SMS, czyli 14 gr. Swój numer telefonu można wysyłać do wszystkich sieci komórkowych - w przypadku wysyłki wizytówki do sieci zagranicznych należy pamiętać o międzynarodowym prefiksie przed numerem odbiorcy. Liczbę pozostałych darmowych wizytówek można sprawdzić wpisując na klawiaturze telefonu krótki kod *121# i zatwierdzając przyciskiem „zadzwoń".
mBank mobile to telefonia komórkowa mBanku - unikalne połączenie usług telekomunikacyjnych i bankowych. Jedna prosta, przejrzysta oferta - jedna stawka
45 groszy za minutę i 14 groszy za SMS do wszystkich sieci, to podstawowy wyróżnik oferty.
Na start mBank mobile daje 20 darmowych wizytówek do wykorzystania bezterminowo. Za każdą następną wizytówkę Klient zapłaci tyle ile za SMS, czyli 14 gr. Swój numer telefonu można wysyłać do wszystkich sieci komórkowych - w przypadku wysyłki wizytówki do sieci zagranicznych należy pamiętać o międzynarodowym prefiksie przed numerem odbiorcy. Liczbę pozostałych darmowych wizytówek można sprawdzić wpisując na klawiaturze telefonu krótki kod *121# i zatwierdzając przyciskiem „zadzwoń".
mBank mobile to telefonia komórkowa mBanku - unikalne połączenie usług telekomunikacyjnych i bankowych. Jedna prosta, przejrzysta oferta - jedna stawka
45 groszy za minutę i 14 groszy za SMS do wszystkich sieci, to podstawowy wyróżnik oferty.