Z „Gwarancją najniższej ceny" w mBanku Klienci mają pewność, że nie przepłacą za ubezpieczenie samochodu OC+AC.
mBank uruchomił kolejną promocję „Gwarancja najniższej ceny" - jeśli po nabyciu polisy w Supermarkecie Ubezpieczeń Samochodowych Klient otrzyma propozycję zakupu tańszego ubezpieczenia OC i AC, zostanie mu zwrócona różnica ceny. Promocja obejmuje Klientów, którzy kupili w mBanku ubezpieczenia w okresie od 1 do 31 lipca br. (włącznie).
Aby otrzymać zwrot należy w ciągu 14 dni od daty zakupu pakietu OC i AC przedstawić kalkulację składki potwierdzoną przez innego ubezpieczyciela. Ubezpieczenie musi obejmować taki sam zakres ubezpieczenia, a składka musi być wyliczona dla takiej samej wartości samochodu. Nowa kalkulacja nie może zawierać tzw. "zniżek pracowniczych" lub zniżek za zakup innych produktów u tego ubezpieczyciela.
Różnica w cenie zostanie przekazana na rachunek eKONTO uczestnika promocji, a jeśli Klient spłaca raty, to zostanie dokonane przeliczenia wysokości nowych rat.
Klient w mBanku otrzymuje zawsze najlepsze produkty po najniższej cenie. Oprócz standardowych produktów ubezpieczenia komunikacyjnego OC i AC Klienci mają także do wyboru kilkanaście opcji dodatkowych m.in.: assistance w 4 wariantach, NNW, samochód zastępczy, ochrona prawna, pobyt w szpitalu, czy ubezpieczenie życia posiadacza pojazdu.
Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych to oferta przygotowana przez mBank oraz BRE Ubezpieczenia. Platforma umożliwia porównywanie kilku ofert oraz zakup i obsługę polisy on-line. Uruchomiona została także sprzedaż polis przez telefon.
Z oferty Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych mogą skorzystać osoby posiadające rachunek eKONTO w mBanku. Poprzez stały wygodny dostęp do usług oraz najkorzystniejszą na rynku cenę, mBank realizuje w Supermarkecie US swoją misję: Maksimum korzyści i wygoda.
Za wdrożony model Supermarketu jego twórcy otrzymali już kilka nagród, m. in. ALICJA 2007 - nagroda dla najlepszego produktu finansowego miesięcznika Twój Styl, EUROPRODUKT - w konkursie pod patronatem Ministerstwa Gospodarki oraz „Indywidualność Rynku - Merkury 2007" w kategorii produkt za wyjątkowy projekt finansowo-ubezpieczeniowy.
Ostatnio otrzymał także tytuł Hit Roku oraz Rekomendację Gazety Bankowej w kategorii Rozwiązanie informatyczne w organizowanym przez ten tygodnik konkursie dla instytucji finansowych.
Aby otrzymać zwrot należy w ciągu 14 dni od daty zakupu pakietu OC i AC przedstawić kalkulację składki potwierdzoną przez innego ubezpieczyciela. Ubezpieczenie musi obejmować taki sam zakres ubezpieczenia, a składka musi być wyliczona dla takiej samej wartości samochodu. Nowa kalkulacja nie może zawierać tzw. "zniżek pracowniczych" lub zniżek za zakup innych produktów u tego ubezpieczyciela.
Różnica w cenie zostanie przekazana na rachunek eKONTO uczestnika promocji, a jeśli Klient spłaca raty, to zostanie dokonane przeliczenia wysokości nowych rat.
Klient w mBanku otrzymuje zawsze najlepsze produkty po najniższej cenie. Oprócz standardowych produktów ubezpieczenia komunikacyjnego OC i AC Klienci mają także do wyboru kilkanaście opcji dodatkowych m.in.: assistance w 4 wariantach, NNW, samochód zastępczy, ochrona prawna, pobyt w szpitalu, czy ubezpieczenie życia posiadacza pojazdu.
Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych to oferta przygotowana przez mBank oraz BRE Ubezpieczenia. Platforma umożliwia porównywanie kilku ofert oraz zakup i obsługę polisy on-line. Uruchomiona została także sprzedaż polis przez telefon.
Z oferty Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych mogą skorzystać osoby posiadające rachunek eKONTO w mBanku. Poprzez stały wygodny dostęp do usług oraz najkorzystniejszą na rynku cenę, mBank realizuje w Supermarkecie US swoją misję: Maksimum korzyści i wygoda.
Za wdrożony model Supermarketu jego twórcy otrzymali już kilka nagród, m. in. ALICJA 2007 - nagroda dla najlepszego produktu finansowego miesięcznika Twój Styl, EUROPRODUKT - w konkursie pod patronatem Ministerstwa Gospodarki oraz „Indywidualność Rynku - Merkury 2007" w kategorii produkt za wyjątkowy projekt finansowo-ubezpieczeniowy.
Ostatnio otrzymał także tytuł Hit Roku oraz Rekomendację Gazety Bankowej w kategorii Rozwiązanie informatyczne w organizowanym przez ten tygodnik konkursie dla instytucji finansowych.