mBank przekonuje, że szybkość i wygoda to nie grzech, a oszczędność to cnota kardynalna- dlatego poleca OC i AC przez internet i telefon.
W ubiegły weekend ruszyła telewizyjna kampania reklamowa oferty ubezpieczeń OC i AC w mBanku. W spocie reklamowym duchowny, rozkochany w szybkiej jeździe swoją czerwoną corvettą, obwieszcza że:
Szybkość i wygoda to nie grzech, a oszczędność to cnota kardynalna. Premierowa emisja miała miejsce w Polsacie przy transmisjach z kwalifikacji oraz wyścigu Formuły 1 (GP Francji Magny Cour). Kolejne emisje spotu będą miały miejsce podczas każdej transmisji Formuły 1 w Polsacie do końca tego roku. Na jesieni spot emitowany będzie także w innych stacjach telewizyjnych (m.in. TVN24 i Discovery).
Kreację przygotowała agencja CzteryCzwarte, a media zaplanował dom mediowy MPG. Film wyreżyserował Ryszard Brylski. Spot można oglądać na stronie
http://www.mbank.tv/.
Dodatkowo od 9 czerwca br. do 7 lipca br. na ulicach Warszawy, Łodzi, Wrocławia, Trójmiasta, Poznania, Katowic i Krakowa sukcesywnie pojawiają się tzw. mobile - samochody z przyczepami reklamowymi, a w prasie motoryzacyjnej (Auto Świat, Auto Moto, Top Gear oraz Auto Motor i Sport) zamieszczone zostaną reklamy utrzymane w tej samej stylistyce.
Motywem łączącym poszczególne działania reklamowe jest postać duchownego, którego poznaliśmy jako księdza z poprzednich kampaniach oraz komunikowane "cnoty kardynalne" naszej oferty ubezpieczeń OC i AC czyli: szybkość, wygoda i supertaniość
- mówi Piotr Jakubowski, Naczelnik Wydziału Reklamy i Zarządzania Marką mBanku.
W ten sposób chcemy bardzo wyraźnie zakomunikować wyróżniki oferty mBanku - AC dla samochodów do 6 lat nawet 36% taniej, niskie i wygodne miesięczne raty, możliwość zachowania dotychczasowych zniżek oraz zakupu ubezpieczenia z półrocznym wyprzedzeniem - dodaje Piotr Jakubowski.
W ramach promocji ubezpieczenia OC i AC w mBanku zaplanowane są także różne działania niestandardowe. Mieszkańcy Łodzi i Warszawy mogli już znaleźć specjalne ulotki Supermarketu US umieszczone w bocznych lusterkach samochodu. Na rewersie wkładek zamieszczony jest kod uprawniający do zakupu OC w mBanku z 5% zniżką. Co więcej na wybranych stacjach benzynowych w okresie wakacji umieszczone będą naklejki na lustrach w toaletach z pytaniem: „Ile kasy wylewasz na ubezpieczenie swojego auta?".
Podczas długiego weekendu w Boże Ciało mBank sponsorował audycje radiowe poświęcone sytuacji na drogach w Radio ZET i w PR 3 Polskiego Radia. mBank obejmie patronat nad podobnymi akcjami przy kolejnych wydłużonych weekendach: 15-17 sierpnia oraz 1-2 listopada.
Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych to oferta przygotowana przez mBank oraz BRE Ubezpieczenia. Platforma umożliwia porównywanie kilku ofert oraz zakup i obsługę polisy on-line. Z oferty ubezpieczenia OC i AC w mBanku mogą skorzystać osoby posiadające rachunek eKONTO w mBanku. Wniosek on-line dostępny jest w systemie transakcyjnym po zalogowaniu. Poprzez stały wygodny dostęp do usług oraz najkorzystniejszą na rynku cenę, mBank realizuje w Supermarkecie US swoją misję: maksimum korzyści i wygoda.
Szybkość i wygoda to nie grzech, a oszczędność to cnota kardynalna. Premierowa emisja miała miejsce w Polsacie przy transmisjach z kwalifikacji oraz wyścigu Formuły 1 (GP Francji Magny Cour). Kolejne emisje spotu będą miały miejsce podczas każdej transmisji Formuły 1 w Polsacie do końca tego roku. Na jesieni spot emitowany będzie także w innych stacjach telewizyjnych (m.in. TVN24 i Discovery).
Kreację przygotowała agencja CzteryCzwarte, a media zaplanował dom mediowy MPG. Film wyreżyserował Ryszard Brylski. Spot można oglądać na stronie
http://www.mbank.tv/.
Dodatkowo od 9 czerwca br. do 7 lipca br. na ulicach Warszawy, Łodzi, Wrocławia, Trójmiasta, Poznania, Katowic i Krakowa sukcesywnie pojawiają się tzw. mobile - samochody z przyczepami reklamowymi, a w prasie motoryzacyjnej (Auto Świat, Auto Moto, Top Gear oraz Auto Motor i Sport) zamieszczone zostaną reklamy utrzymane w tej samej stylistyce.
Motywem łączącym poszczególne działania reklamowe jest postać duchownego, którego poznaliśmy jako księdza z poprzednich kampaniach oraz komunikowane "cnoty kardynalne" naszej oferty ubezpieczeń OC i AC czyli: szybkość, wygoda i supertaniość
- mówi Piotr Jakubowski, Naczelnik Wydziału Reklamy i Zarządzania Marką mBanku.
W ten sposób chcemy bardzo wyraźnie zakomunikować wyróżniki oferty mBanku - AC dla samochodów do 6 lat nawet 36% taniej, niskie i wygodne miesięczne raty, możliwość zachowania dotychczasowych zniżek oraz zakupu ubezpieczenia z półrocznym wyprzedzeniem - dodaje Piotr Jakubowski.
W ramach promocji ubezpieczenia OC i AC w mBanku zaplanowane są także różne działania niestandardowe. Mieszkańcy Łodzi i Warszawy mogli już znaleźć specjalne ulotki Supermarketu US umieszczone w bocznych lusterkach samochodu. Na rewersie wkładek zamieszczony jest kod uprawniający do zakupu OC w mBanku z 5% zniżką. Co więcej na wybranych stacjach benzynowych w okresie wakacji umieszczone będą naklejki na lustrach w toaletach z pytaniem: „Ile kasy wylewasz na ubezpieczenie swojego auta?".
Podczas długiego weekendu w Boże Ciało mBank sponsorował audycje radiowe poświęcone sytuacji na drogach w Radio ZET i w PR 3 Polskiego Radia. mBank obejmie patronat nad podobnymi akcjami przy kolejnych wydłużonych weekendach: 15-17 sierpnia oraz 1-2 listopada.
Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych to oferta przygotowana przez mBank oraz BRE Ubezpieczenia. Platforma umożliwia porównywanie kilku ofert oraz zakup i obsługę polisy on-line. Z oferty ubezpieczenia OC i AC w mBanku mogą skorzystać osoby posiadające rachunek eKONTO w mBanku. Wniosek on-line dostępny jest w systemie transakcyjnym po zalogowaniu. Poprzez stały wygodny dostęp do usług oraz najkorzystniejszą na rynku cenę, mBank realizuje w Supermarkecie US swoją misję: maksimum korzyści i wygoda.