Fundacja BRE Banku nagrodzona
Copy

Kopiuj tekst

Fundacja BRE Banku nagrodzona

Fundacja BRE Banku, która już od dwóch lat angażuje się we wspieranie akcji edukacyjnej „Cała Polska czyta dzieciom”, otrzymała wyróżnienie w tegorocznym, VII już finale kampanii.

16 lutego br. w Teatrze Żydowskim w Warszawie odbył się kolejny finał kampanii „Cała Polska czyta dzieciom”, organizowanej przez Fundację ABCXXI. Uroczystość stanowiła podsumowanie VII kampanii społecznej na rzecz promowania głośnego czytania wśród dzieci. Nagrodzono wolontariuszy, koordynatorów programu oraz wieloletnich partnerów. W gronie wyróżnionych firm znalazła się Fundacja BRE Banku, która od 2 lat zaangażowana jest we wspieranie kampanii edukacyjnej, stworzonej z myślą o najmłodszych. Nagrodę odebrał prezes zarządu Fundacji BRE Banku, Henryk Okrzeja.

„Otrzymane wyróżnienie jest dowodem na to, że zaangażowanie w promowanie czytelnictwa wśród dzieci jest bardzo cenione” - mówi Henryk Okrzeja, prezes Fundacji BRE Banku. „W dzisiejszych czasach, gdy głośne czytanie dzieciom staje się coraz mniej popularne i ustępuje miejsca grom komputerowym, kampania społeczna „Cała Polska czyta Dzieciom” to prawdziwy skarb. Czytanie stanowi szalenie ważny element w kształtowaniu postaw i wartości u dzieci, który owocuje wrażliwością i otwartością w dorosłym życiu. Złożoność kampanii oraz dbałość organizatorów o wzbogacanie programu o nowe elementy sprawia, że z każdym rokiem jest ona coraz bardziej urozmaicona i spotyka się z ogromnym zainteresowaniem wśród rodziców i pedagogów szkolnych” – dodaje Henryk Okrzeja.

Istotą działania Fundacji ABCXXI „Cała Polska czyta dzieciom” jest wspieranie zdrowia emocjonalnego - psychicznego, umysłowego oraz moralnego - dzieci i młodzieży, głównie poprzez działania oświatowe i edukacyjne. Kampania społeczna zainaugurowana w czerwcu 2001 roku uświadamia społeczeństwu, jaki wpływ na rozwój emocjonalny ma czytanie i jednocześnie umożliwia wyrobienie u dorosłych nawyku codziennego czytania dzieciom. VII kampanię wzbogaciły wykłady Jima Trelease’a – amerykańskiego propagatora głośnego czytania, które odbyły się w Krakowie, Oświęcimiu, Wieliczce, Toruniu i w Warszawie.

Finał kampanii uświetnił wykład prof. Andrzeja Zolla na temat roli czytania. Gościem specjalnym był prof. Maciej Wojtyszko, a całość poprowadził Kabaret Moralnego Niepokoju.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.